بازدید 38839

مخترع ۲۷ ساله "اتریوم" یک شبه میلیاردر شد

مخترع ۲۷ ساله اتریوم زمانی این رمز ارز را روانه بازار کرد که تنها ۲۱ سال سن داشت و حالا او جوان‌ترین مخترع میلیاردر رمز ارز در دنیاست.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 04 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران، با رشد نجومی قیمت "اتریوم" مخترع ۲۷ ساله این ارز دیجیتال یک شبه به جمع میلیاردر‌های جوان دنیا پیوست.

 "ویتالیک بوترین" ۲۷ ساله مخترع "اتریوم "با رشد قیمت این ارز دیجیتال در بازار‌های جهانی دیروز (دوشنبه) به جمع میلیاردر‌های دنیا پیوست.

بوترین متولد روسیه و بزرگ شده کاناداست، اما هم اینک در شهر "زاگ" سوییس زندگی می‌کند و "بنیاد اتریوم " را از این شهر اداره می‌کند.

او هم اینک دارای ۳۳۳ هزار و ۵۰۰ سهم اتریوم در کیف پول دیجیتالش است و از روز دوشنبه با بالا رفتن قیمت هر اتریوم به بالای ۳۲۰۰ دلار ارزش خالص دارایی اتریوم او در بازار رمزارز‌ها به بیش از ۱ میلیارد و ۲۹ میلیون دلار رسید.

تنها طی ۱ هفته گذشته ارزش اتریوم بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است و این رمز ارز به یکی از سودآورترین رمزارز‌های دنیا تبدیل شده است.

روز دوشنبه ارزش کل اتریوم در بازار رمز ارز‌های دنیا با افزایش قیمت به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسید و این رمز ارز پس از بیت کوین در مقام دومین رمز ارز پرارزش دنیا قرار دارد.

اتریوم در سال ۲۰۱۵ و در زمانی که ویتالیک بوترین تنها یک برنامه نویس ۲۱ ساله بود پایه گذاری و به بازار رمز ارز‌های دنیا پیوست و از زمان آغاز همه گیری جهانی ویروس کرونا، در سال گذشته قیمت این رمز ارز ده‌ها برابر رشد کرده است.

بوترین از دیشب تبدیل به جوان‌ترین میلیاردر بازار رمز ارز جهانی شده است.

او هفته گذشته ۲۰۰ سهم اتریوم خود به ارزش ۶۰۰ هزار دلار را به یک صندوق خیریه کمک به مبارزه با ویروس کرونا در هند اهدا کرد.

مخترع ۲۷ ساله

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۴
باید این مبلغ را به بورس ایران اهدا میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
ببخشید شمارانشناخته
یه مشت احمق افتادن پشت ارزهای دیجیتال ....
تا کی بشه ببینیم تهش چی در میاد ...
اینم یه جور اعتیاد به قماره ، قمار بازها همیشه رو برد نمی مونن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
خوب تو چراناراحتی ازجیب توکه برنمدارندمثلبورس
ملت طماعی که فقط میخواهند با دلالی پولدار شوند . با حماقت محض اتریوم خریدند . حالا میماند که چقدر آدم طماع پیدا شود هر چی بیشتر سود این آقا بیشتر . آخرش هم یک رمز بی ارزش است م میماند روی دست آخرین بازنده در این قمار خانه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
آره تو راست میگی
N2
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
احمق تویی که فن آوری دنیا حالیت نیست
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
یکی میگه این فن اوری دنیاست .فن اوری که یک شبه یکی رو میلیادر و یکی میلیادر ضرر میکنه فقط قماره که عقل انسان ازش میترسه.
نمی دونم ترس از آینده هست ترس از تغییر هست ، ارز دیجیتال آینده پولهای دنیاست ، پولی که هیچ قدرتی و هیچ حکومتی روی اون تسلط نداره ، اکر با دنیا پیش نری باید بری گوسفند بچرانی فقط بچرونی نه اینکه حتی خرید و فروش گوسفند هم نمیشه انجام بدن، ، خوبه همه ی مردم دنیا احمقن فقط یه مشت ادم عقب افتاده ، باهوش و عاقلند، بنده خدا تا چند مدت دیگه حتی یه بانک هم نمی بینی و نه پول و نه طلا بجز برای زینت
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
این متن شما مصداق عینی مثل گرخواهی
نشوی رسوا همرنگ جماعت شو دوست عزیز الان دنیایی که شما انرا روشن فکر میخوانی در لجن اخلاقی غرق شده وبه ازدواج با سگ واسب را با انسان رسمیت داده انوقت دوری از چنین وقاحت را گوسفند چرانی میدانی؟ باشه به نظر من گوسفند چرانی به مراتب بهتر وبا شرفتر از دنیایی است که شما طرفدار ان هستید ارز دیجینالی که هیچ پشتیبانی اقتصادی ندارد قماری بیش نیست بازی کامپیتری است تا پول مفت به بازیگران تزیق کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
پشت این رمز ارزها کی هست پشتوانه ان چیست مثل چاپ اسکناس بدون پشتوانه است انی که بردش بالا هر وقت خواست میاردش پایین شاید یک زمانی سود دهد ولی اعتباری بهش نیست باید قانون مند و پشتوانه دار شود وگرنه هر مافیایی داخلش می شود
دمش گرم ولی تو ایران خودمونیم کم نداریم از این نخبگان ولی تو شرایط کنونی فکر وتوانشون را در مصیر دیگر بکار گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
مسیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
مسیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
ایشان هم در راستای همین نخبگان کذایی قدم برمیدارند!!!منتها مجازی.به نظرت هر شخصی رمزارز ابداع و اختراع کند، بازار پسند است؟
فقط ما ها نیستیم که با دید بد نگاه میکنیم
ارز دیجیتال بازیه پانزیه
پول های کاغذی و فلزات گرانبها دیگر رونق سرمایه جهان را تعریف نخواهند کرد ارز های دیجیتال جای تمامی انها را خواهند گرفت هر کسی زود تر سرمایه گذاری کند سود بیشتری عایدش خواهد شد
خدا بخیر بگذرونه،
چه پول هایی که سر این ارز های دیجیتال نامعلوم خواهد سوخت....
فقط امیدوارم مردم کشورم زیان نبینند.
با سلام خدمت همه خوانندگان محترم و بزرگوار اهل مطالعه .
آخه شما دوست عزیز که برای این نوع تجارت و مبادله جهانی اسم قمار گذاشتی معلومه که زیاد اهل مطالعه و تحقیق نیستی
دمشون گرم
نوش جونش
بصورت تئوریک هر کس می تواند رمز ارز خودش را بسازد. مثل اینست که هر کس واحد پولی خودش را چاپ کند. حالا شما پیدا کنید که این ها چقدر در آینده می توانند موفق شوند. امروز مردم می روند و چیزی که اینها ساخته اند را می خرند. اما کم کم هر کس به فکر می افتد که چرا بخرد خوب خودش بسازد. البته ساختن رمز ارز الان سواد و هوش می خواهد اما ده سال دیگر نرم افزارهایی خواهند آمد که هر کسی با نصب آن روی سیستمش می تواند بلک چین و رمز ارز خودش را با ویژگی های مورد نظرش بسازد. به همان سرعتی که ابداع شدند، رشد کرده اند، به همان سرعت متنوع و فراوان می شوند و به همان سرعت ارزان و بی ارزش می شوند.
دلش بزرگه!!! براحتی میبخشه براحتی هم دریافت میکنه
این عین انسانیت و دستورات الهی هست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی