بازدید 10600
۲

بازداشت ۴ نفر از برگزارکنندگان مراسم ختم درخوزستان

دادستان شهرستان اندیمشک گفت: تیراندازی و برگزاری یک مراسم ختم پرجمعیت در اندیمشک، به بازداشت چهار نفر از برگزار کنندگان آن منجر شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 08 May 2021

کریم صحرایی دادستان اندیمشک دیشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک، با اشاره برگزاری مراسم تشییع جنازه پر جمعیت در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد:‌ برخی از شرکت کنندگان در این مراسم اقدام به تیر اندازی کردند که دستور ویژه در خصوص برخورد قانونی با خاطیان صادر شد.

وی افزود: یکی از متولیان این مراسم که از استان لرستان به اندیمشک سفر کرده بود به همراه ۲ نفر راننده خودروهای حامل سیستم صوتی و تزئینات همچنین یکی از بستگان متوفی که مسئولیت برگزاری این مراسم را بر عهده داشت به دستور دادستانی دستگیر و ۲ خودروی نیسان نیز توقیف شدند.

دادستان شهرستان اندیمشک گفت: افرادی که در این مراسم اقدام به تیراندازی کرده بودند نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شد.

صحرایی بیان کرد: با برگزارکنندگان هرگونه مراسم عزاداری،عروسی و ... که مغایر با مصوبات ستاد کرونای شهرستان باشد ،با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با هشدار به افرادی که در مراسمات مختلف اقدام به تیراندازی می‌کنند، عنوان کرد: دستگاه قضا نسبت به دستگیری و مجازات بر هم زنندگان نظم عمومی و افراد قانون شکن، با سرعت و قاطعیت عمل خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کسانی که مراسم رو برگزار کردند باید یک ظرف معادله قرار بگیرند و کسانی که در این مراسم شرکت کردند در طرف دیگر. معادله از نوع دو مجهولی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید جلوگیری شود این مراسمات شده خودنمایی درضمن هیچ کس بفکر متوفا نیست فقط عرض اندام شما اگر بپرسید در زمان حیاط متوفا چه روابطی با هم داشتید شاید یک بار هم اورا ندیده باشد با هرکس اسلحه دارد توقیف شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل