بازدید 8622
۳

نظرسنجی تازه از میزان محبوبیت بایدن در نزد آمریکایی‌ها

بر اساس یک نظرسنجی جدید ۵۹ درصد از رای دهندگان آمریکایی عملکرد جو بایدن در ریاست جمهوری را تایید می کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 04 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، طبق نتایج این نظرسنجی که از سوی هاروارد کپس-هریس که نتایجش منحصرا به پایگاه هیل منتشر شد، همچنین ۳۳ درصد از پاسخگویان عملکرد جو بایدن در ریاست جمهوری تا کنون را "قویا تایید کردند" در حالی که ۲۶ درصد گفتند که این عملکرد را "تاحدی تایید می کنند".

۳۸ درصد گفتند که با عملکرد جو بایدن در ریاست جمهوری مخالفند از جمله ۲۹ درصد که با این عملکرد "قویا مخالف بوده اند" و ۹ درصد که با عملکرد وی "تاحدی مخالف بوده اند".

این نظرسنجی حدودا یک هفته بعد از صد روزه شدن ریاست جمهوری جو بایدن انجام شده است.

جمهوریخواهان آمریکا هشدار داده اند که برنامه های اقتصادی بایدن ممکن است به رشد اقتصادی آسیب بزند اما نظرسنجی مذکور دریافت که ۶۰ درصد مدیریت اقتصاد توسط بایدن تا کنون را تایید می کنند. ۶۹ درصد از پاسخگویان نیز مدیریت همه گیری کروناویروس توسط بایدن را تایید میکنند.

این رئیس جمهور آمریکا از روند توزیع واکسن در کشورش تحت دولتش تعریف کرده و از ایالات خواسته از توصیه های مقامهای فدرال حوزه بهداشت و درمان پیروی کنند. بیش از نیمی از آمریکایی ها تا کنون دست کم یک دوز از واکسن را دریافت کرده اند.

نظرسنجی مذکور با پرسش از ۱۸۷۲ رای دهنده ثبت شده از ۲۷ تا ۲۹ آوریل و با همکاری با مرکز مطالعات سیاسی آمریکا در دانشگاه هاروارد و هریس پُل انجام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بایدن رفتنیه..... اینو قول بهتون میدم
بایدن کاره ای نیست همه کاره پسران نیویورک هستند اون ترامپ بود که حرفش ماله خودش بود ترامپ سیاست راتغیر داد بایدن پخمه ای بیش نیست
ما ایرانیها هم باید در مورد عملکرد ایشون نظر بدیم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان