بازدید 13896
آخرین تحولات خاورمیانه

شلیک حدود ۳۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی/ تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی/ ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی/ گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

شلیک حدود ۳۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی، تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی، ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی، گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه و گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و بایدن، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 16 May 2021

شلیک حدود 300 موشک به سرزمین های اشغالی/ تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی/ ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی/ گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: شلیک حدود ۳۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی، تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی، ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی، گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه و گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و بایدن، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

شلیک حدود ۳۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه خبر داد که از ۷ صبح امروز تا ۷ عصر، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی شلیک شده است.

از ابتدای درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در دوشنبه شب گذشته تا کنون ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ده‌ها تن دیگر مجروح شده‌اند.

در عملیات امروز مقاومت ـ که در انتقام از خون شهدای اردوگاه الشاطئ انجام شد ـ علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفت.

شلیک حدود 300 موشک به سرزمین های اشغالی/ تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی/ ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی/ گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند، به دنبال حملات راکتی امروز در تل‌آویو و چند شهر دیگر منع آمد و شد وضع شده است.

در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطئ، خانه‌های غیرنظامیان هدف قرار گرفت که طی آن ۱۰ عضو دو خانواده از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که از دوشنبه گذشته بیش از دو هزار موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و البته مدعی است که سامانه دفاع هوایی این رژیم تقریبا نیمی از آنها را رهگیری و ۳۵۰ فروند آن هم داخل نوار غزه سقوط کرده اما تصاویر منتشره از خسارات ناشی از موشک‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی گویای چیز دیگری است.

تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی

ارتش لبنان از اتخاذ اقدامات امنیتی جدی در مرز با اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش روزنامه القدس العربی، ارتش لبنان تمام مسیرهای منتهی به سهل مرجعیون در مرز با اراضی اشغالی را بست.

همچنین ایست‌هایی را برای ممانعت از ورود خودروهای فلسطینی به مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی ایجاد کرد.

ارتش لبنان اعلام نمود، این اقدامات بعد از آن انجام شد که گروه‌های فلسطینی از فلسطینی‌های حاضر در تمام خاک لبنان از اردوگاه‌های نهر البارد، البداوی، الرشیدیه و عین الحلوه خواستند برای شرکت در اعتراضات به جنوب بروند.

پیشتر گروه‌های فلسطینی از طریق شبکه‌های ارتباط اجتماعی برای تظاهرات در منطقه مرزی به ویژه کفرکلا و مارون الراس فراخوان داده بودند.

شلیک حدود 300 موشک به سرزمین های اشغالی/ تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی/ ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی/ گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

ارتش لبنان بعد از تنش‌هایی که جمعه رخ داد و تلاش ده‌ها لبنانی برای عبور از دیوار مرزی که به کشته شدن یک تن و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد، تدابیر امنیتی جدی اتخاذ کرد.

در این راستا آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از دولت لبنان خواست مانع تکرار این اقدامات شود.

وی در توییتی نوشت: نیروهای ما روز گذشته با اقدامات آشوبگرانه در مرز با لبنان مقابله کردند. آشوبگران لبنانی توانستند از دیوار مرزی عبور کنند. ما اجازه نقض حاکمیتمان را نمی‌دهیم. از دولت لبنان می‌خواهیم به مسئولیت خود عمل کرده و مانع تکرار این اقدامات شود."

آویخای ادرعی درباره جزئیات این اتفاق اعلام کرد: نیروهای ما روز گذشته تعدادی لبنانی را رصد کردند که در حال پایین آوردن سیم‌های خاردار در مرز لبنان و اسرائیل بودند. نیروهای ما به سمت آن‌ها تیراندازی کردند اما آن‌ها فرار کردند. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد مظنونان ابزارهایی از جمله بمب را به جا گذاشتند و به نظر می‌رسید قصد نفوذ به اسرائیل و انجام عملیات خرابکارانه را داشتند، ولی عملیات ناکام ماند.

وی گفت: ارتش اسرائیل بسیار نگران تلاش برای انجام چنین عملیاتی است. لبنان مسئولیت این اقدامات و هرگونه لطمه زدن به شهروندان اسرائیلی را بر عهده دارد.

در این راستا زینه عکر، وزیر دفاع لبنان جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان لبنانی در مرزهای لبنان و علیه فلسطینی‌ها در غزه و قدس اشغالی را محکوم کرد.

وی گفت: باید جلوی این تجاوزات وحشیانه علیه تظاهرکنندگان و غیرنظامیان گرفته شود. ما این تجاوزات و نقض مکرر حریم و مرزهایمان و نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت از سوی اسرائیل را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین المللی و سازمان ملل می‌خواهیم برای توقف فوری این تجاوزات وارد عمل شوند.

وزیر دفاع لبنان از رژیم صهیونیستی خواست تنش‌ها و خشونت‌ها را متوقف کند.

ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی

روز جمعه بار دیگر در سرتاسر جهان شاهد راهپیمایی‌ها، تظاهرات و تجمعاتی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، قدس و کرانه باختری بود.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، فعالان در شهر «لوتون» انگلیس با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین تظاهراتی برگزار کردند و همچنین راهپیمایی خودرویی در شهر «بیرمنگام» برای محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و قدس برپا شد.

از سوی دیگر، ده‌ها تن در برلین، پایتخت آلمان برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین به خاطر تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در اراضی مختلف فلسطین تظاهراتی برگزار کردند.

شلیک حدود 300 موشک به سرزمین های اشغالی/ تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی/ ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی/ گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویری را از صدها تن از فعالان و اتباع کشورهای عربی و فلسطینی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «کپنهاگ»، پایتخت دانمارک منتشر کردند. معترضان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و شهر قدس اشغالی را محکوم کردند.

پلیس دانمارک نیز فوراً اقدام به متفرق کردن معترضان با شلیک بمب‌های گاز اشک‌آور کرد.

گروهی از مردم بوسنی و هرزگوین نیز برای حمایت از فلسطین و قدس در سارایوو تظاهرات کردند.

آنها که در میدان «باشچارشی» سارایوو تجمع کرده‌ بودند، شعارهایی علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی سر دادند و به سمت ساختمان پارلمان حرکت کردند.

صدها تن از فعالان و اتباع کشورهای عربی و فلسطینی در بروکسل، پایتخت بلژیک نیز تظاهراتی برپا کردند و با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه و قدس را محکوم کردند.

ده‌ها تن نیز در شهر «آدلاید» در جنوب استرالیا تظاهراتی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی سر دادند و تبعیض نژادی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.

در همین راستا، معاون رئیس کمیسیون اروپا خاطرنشان کرد، به خاطر تظاهرات و اقدامات یهودستیزی در اتحادیه اروپا بسیار نگران است.

وی در ادامه افزود: ما در کنار جوامع یهودی می‌ایستیم و از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌خواهیم به خاطر امنیت آن آگاه و بیدار باشند.

سخنگوی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز در اظهاراتی ضد فلسطینی هشدار داد که این کشور با تظاهرات یهودستیزی کنار نخواهد آمد و نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهد ماند.

در اتریش و اسلوونی بر فراز برخی از ساختمان‌های رسمی پرچم رژیم صهیونیستی برافراشته شد و آنها در اقدامی ضد فلسطینی، از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

معترضان آلمانی پرچم‌ رژیم صهیونیستی را در مقابل ساختمان شهرداری شهر «دوسلدورف» آتش زدند و پلیس این کشور اعلام کرد که دادستانی کل و نیروهای امنیتی کشور تحقیقات را در رابطه با مظنونان متهم به «اهانت به پرچم‌ها و نماد کشورهای خارجی» و ضرر رساندن به اموال عمومی آغاز می‌کند.

از سوی دیگر، هزاران شهروند اردنی در شهر «الکرامه» در نزدیکی مرزهای با اراضی اشغالی و کرانه باختری تظاهراتی را برگزار کردند و خواستار گشایش مرزها برای کمک به قدس و غزه شدند.

حدود چهار هزار تن نیز در مرکز امان تظاهراتی را از مسجد بزرگ «الحسینی» آغاز کردند و پلاکاردهایی را در دست داشتند که  روی آنها نوشته شده بود: «فلسطین از رود تا دریا آزاد است» و «سفیر رژیم صهیونیستی را طرد کنید و سفارت را ببندید.»

طرفداران جنبش حزب الله لبنان نیز در شهرک «کفر کیلا» تظاهراتی برپا و برخی از آنها به طرف حصار مرزی حرکت کردند که توسط سربازان رژیم اشغالگر هدف تیراندازی قرار گرفتند و در نتیجه آن یک تن جان خود را از دست داد.

کاربران توییتر در مصر نیز ضمن تاکید بر لزوم ارسال کمک‌های پزشکی و اجازه ورود دادن به تیم‌های پزشکی خواستار گشایش گذرگاه‌های مرزی با غزه شدند.

در شهر «داکا»، پایتخت بنگلادش نیز تظاهراتی در حمایت از ملت فلسطین برپا شد و هزاران تن در مقابل مسجد «بیت المکرم» تجمع کردند و شعار «اسرائیل سقوط می‌کند» سر دادند و پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود «اسرائیل تروریست را تحریم کنید.»

در شهر استانبول ترکیه نیز پس از اقامه نماز جمعه، تظاهرات جدیدی برگزار شد و معترضان تاکید کردند که قدس را هرگز فراموش نخواهند کرد.

در همین راستا، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق در صفحه کاربری خود در توییتر خواستار برگزاری تظاهراتی اعتراض‌آمیز برای حمایت از فلسطین شد.

ده‌ها تن از شهروندان یمن نیز پس از اقامه نماز جمعه در استان «تعز» با در دست داشتن تصاویری از مسجد الاقصی تظاهراتی برپا کردند.

ده‌ها تن از شهروندان شهر نیویورک آمریکا در تجمعی اعتراض آمیز، شعارهایی را در حمایت از فلسطینیان سر دادند.

حدود ۱۰۰ تن از شهروندان نیویورک آمریکا در تقاطع بین جاده هشتم و خیابان ۵۴ تجمع کردند و شعارهایی را در حمایت از فلسطینیان سر دادند.

از هشتم ماه می، فلسطین اشغالی شاهد درگیری‌های میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها و تنش است که با درگیری‌هایی در منطقه حرم قدس شریف و محله «الشیخ جراح» و اقدام رژیم صهیونیستی در بیرون راندن خانواده‌های فلسطینی از منازل خود آغاز شد.

روز دوشنبه نیروهای رژیم صهیونیستی بمباران گسترده‌ای در نوار غزه آغاز و ادعا کردند که صدها هدف دو جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از زخمی شدن ۹۵۰ تن و شهادت ۱۲۶ فلسطینی خبر داده است که از میان آنها ۳۱ تن کودک هستند.

گروه‌های فلسطینی نیز با حملات گسترده تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی از جمله فرودگاه‌ها را هدف قرار دادند که در نتیجه این حملات هفت اسرائیلی کشته شد.

گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تماس تلفنی از «سردار قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، سردار قاآنی در این تماس تلفنی پاسخ منحصربفرد و موفق مقاومت به تجاوز دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین را ستود.

شلیک حدود 300 موشک به سرزمین های اشغالی/ تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز با اراضی اشغالی/ ادامه اعتراضات جهانی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی/ گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین وحشی‌گری رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

اسماعیل هنیه نیز در این تماس تلفنی گفت که نبرد قدس، نبرد تمام فرزندان ملت بوده و موضع ایران در حمایت از ملت فلسطین را ستود.

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و بایدن

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه تلفنی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کرده و وی را در جریان آخرین تحولات و عملیاتی که این رژیم انجام داده و عملیات آتی آن قرار داد.

نتانیاهو در این تماس تلفنی از بایدن به دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز عصر جمعه پس از پایان نشست با سران سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: «گفته بودم که ضربه بسیار سنگینی به حماس و دیگر گروه‌های تروریستی وارد خواهیم کرد و آن را انجام می‌دهیم. روز گذشته اهدافی را که زیر زمین بود هدف قرار دادیم. تروریست‌های حماس معتقد بودند که می‌توانند آنجا پنهان شوند و در واقع آنها نتوانستند آن را انجام دهند.»

وی افزود: «سران حماس معتقدند که می‌توانند از قدرت بازوهای ما فرار کنند اما نمی‌توانند. هر کجا که باشند به آنها می‌رسیم و به همه آنها خواهیم رسید و این کار را نجام خواهیم داد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۸
دنیا باید بسمت برابری دولت ها و کشورها برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
این همه دارتد تلاش می شود بفهمانند امریکا برتر از جیبوتی است حالا تو ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
این حرفهای برابری را برای آموزش نوشتن نه در عمل....
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
اینو قدرتمندان نمی فهمند!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
اون وقت شورای امنیت و سازمان ملل و حق وتو چی میشه؟
سلام ، الان باید حزب الله هم از شمال اسرائیل را موشک باران میکرد و واقعاً دیگه صهیونیست ها نمی توانستند تمرکز داشته باشند بر یک نقطه ، هم از شمال هم از جنوب و هم انتفاضه در کل سرزمین های اشغالی، تا حال هم خیلی دیر شده ، موشک های حزب الله هم دقیق تر و هم خیلی بر تر از موشک های حماسند ، دستشون هم از حماس باز تره
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
همه به دنبال آتش بس و اتمام این جنگ خانمان سوز هستنند. شما گویا به دنیال گشایش و گسترش جنگ هستید مردم بیچاره غزه را درک کنیم
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مردم غزه راه خودشونو انتخاب کردن و نیاز به درک تو ندارن. هموطناشون توی کرانه باختری کشته و آواره میشن و خودشونو فدایی قدس میدونن. به دلسوزی تو نیاز ندارن. میدونن با ادامه جنگ پیروز هستن. اسرائیل کارش تمومه. بعد این سیلی که از گروه های فلسطینی میخورن دوران سقوطشون شروع میشه و ان شاءالله به زودی یعنی تا یه دو سال دیگه اثری ازشون نخواهیم دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
آتش بس واتمام جنگ زمانی باید صورت بگیره که اراضی اشغالی توسط صهیونیست ها به صاحبان اصلی بازگردانده شود.آقای پروفسور
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
فعلا که همه رهبران حماس و حزب ا.. پنهان شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مردم لبنان این وسط چه گناهی کردند که باید کشته بشند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
زمانی که اسرائیل کمتر از دو میلیون جمعیت داشت
در چند جنگ بزرگ در مقابل کل دنیای اعراب
همچون ، مصر ، سوریه ، اردن ، لبنان ، عراق ، کویت و عربستان
جنگید و بسرعت و راحت پیروز شد و کلی از صحرای سینای مصر
و بلندی های جولان سوریه
و کلی از خاک اردن
و مقدار زیادی از اراضی جنوب لبنان
را ضمیمه خاک خودش کرد
حالا مطمئن باشید که اسرائیل برای انحراف افکار مردم بشدت ناراضی خودش دارد با فلسطین بازی میکند
و قطعا لبنان و مصر و اردن و سوریه هم اینرا خوب میدانند
و به هیچ وجهی وارد این بازی خطرناک و کثیف صهیونیستها نخواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
قربان فکر می کنید اسلحه های نظامی همین موشک ها هستند ؟
فکر می کنید جنگ بازی بچه گانه است ؟
اگر خودتان اطلاعات زیادی ندارید فکر نکنید همه مثل شما هستند .
از اینکه بد و بیراه به دشمن می گویید کار خوبی می کنید چون ما هم خوشحال می شویم و با شما هستیم ولی از اینکه دشمن را دست کم بگیرید و فریب بخورید ما ناراحت هستیم .
همه بدانند ضعیف را همیشه نمی شود ضعیف نگه داشت. الان وضعیت فلسطین این گونه است.
قیام ستمدیدگان علیه استعمارگران جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
دو میلیون نفر از اعراب فلسطینی در خاک اسراییل دارند کار و زندگی میکنند
و دارای نماینده در مجلس اسرائیل هستند
و اسرائیل برای اب و برق و انرزی و مواد خوراکی غزه و کرانه باختری مستقیما به همراه آمریکا کمک میکند
و چنانچه حماس دخالت نکرده بود
خیلی سال قبل جنبش الفتح فلسطین با اسرائیل و زیر فشار بین المللی به صلح و برقراری دو کشور و دو دولت مستقل رسیده بودند
متاسفانه رفتار تند و خشن و غیر منطقی و خارج از عرف حماس ، بهترین بهانه را به تند روهای اسرائیل داده و میدهد
تا در دادن حقوق آنها مظلوم گرایی و طفره روند
و این موشکها هم هیچ کمک اساسی به مردم فلکزده فلسطین نخواهد کرد
جنگ کور باید پایان یابد تا کمتر انسانها و مالی از بین برود
این چه وضعیه اسراییل روزی حداقل دویست موشک بسمتش شلیک میشه ولی زود عصبانی میشه وجواب میده واقعا اسراییل دولت غیرمسئولی داره که داره ازخودش دفاع میکنه.
اخبار جنگ باید بی طرفانه و بدون تفسیر باشد.چطور میشود این طرف می زند آنطرف به هلاکت میرسد و مردم و زن و بچه نیستند ولی این طرف برعکس تمام اهداف زن و بچه هستند که شهید می شوند.جنگ ویرانگر است و مردم بدبخت میشوند دیگر باید با اینهمه پیشرفت علمی و عقلی جنگ تمام شود و مردم در صلح به فکر زندگی بهتر در محیط بهتر باشند.
با توجه به اینکه نوار غزه متراکم ترین منطقه جمعیتی جهان است و رژیم کودک کش نامشروع حعلی و تروریستی صهیونیستی تصمیم به ویرانی برجهای مسکونی غزه گرفته؛ برای اهالی این منطقه ساخت جان پناه و تجهیز مقاومت به موشکهای ضدهوایی نقطه زن دوش پرتاب فوق العاده حیاتی است.هر چند این مسئله برای یمنی ها نیز ضرورت تام دارد.
ریشه عمده تلفات و خسارات فلسطینی های غزه و اهالی یمن بمباران های هوایی است.اگر مقاومت به اندازه مجاهدان افغان در زمان اشغالگری شوروی سابق مجهز به موشکهای دوش پرتاب شود کارآیی نیروی هوایی شیطان بزرگ در سوریه و عراق نیز از بین خواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
حماس تجهیزات نظامی خود را در مناطق مسکونی مستقر کرده است !!!
اصلا داستان جنگ اسرائیل و لبنان سر چی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
سر هرچی که هست مسلما ربطی به ملت‌مظلوم ایران ندارد
اگر نبود لطف و عنایات ائمه اطهار که با دعا و امدادها و الهام های غیبی ما را حمایت می کنند بی شک کشور ما با این همه دشمنی ها و تنهایی ها و تحریم های ناجوانمردانه الان باید بدتر از فلسطین می بود و نه تنها آنها ما را تنها نگذاشته اند بلکه به ما اقتدار نظامی هم داده اند تا جایی که دنیای غرب به غلط و یا درست همه چیز را از چشمان ایران می بینند و گمان می کنند تمام قوای موشکی و پهپادی یمن و فلسطین به واسطه ایران است و این نشان می دهد که ما باید قلباً ارتباط و محبت خودمان را به ائمه بیشتر و گسترده تر نماییم تا موفق تر شویم البته نه با ظاهر سازی و شعار و ریخت و پاش کردن بلکه از طریق پاک کردن اعمال و کردار و نگاه به مستمندان یعنی همان نگاه و کردار و منشی که آن بزرگواران داشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
موافقم اگر به اسلام امامان معصوم ع برگردیم نه تنها دنیای ما اصلاح می شود بلکه همه دنیا اصلاح می شود .
درود
نتیجه این موشک پرانی ها حماس یک پیغام به بایدن داده است....احیای برجام موشک بیشتر در دست فلسطینی‌ها است.بهتره مردم ما هم با دلار 22 هزار تومان خداحافظی کنند و به طرف اقتصاد ونزوئلا شدن عادت کنند...تیم مذاکره کننده هم سر افکنده ....بر خواهد گشت.....برجام پر کشید
اسماعیل هنیه در قطر است ادعای مبارزه با اسراییل را دارد!!!!!
یعنی نوار غزه که نون شب ندارند بخورند، پول اینهمه راکت و موشک رو کجا آوردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل