بازدید 12135

کشف مزرعه بیت کوین در شمس‌آباد تهران

ماموران انتظامی با تکمیل تحقیقات خود و پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در بازرسی از این مکان ۱۰۵ دستگاه ماینر، ۱۳ عدد فن و یک دستگاه برد را کشف کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 05 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۵ دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمش آباد" به ارزش ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

 از پلیس تهران بزرگ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ روز چهارشنبه گفت: ماموران انتظامی در راستای شناسایی و حذف نقاط آلوده و جرم خیز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از وجود یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمس آباد"، مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "علی ولی پور گودرزی " افزود: ماموران انتظامی با تکمیل تحقیقات خود و پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در بازرسی از این مکان ۱۰۵ دستگاه ماینر، ۱۳ عدد فن و یک دستگاه برد را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

بازرسان منطقه برق مولوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ موفق به کشف یک مرکز تولید رمز ارز با حدود ۱۰۰ دستگاه شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری این شرکت با اعلام خبر کشف حدود یکصد دستگاه ماینر در پایتخت، در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده توسط بازرسان منطقه برق مولوی مبنی بر نگهداری غیر قانونی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال "ماینر"، پرونده ویژه این در این خصوص تشکیل و این موضوع به پلیس امنیت اقتصادی تهران نیز ارجاع شد.

"محسن خوش صفت" ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی های مقام های قضایی و با تشکیل تیمی از کارآگاهان توسط نیروی انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات از یک واحد مسکونی یکصد دستگاه تولید رمز ارز کشف و ضبط شد.

مدیر دفتر نظارت بر لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق پایتخت افزود : هم چنین طبق بررسی های کارشناسان این شرکت مشخص شد که این مزرعه غیر مجاز با مصرف برقی در حدود ۶۰۰ آمپر که معادل مصرف ۱۰۰ خانوار است و با تعرفه برق خانگی به صورت غیر مجاز اقدام به تولید ارز دیجیتال می کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان