بازدید 8621

تاکید فرماندار تهران بر رعایت پروتکل‌ها در شب‌های قدر

کد خبر: ۱۰۵۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 05 May 2021

فرماندار تهران با توجه به قرار گرفتن در شب های پر فیض قدر ، ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش تابناک، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن گرامی داشت شبهای قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران ، با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی شود گفت این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است. درحالی که همه این آثار سخت و دشوار می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد نشود.

ایشان تصریح کرد شب های قدر بسیار عزیز و گرانقدر و برای همه مردم ما مهم است ، اما حتماً باید پروتکل‌ های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل‌هایی که وجود دارد، مراعات شود.

فرهادی خاطر نشان کرد اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا ، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

وی از کسبه و بازاریان بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود.

فرماندار تهران گفت امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب‌های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعین سلامت و همچنین جلوگیری و پایان این ویروس دعاهایشان مستجاب باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر