بازدید 4954

هنیه:اشغالگران با ملتی استوار در فلسطین مواجه شدند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که غزه‌ای که از ۱۵ سال پیش تحت محاصره قرار دارد، امروز منع آمد و شد در شهر‌های دشمن اعمال کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶ 16 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شامگاه شنبه گفت اشغالگرانی که تلاش کردند تا وضعیت قدس و الاقصی را تغییر دهند با ملتی استوار در تمامی مناطق فلسطین مواجه شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: «تا زمانی که قدس و مسجدالاقصی را آزاد نکنیم خیالمان راحت نخواهد شد و این نسل می‌تواند این کار را انجام دهد».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اضافه کرد: «هشدار دادیم که مسجد الاقصی خط قرمز بوده و به نتانیاهو گفتیم که با آتش بازی نکند».

هنیه تاکید کرد: «مقاومت گزینه راهبردی ما بوده و مقاومت در غزه هرگز در برابر حمله به مسجد الاقصی دست بسته نخواهد ماند».

وی اضافه کرد: «مقاومت در غزه فقط از غزه دفاع نمی‌کند و مقاومت بزرگ و سرسختانه غزه یک سرمایه راهبردی برای قدس و کل فلسطین است».

هنیه تاکید کرد: «خواسته‌های مقاومت به غزه مربوط نبوده بلکه درگیری مقاومت با دشمن برای قدس، الاقصی، الشیخ جراح و حق بازگشت است».

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اضافه کرد: «ارتش دشمن گمان می‌کند که با ارتکاب جنایت علیه غیرنظامیان در غزه، باعث به عقب راندن مقاومت خواهد شد، اما مقاومت هرگز عقب نشینی نخواهد کرد و شمشیر و سپری برای قدس و الاقصی باقی خواهد ماند».

وی گفت: «غزه‌ای که از ۱۵ سال پیش تحت محاصره قرار دارد، امروز منع آمد و شد در شهر‌های دشمن اعمال کرده است».

هنیه افزود: «امروز فاصله‌های جغرافیایی داخل فلسطین از بین رفته و تمام فلسطین به پا خواسته است».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و کشور‌های اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا امروز (شنبه - ۱۵ مه)، بیش از ۱۴۰ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر