بازدید 10193

جبهه‌های انقلابی در البرز لیست واحد ارائه می کنند

دبیر ائتلاف وحدت ملی استان البرز گفت: با توجه به تعاملی که میان جبهه‌های انقلابی در استان البرز صورت گرفته، ممکن است به یک لیست واحد برای حمایت دست پیدا کنیم؛ غیر این صورت حداقل نیمی از اسامی میان لیست‌های اعلام مشترک خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 08 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس, حسین علیمردانی دبیر ائتلافوحدت ملیاستان البرز، عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، گفت: سعی داریم با بررسی دقیق سوابق و عملکرد کاندیدا‌های شورای شهر هفت شهرستان استان البرز افراد کارآمد، متخصص، انقلابی و متعهد را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.

دبیر ائتلاف وحدت ملی استان البرز بیان کرد: در همین راستا جبهه‌هایی که همسو هستند و مدافع انقلاب قلمداد می‌شوند شناسایی و تعامل و همفکری صورت خواهد گرفت. در این راستا همکاری با شورای وحدت، نیرو‌های انقلاب و جبهه پیشرفت و عدالت آغاز شده است.

علیمردانی ادامه داد: ائتلاف وحدت ملی مدعی انقلابی گری است و خود را پایبند بهولایت فقیهمی‌داند که ملاک‌ها و معیارهایحضرت آقارا دنبال می‌کند. سعی داریم به حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات پیش رو دامن بزنیم و فعالیت خود رابه صورتجدی آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: مقرر شد در خصوص مسائل استانی در تشکیلات مرکزی استان اختیار مطلق و کامل داشته باشیم، در این راستا شورای راهبرداری تشکیل داده ایم و در تعامل با سایر جریان‌های همسو خواهیم بود.

به گفته این مقام مسؤول مجموعه‌های دیگری همچون شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی سرمایه انسانی زیادی دارد و می‌تواند در امر انتخابات به ما کمک کنند.

علیمردانی تصریح کرد: با تعاملی که صورت گرفته ممکن است تمامی جبهه‌های انقلابی به یک لیست واحد برسند و حمایت را آغاز کنند در غیر این صورت نیمی از اسامی لیست‌های نیرو‌های انقلابی یکسان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل