ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به روند صعودی بورس و نماد‌های مربوطه نسبت به روز گذشته افزایشی شد و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه حدود ۵۳۲ هزار تومانی بیش از ۹۹ هزار تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ 10 May 2021

به گزارش بورس تابناک، در ابتدای معاملات شاهد روند نوسانی شاخص کل بودیم، اما از نیمه بازار روند شاخص تغییر کرد و رشد نماد‌های شاخص‌ساز به خصوص گروه فلزات اساسی، شاخص بورس را در مسیر صعودی قرار داد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ با رشد پنج هزار و ۷۴۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۶۴۲ واحد رسید، شاخص کل توانست رشد ۰.۵۰ درصدی را در کارنامه خود ثبت کند، اما شاخص هم‌وزن ۰.۴۲ درصد کاهش پیدا کرد. «فولاد»، «شستا» و «فملی» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند و «خودرو»، «شپنا»، «فملی» هم سه نماد پرتراکنش امروز لقب گرفتند.
سهام عدالت بعد از ۳ روز افت پیاپی، بالاخره امروز جامه سبز بر تن خود دید. از آنجا که اصلی‌ترین شرکت‌های موجود در مجموعه سهام عدالت جزو شاخص‌ساز‌های بازار محسوب می‌شوند، امروز با رشد شاخص، ارزش سهام عدالت نیز رشد کرد. علت رشد بیشتر سهام عدالت را هم باید در رشد دو ابرسهام آن دانست که در گروه فلزات اساسی قرار دارند. دو شرکت فولاد مبارکه اصفهان و صنایع مس ایران که امروز از نماد‌های تاثیرگذار بازار بودند.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۸۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۲ درصد معادل ۹۹ هزار و ۱۳۹ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۵۴۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
 
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
 
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۶۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۸۳ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
 
 

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار