بازدید 8349

مشاوره رایگان تشخیص کرونا

کد خبر: ۱۰۵۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 08 May 2021

مشاوره رایگان تشخیص کرونا

در این روزها ایران از نظر کرونا اوضاع خوبی ندارد و هر روز شاهد افزایش آمارها و وخیم تر شدن شرایط هستیم. تک تک افراد برای بهتر شدن این شرایط مسئولیتی در جامعه دارند و درمانکده و سفرمارکت نیز با راه انداختن کمپینی مشترک بر آن برآمدند تا در راه این مسئولیت اجتماعی که برایشان تعریف شده است تلاش کنند.

در این کمپین با نام «وضعیت قرمزه ... با هم سفیدش می‌کنیم»، خدمات مشاوره تلفنی رایگان به تمامی هموطنان ارائه می شود تا با هم و در کنار هم موفق شویم از سختی ها عبور کرده و موج جدید و خطرناک کرونا را پشت سر بگذاریم.

سایت درمانکده که سایتی در زمینه ارائه خدمات پزشکی است، با متخصصان خود در این کمپین آماده خدمات رسانی و اطلاع رسانی درباره کرونا به صورت تلفنی و کاملا رایگان است. کاربران می توانند بدون صرف هزینه، با متخصصان درمانکده ارتباط تلفنی برقرار کنند و تمامی سوالات خود را درباره بیماری کرونا مسائل مربوط به آن بپرسند. از نکات مثبت آن این است که از شما اطلاعات شخصی جمع آوری نمی شود و می توانید با خیال راحت بدون در اختیار قرار دادن اطلاعات خود، سوالات خود را پرسیده و مشکلات خود را مطرح کنید.

نحوه همکاری سفرمارکت و درمانکده

همان طور که اشاره کردیم، درمانکده یک سایت تخصصی برای ارائه خدمات پزشکی است و در کمپین «وضعیت قرمزه ... با هم سفیدش می‌کنیم» بخش تخصصی و پزشکی را بر عهده دارد و با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان مجرب به کاربران خدمات تلفنی رایگان را ارائه می دهد.

کنترل شیوع بیماری کرونا با مشاوره تلفنی

هر روز خبرهایی از پر شدن تخت های بیمارستان ها و شلوغ شدن مراکز درمانی به گوشمان می رسد و این قضیه روندی افزایشی را تجربه می کند. از طرفی توصیه پزشکان این بوده که به محض دیدن اولین علائم کرونا اقدام به درمان کرده و خود درمانی را فراموش کنید. این کمپین اقدامی در این راستا کرده است تا با پیگیری تلفنی برخی از مشکلات، روند شلوغی مراکز درمانی کاهش پیدا کند.

هر سرفه و یا هر عطسه ای در شرایط کنونی می تواند برای هر کسی بسیار نگران کننده باشد و این استرس و نگرانی نیز برای افراد پیامدهای بدی در پی دارد. وجود یک مرکز تخصصی که مشاوره تلفنی رایگان را در اختیار کاربران قرار دهد می تواند بار سنگینی را از روی دوش کادر درمان و مراکز درمانی برداشته و همچنین می تواند به سوالات افراد درباره ویروس کرونا پاسخ داده و از میزان استرس و نگرانی آن ها بکاهد.

از دیگر مزایای آن این است که هر کس با مشاهده اولین و ساده ترین علائم در خود می تواند با پزشک متخصص مشورت کند. این مشورت استفاده بی رویه و بدون دستور پزشک از داروها (خود درمانی) را کم کرده و به روند بهبود بیماران کمک می کند.

نحوه استفاده از مشاوره تلفنی

برای استفاده از این مشاوره و خدمات الکترونیکی که صد در صد رایگان است تنها کافی است وارد صفحه اصلی کمپین در سایت سفرمارکت شوید و با شماره تلفن مشاوره تلفنی تشخیص کرونا تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را درباره ویروس کرونا، علائم و... با پزشکان متخصص در میان بگذارید.

استفاده از این خدمات مختص افراد در یک محدوده جغرافیایی مشخص نیست و همه مردم می توانند از این خدمات رایگان بهره ببرند.

با استفاده از این مشاوره و خدمات تلفنی می توانید تا جای ممکن در خانه بمانید و به شلوغ نشدن مراکز درمانی کمک کنید تا بتوانیم با کمک هم این موج کرونا را رد کنیم و سریع تر به زندگی عادی خودمان بازگردیم.

و اما سفرمارکت چیست و در این پویش چه نقشی را ایفا می کند؟

سفرمارکت یک مارکت پلیس پرطرفدار و پرمخاطب است که در زمینه خدمات سفر و گردشگری فعالیت می کند. با این که مدت زیادی نیست که سفرمارکت در این زمینه فعالیت می کند، با توجه به خدمات خوبی که تاکنون ارائه داده است توانسته مخاطبان زیادی را جذب کرده و همواره راضی نگه دارد.

با شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری از اولین مواردی بود که آسیب بزرگی به آن وارد شد و بسیاری از کسب و کارها در این صنعت دچار مشکل شدند. خانه نشین شدن تعداد زیادی از مردم با وضع موجود، آسیب های زیادی را به این صنعت وارد کرد. سفرمارکت از ابتدا تلاش کرد با اطلاع رسانی های مفید و گسترده مردم را از سفرهای غیر ضروری بازدارد و همچنین تلاش کرد تا در همین شرایط امکان خرید ارزان ترین بلیط هواپیما را برای سفرهای ضروری افراد فراهم کند.

بنابراین سفرمارکت با تعداد مخاطبان زیادش با درمانکده همراه شد تا وظیفه اطلاع رسانی همگانی درباره کمپین «وضعیت قرمزه ... با هم سفیدش می‌کنیم.» عهده دارد شود. سفرمارکت که برگرداندن شرایط را به شرایط عادی و خوشحال شدن مردم را مسئولیت اجتماعی خود می داند، از تعداد بالای مخاطبانش استفاده کرده و در راستای اطلاع رسانی این کمپین با هدف استفاده تعداد گسترده تری از مردم از این خدمات رایگان، تلاش می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر