بازدید 12269
۵
تاج زاده پس از ثبت نام:

با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم

سید مصطفی تاج زاده با بیان دیدگاه های خود نسبت به برخی مسایل و سیاست های داخلی کشور گفت: من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 14 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیدمصطفی تاج‌زاده پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: من سیدمصطفی تاج‌زاده یک شهروند، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، معاون امور بین‌الملل دولت میرحسین موسوی، یک اصلاح‌طلب، یک زندانی سیاسی هفت‌ساله و یک ایرانی رسماً نامزد کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شدم .

وی در ادامه با برشمردن مواردی از سیاست های جاری کشور و مخالفت خود با آنها گفت: با تبعیض در استخدام و گزینش‌های سیاسی مخالفم. من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم.


این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری که با همسرش در ستاد انتخابات کشور حاضر شد در ادامه اظهارکرد: من با قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان مخالفم.

تاج‌زاده تاکید کرد: با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به باندهای بی‌نام و نشان مخالفم. با حراج اموال ملی و کالایی‌کردن آموزش و بهداشت و از میان‌رفتن فرصت‌های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان مخالفم. من با فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالفم.

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم، ادامه داد: من مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است، ممکن می‌دانم. ما می‌توانیم و باید به گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده است، پایان دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
یادش رفت بگه دارای سابقه کیفری و رفیق صمیمی اختلاسگران
خب باش. مگه دست توئه؟
این در انتخابات ۸۸ باعث کلی خونریزی و زد خورد بین مردم شد و نزدیک یکسال کل کشور را این دچار بحران کرد و یکی از عوامل اصلی بود و حتی اقرار کرد که من اشتباه کردم (و در انتخابات تقلب نشده است ) و فقط به ۷ سال زندان محکوم شد و حداقل باید اعدام میشد . این منافق امده است تا اگر رد صلاحیت شود ( که حتما می شود) دوباره ایجاد فتنه کند ولی این خائن بداند این بار مردم مستقیما وی را محاکمه و مجازات سخت می کنند و نه قوه قضائیه
آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه
نمی گذارند شمارو اما به قول خودتون، رویای انتخابات آزاد رو که نمیشه گرفت...درود به انسان شریف
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان