بازدید 4877

پایان تبهکاری‌های سارق مسلح کرمانشاه

کد خبر: ۱۰۵۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 11 May 2021

سارق خشن که ضمن مسافرکشی با یک تاکسی مسروقه و تهدید کلت کمری از مسافران زورگیری می‌کرد از سوی پلیس کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش ایران، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس کرمانشاه از زورگیری یک راننده مسافربر خبر داد و گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک تاکسی مقابل پایم ایستاد. چون کیسه‌ای برنج در صندلی جلو قرار داشت مجبور شدم روی صندلی عقب کنار مسافر دیگری بنشینم.

هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که راننده مسیر خود را تغییر داد و وقتی با اعتراض من رو‌به‌رو شد ناگهان مسافر دیگر خودرو اسلحه کلتی را روی گردنم گذاشت و مرا به زیر صندلی کشاند و مدام تهدید می‌کرد اگر حرکتی انجام دهم شلیک می‌کند.

زمانی که از مسیر اصلی خارج شد همه وسایل باارزشم مانند طلا، پول‌ها و کارت‌های بانکی را گرفتند و مرا گوشه‌ای از خیابان به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

این فقط یکی از اقدامات سارقان مسلح خشن در کرمانشاه بود، آن‌ها به همین روش مسافران دیگری را هم سوار خودروی خود کرده بودند و در فرصت مناسب اموال با ارزش آن‌ها را به سرقت بردند.

سارقان خشن فقط به سرقت اموال طعمه‌های خود بسنده نمی‌کردند بلکه ضرب و شتم و تهدید آن‌ها باعث شده بود بسیاری از قربانیان از ترس جان‌شان برای شکایت به پلیس مراجعه نکنند.

با این حال چند نفر از قربانیان موضوع را با پلیس درمیان گذاشتند، کارآگاهان آگاهی نیز با توجه به حساسیت موضوع و از آنجایی که احتمال افزایش تعداد قربانیان وجود داشت، تحقیقات همه‌جانبه خود را برای شناسایی تاکسی مخوف و ۲ سرنشین زورگیر آن آغاز کردند.

کارآگاهان پس از شناسایی تاکسی عملیات توقیف آن را آغاز کردند اما سارقان مسلح با بی‌توجهی به اخطارهای مکرر ایست پلیس، به‌سرعت متواری شدند، آن‌ها زمانی که خود را در حلقه محاصره پلیس دیدند به سوی مأموران تیراندازی کردند که در این تعقیب و گریز مسلحانه کودک هشت ساله‌ای در پی تیراندازی آنان زخمی شد که با انتقال سریع وی به بیمارستان از مرگ نجات پیدا کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی درحالی که خودروی تاکسی سارقان مسلح را مهار کرده بودند، آن‌ها از خودرو پیاده شده و به زور راننده یک دستگاه خودرو تیبا را پیاده و با خودروی او اقدام به فرار کردند اما مأموران سرانجام توانستند یکی از ۲ سارق مسلح را دستگیر کنند که همدستش متواری شد. در تحقیقات مشخص شد متهمان این خودروی تاکسی را چند روز قبل سرقت کرده بودند.

سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، به ایرنا گفت: بارها به این دسته از مجرمان هشدار داده شده که کرمانشاه جایی برای ارتکاب جرایم خشن نیست و هر مجرمی که دست به چنین اقداماتی بزند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار