بازدید 6314

آتش‌سوزی در شهر الرمله در پی برخورد موشک مقاومت

برخورد موشک‌های مقاومت به شهر الرمله در داخل فلسطین اشغالی، باعث بروز آتش سوزی در این شهر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۵ 14 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، خبرگزاری فلسطینی شهاب فیلمی از آتش‌سوزی در شهرک الرمله در فلسطین اشغالی در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی منتشر کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که حالت اضطراری در شهر «اللد» را به درخواست پلیس برای ۴۸ ساعت دیگر تمدید کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه اذعان داشتند که حومه شهر ایلات مشرف به دریای سرخ در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی برای نخستین بار هدف حمله راکتی از سمت نوار غزه قرار گرفت.

روزنامه تایمز اسرائیل تاکید کرد: حماس امروز پنحشنبه یک فروند موشک شلیک کرد که با طی مسافت ۲۵۰ کیلومتری بر فراز خاک اسرائیل در منطقه هیویل ایلوت در نزدیکی ایلات سقوط کرد که این برد بی سابقه‌ای برای موشک‌هایی است که از سمت نوار غزه شلیک شده است.

این روزنامه گفت: ایلات در نزدیکی فرودگاه رامون واقع است که مقامات اسرائیل سفر‌های به مقصد فرودگاه بن گورین در نزدیکی تل‌آویو را از بیم حملات بی وقفه فلسطینی‌ها به آنجا منتقل کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد که فرودگاه رامون را هدف حمله راکتی با موشک عیاش ۲۵۰ قرار داده است.

در همین حال سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز شامگاه پنجشنبه از موشک‌های پیشرفته بدر ۳ رونمایی کرد که عصر امروز ده‌ها فروند آن را به سمت عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی پرتاب کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر