بازدید 5866
۴

اردوغان: اسرائیل تروریست و ظالم است

در پی تشدید درگیری‌ها در اراضی فلسطینی، رئیس جمهور ترکیه از جامعه جهانی به ویژه کشورهای اسلامی خواست تا برای جلوگیری از ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات و ساکنان قدس اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷ 09 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنانی در استانبول گفت: ما حملات آشکار اسرائیل به مسجد الاقصی را که هر ساله در ماه رمضان تکرار می‌شود ، به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این وظیفه هر فرد است در برابر ظالمانی بایستد که حملات وحشیانه و غیراخلاقی را به بیت المقدس که مهد سه دین الهی است، انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر حمایت دائمی کشورش از مسلمانان در سراسر فلسطین ، خواستار توقف فوری تمام حملات به مسلمانان و مسجد الاقصی در قدس شد.

اردوغان افزود: جهانی که از قدس و مسلمانان محافظت نمی کند به خود خیانت کرده و خودکشی را ترجیح داده است. اسرائیل دولت تروریسم و ظالمی است که به مسلمانانی حمله می‌کند که از مقدسات خود در قدس و سرزمین و خانه‌هایی که از هزاران سال قبل به ارث رسیده محافظت می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
انقدر که اردوغان کمک تروریستهای داعش و همکاری با اسرائیل در سوریه عراق خود اسرائیل این جنایت را نکرد که اردوغان کرد
عمرو عاص زمان....
بروید روی دیوار سفارتخانه اسراییل در ترکیه بنویسید "اسراییل خر است" !!
ما روزی هزاران بار می گوییم از بس تکرار کردیم دیگر کسی نمی شنود ترکیه کم و گزیده می گوید چقدر تاثر دارد ؟؟ حالا همه فلسطینی ها خودشان را کشته و مرده اردوغان می کنند سیاست این است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر