بازدید 8097
۴

شلیک ۱۵۰ فروند موشک از غزه به فلسطین اشغالی

منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند، طی ساعات گذشته ۱۵۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطینی شلیک شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 11 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۵۰ فروند موشک از باریکه غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک و سامانه ضد موشکی این رژیم توانسته ده ها فروند از این موشک ها را رهگیری و منهدم کند.

بر اساس این گزارش، اکثر موشک ها به شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه شلیک شده و همچنین شهرک های صهیونیستی عسقلان، سدیروت و قدس اشغالی نیز هدف این موشک ها بوده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مقام های صهیونیستی پناهگاه های عمومی در شهرهای غفعاتیم، بنی باراک، تل آویو و حیفا را از ترس حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین گشودند.

از سوی دیگر هواپیماهای رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن تاکنون ۲۱ فلسطینی شهید و ۷۰ نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین دوشنبه شب حملات گسترده موشکی به شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه و قدس اشغالی آغاز کردند و همچنان این حملات ادامه دارد.

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» پیش تر در بیانیه ای برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجدالاقصی ضرب الأجل تعیین کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
این روش جواب نمیده فقط بمب گذاری در اماکن پرتردد صهیونیستها وتحمیل تلفات زیاد انسانی اونها رو مجبور به عقب نشینی خواهد کرد .در ضمن طرح ترور سران اسراییل هم همزمان باید اجرابشه .
در عجبم 150 موشک را فلسطینیان به سمت اسراییل شلیک می کنند منتهی کشته ها مال فلسطینیان است . این ها موشکند یا آتش بازی
احسنت به غیرت رزمندگان فلسطینی
خیلی جالبه 150 موشک با هزینه مردم مستضعف ایران به طرف اسرائیل پرتاب کردند هیچ اسرائیلی بینی اش خون نیامده و در هوا منهدم شده وماحصلش کشته شدن25 و زخمی شدن70 نفر انجامیده!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل