بازدید 5324

توقف پرواز شرکت‌های هواپیمایی به اسرائیل

شرکت های هواپیمایی آمریکا، انگلیس و آلمان، به دلیل نگرانی‌های امنیتی پروازهایشان را به اسرائیل متوقف کردند.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 14 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، نجاح محمد علی کارشناس عرب در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سه شرکت هواپیمایی آمریکایی یونایتد، دلتا و امریکن ایرلاین و همچنین شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا و شرکت هواپیمایی انگلیسی بریتیش ایرویز اعلام کردند به دلیل نگرانی‌های امنیتی پروازهایشان را به اسرائیل متوقف کردند. در پی تنش‌های اخیر در اراضی اشغالی، خطوط هوایی انگلیس پرواز‌های خود از تل‌آویو و به مقصد آن را لغو کرد. انگلیس از دو طرف درگیر خواسته است یک گام به عقب بردارند و درگیری ها را متوقف کنند.

به دنبال تشدید تنش‌ها بین طرفین درگیر، خطوط هوایی انگلیس، پرواز‌های خود را به مقصد اسرائیل لغو کرده است. خطوط هوایی انگلیس اعلام کردند: سلامت و امنیت همکاران و پیمان‌کاران‌ ما در اولویت است و ما همچنان شرایط را از نزدیک رصد می‌کنیم. همچنین جیمز کلیفرلی، وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا تنش فعلی در اراضی اشغالی را وحشتناک توصیف کرد و از دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خواست از لبه پرتگاه عقب برگردند.

کلیفرلی اظهار کرد: مهم است که دو طرف گامی به عقب بردارند، ما شاهد سطح بی‌سابقه‌ای از حملات راکتی به "اسرائیل" هستیم و می‌خواهیم این حملات متوقف شوند. تنش نظامی میان غزه و اراضی اشغالی طی چند روز گذشته بالا گرفته و رژیم صهیونیستی منطقه تحت محاصره نوار غزه را هدف بمباران‌ها و حملات هوایی خود قرار داده است، در مقابل نوار غزه نیز حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را علیه عمق اراضی اشغالی آغاز کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر