بازدید 5001
سرنوشت باشگاه بی حاشیه پایتخت، شبیه ورزش در دوران احمدی‌نژاد شد

حمله عجیب سایپا به برخی رسانه‌ها با انگ ضدانقلاب و جاسوس بیگانه!

سرمایه گذاری شرکت خودروسازی سایپا در ورزش و به خصوص فوتبال با هدف انجام مسوولیت های اجتماعی و تبلیغ ورزش در جامعه و همچنین بسط آن بین کارگران زحمتکش این گروه انجام می‌شود، به نظر می‌رسد اکنون این باشگاه کارکردی کاملا برعکس ماموریت محوله پیدا کرده
کد خبر: ۱۰۵۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 09 May 2021

باشگاه سایپا که طی چند ماه اخیر با مدیریت مهرداد سراجی، یکی از مدیران سابق دولت محمود احمدی‌نژاد دچار حواشی بسیاری شده و نتایج ضعیفی را نیز به ثبت رسانده است،  بیانیه تندی درباره اخبار و گزارش های متعدد رسانه های مختلف منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  باشگاه نارنجی پوش پایتخت که همواره یکی از تیم‌های کم حاشیه و برنامه محور ورزش ایران بود و با بودجه تضمین شده از سوی دومین شرکت خودروساز کشور، با حاشیه و خبرسازی بیگانه بود، حالا با واژه های تند و حتی زبان تهدید ، انتقاد رسانه ها را بر نمی تابد و به جای اصلاح برخی اشتباهات و خطاهای اخیر، با ادبیاتی هجومی پاسخ منتقدین را داد.

حمله عجیب سایپا به برخی رسانه‌ها با انگ ضدانقلاب و جاسوس بیگانه!

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه سایپا ، پس از انتخابات دهم اسفند ماه سال 1399 مجمع فدراسیون فوتبال که مدیرعامل باشگاه سایپا به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها با کسب آرای لازم به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کرد، یک جریان رسانه‌ای به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده با هماهنگی سرویس‌های بیگانه و جاسوسان ضد انقلاب شکل گرفت تا برای اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایجاد چالش نموده تا آن مرکز و توان اعضای جدید را به مباحثی خارج از فوتبال بکشاند.

نمونه‌های متعدد توهین‌ها، تخریب‌ها و تهمت‌ها در روزهای گذشته توسط شبکه‌های تلویزیونی معاند خارج از مرزها و صفحات اجتماعی متعلق به مزدوران فراری و سرسپرده ضد انقلاب به دفعات و کرات منتشرشد که متاسفانه رسانه‌های زرد نویس داخلی نیز خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف جریان مخربِ ضد منافع ملی،  سیاه‌نمایی کرده و با آن همراهی نموداند.

در سیل توهین‌ها و اتهامات اخیر، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز از این آسیب‌ها در امان نبوده و بارها مورد هجمه ناجوانمردانه و ذلیلانه این جریان معلوم الحال قرار گرفته است؛ در مهمترین مواردی که باشگاه سایپا با الفاظ رکیک مورد شدیدترین توهین‌ها قرار گرفته، موضوع پرداخت‌های نجومی به سرمربی جدید باشگاه می‌باشد که موجب تشویش اذهان هواداران و کارکنان سایپا شده است که پیش از این مدیرعامل باشگاه در مصاحبه عمومی با رسانه‌ها، صراحتاً پرداخت مبالغ میلیاردی به سرمربی جدید باشگاه را تکذیب نموده است؛ اما برای تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت، رقم دقیق قرارداد آقای فراز کمالوند با باشگاه سایپا در فصل جاری 400 میلیون تومان اعلام می‌گردد؛ قرارداد مذکور در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ثبت شده است و قابل استعلام و پیگیری برای رسانه‌های دلسوز و مسئولین ذیربط می‌باشد.

موضوع دیگری که در روزهای اخیر دستاویز توهین و تخریب باشگاه سایپا شده است، برداشت نادرست از اظهارات سرپرست محترم روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی باشگاه سایپا در مراسم نشست هم اندیشی با رسانه‌ها بوده است که باعث پیش داوری و هجمه های توهین آمیز برخی از فرصت طلبان بی کارنامه شده است.

در این خصوص نیز باشگاه سایپا اعلام می‌دارد، برای مراسم نشست هم اندیشی با خبرنگاران و سردبیران ورزشی که در تاریخ 02/ 02/ 1400  در محل هتل آکادمی فوتبال برگزار شد، شرکت  فرهنگی ورزشی درمراسم مذکور، هیچ هزینه‌ای تحت هیچ عنوان پرداخت نکرده و تمام پیش داوری‌های مغرضانه‌ای که مطرح شده کذب محض می‌باشد.

حقوق باشگاه سایپا برای طرح شکایت نزد مراجع قضایی محفوظ بوده و به زودی اقدامات به عمل آمده در این خصوص به اطلاع هواداران و دوستداران باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا خواهد رسید.

 

به گزارش تابناک ورزشی، ادبیات و نحوه گفتمان باشگاه سایپا در این اعلامیه تند، اکنون شباهت بسیاری به نحوه ارتباط دستگاه ورزش با رسانه ها در دو دولت محمود احمدی نژاد پیدا کرده است. دورانی که مهرداد سراجی مدیرعامل فعلی باشگاه سایپا از آنجا وارد عرصه مدیریت دولتی شد و به ریاست دفتر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی وقت رسید.

با توجه به اینکه سرمایه گذاری شرکت خودروسازی سایپا در ورزش و به خصوص فوتبال با هدف انجام مسوولیت های اجتماعی و تبلیغ ورزش در جامعه و همچنین بسط آن بین کارگران زحمتکش این گروه انجام می‌شود، به نظر می‌رسد اکنون این باشگاه کارکردی کاملا برعکس ماموریت محوله پیدا کرده است و اینهمه حاشیه و حرف و حدیث می‌تواند غیر از مسموم ساختن جو ورزش کشور، مدیران عالی کارخانه را از صرف هزینه در این حوزه منصرف و پشیمان سازد.

حمله عجیب سایپا به برخی رسانه‌ها با انگ ضدانقلاب و جاسوس بیگانه!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل