بازدید 5315

بایدن: به گفتگو برای تحقق آتش‌بس ادامه می‌دهیم

رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت عید فطر گفت که واشنگتن به گفتگو با فلسطینیان و اسرائیل برای تحقق آتش‌بس ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳ 15 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت عید سعید فطر گفت که «فلسطینیان و اسرائیلی‌ها سزاوار زندگی با کرامت و امنیت هستند.

وی در ادامه پیام خود نوشت: «به گفتگو با فلسطینیان و اسرائیلی‌ها و بقیه گروه‌های منطقه‌ای در راستای تحقق آتش‌بش مستمر ادامه خواهیم داد».

ساعتی پیش «هادی عمرو» نماینده دولت آمریکا در امور فلسطین وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، نماینده بایدن با هدف آرام کردن اوضاع در سرزمین‌های اشغالی به تل‌آویو سفر کرده است.

سی‌ان‌ان نیز به نقل از مقام‌های آمریکایی خبر داد که کاخ سفید به دقت مذاکراتی را که مصر با هدف آتش بس به پیش می‌برد، زیر نظر دارد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به بیش از ۱۲۰ شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است. همچنین بیش از ۶۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان