بازدید 7940

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کیش

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با همکاری نیروی انتظامی در کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ 07 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار رحیم جهانبخش با اشاره به مقابله پلیس با تخلف و کلاهبرداری اظهار کرد: در این زمینه رصد لازم انجام شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف کلاهبرداری ۲۷۰ میلیارد ریالی در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این کلاهبرداری در قالب پیش فروش آپارتمان و واگذاری آن به افراد مختلف صورت گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه در راستای کشف این کلاهبرداری متهم با همکاری ماموران پلیس آگاهی به جزیره کیش اعزام و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کیش متهم دستگیر و به استان زنجان منتقل شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان ۲۷۰ میلیارد ریال است که متهم آن با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

جهانبخش همچنین از کشف بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک سارق دریچه‌های گاز و آب و فاضلاب در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان خبر داد و افزود: با اشرافیت اطلاعاتی ۶ نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از نامبردگان سه کیلو و ۱۶۸ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل و نفرات دستگیر شده به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطعانه و بی‌امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر