بازدید 7534

گفت‌وگوی تلفنی سردار قاآنی و اسماعیل هنیه

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین درباره آخرین تحولات غزه گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 15 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تماس تلفنی از «سردار قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، سردار قاآنی در این تماس تلفنی پاسخ منحصر بفرد و موفق مقاومت به تجاوز دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین را ستود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین وحشی‌گری رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

اسماعیل هنیه نیز در این تماس تلفنی گفت که نبرد قدس، نبرد تمام فرزندان ملت بوده و موضع ایران در حمایت از ملت فلسطین را ستود.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و کشور‌های اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا امروز (شنبه - ۱۵ مه)، بیش از ۱۴۰ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان