بازدید 23255
۱
تیم زیدان با شایستگی تمام حذف شد، تیم توخل شش گل نزد

رئال مادرید در لندن لنگر انداخت/ صعود چلسی به فینال تمام انگلیسی اروپا

تیم زیدان در شبی که لایق شکست بود، بسیار کمتر از استحقاقش گل دریافت کرد و در یک‌قدمی فینال لیگ قهرمانان کم آورد. در مقابل چلسی، تیمی هجومی و باطراوت بود که سومین فینال تمام انگلیسی تاریخ را رقم زد.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷ 06 May 2021

رئال مادرید که برای شکست چلسی در لندن به میدان رفته بود، بسیار خسته و ناهماهنگ در همه خطوط نشان داد و با پذیرش شکست  از رسیدن به یک فینال دیگر باز ماند.

 

رئال مادرید در لندن لنگر انداخت/ صعود چلسی به فینال تمام انگلیسی اروپا

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ قوهای سفید مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط شکارچیان جوان لندن شکار شدند و به این ترتیب فینال فصل جاری فوتبال باشگاهی اروپا بین دو تیم منچسترسیتی و چلسی، دیداری تمام انگلیسی در استانبول خواهد بود.

رئال مادرید که در این مسابقه از راموس تازه رهاشده از مصدومیت در ترکیب اصلی استفاده کرد، اسیر دوندگی و سرعت خط هافبک و حمله چلسی شد و با قبول باخت دو بر صفر، از دور رقابت ها کنار رفت.

رئال مادرید در لندن لنگر انداخت/ صعود چلسی به فینال تمام انگلیسی اروپا

شاگردان توماس توخل که در دیدار رفت مقابل رئال به تساوی ۱-۱ رضایت داده بودند، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل‌های تیمو ورنر و میسون مونت به پیروزی رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. تا اینکه در دقیقه ۱۰، تونی کروس با یک شوت محکم دروازه چلسی را تهدید کرد، اما ادوارد مندی با یک واکنش بموقع، توپ را دفع کرد.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان چلسی بود که اولین خط جدی را روی دروازه رئال ایجاد کنند، اما کورتوا هم با واکنش به موقع، ضربه دیدنی آنتونیو رودیگر را با مشت دور کرد.

در ادامه این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه ۱۸، روی ارسال بن چیلول از سمت چپ، این تیمو ورنر بود که دروازه رئال را باز کرد؛ اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

پس از این بار دیگر بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۲۶، کریم بنزما می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند، اما او که با یک چرخش دیدنی، ضربه اش را از پشت محوطه جریمه زد، مندی با یک شیرجه سریع توپ را به کرنر فرستاد.

دو دقیقه بعد این چلسی بود که به گل رسید. این انگولو کانته بود که با یک پاس دیدنی، کای هاورتز را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه فنی ستاره آلمانی به تیر دروازه برخورد کرد، ولی ورنر با حضور به موقع، توپ برگشتی را به راحتی وارد دروازه کرد و چلسی را پیش انداخت.

رئال مادرید در لندن لنگر انداخت/ صعود چلسی به فینال تمام انگلیسی اروپا

شاگردان توماسل توخل در ادامه بازی چندین و چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند که یکی پس از دیگری آن‌ها را به هدر دادند، اما در نهایت میسون ماونت با گلی که در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند، خیال تیم میزبان را از بابت پیروزی در این بازی آسوده کرد.

با این نتیجه چلسی پس از ۹ سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید؛ جایی که باید مقابل تیم منچسترسیتی، فینال تمام انگلیسی این رقابت‌ها را روز هشتم خرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار کند.

این اولین فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۰۸ بود و همین تیم چلسی، یکی از فینالیست‌ها بود که البته در آن بازی مغلوب منچستریونایتد شد. آبی‌های لندن، اما چهار سال بعد از آن فینال، با شکست بایرن مونیخ موفق به کسب تنها قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان شدند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیم زیدان هیچ شایستگی نداره . فقط ستاره گرون قیمت داشت که اونم نسخش توسط توخل پیچیده شد. تیمی که میخواست سوپر لیگ راه بندازه با خفت بار ترین وضعیت حذف شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر