بازدید 7854
۴

آمریکا: از فعالیت‌های نیروی دریایی ایران نگران هستیم

سخنگوی پنتاگون طی نشست خبری درباره تحولات اخیر منطقه غرب آسیا مرتبط با ایران، افغانستان و عراق اظهار نظر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 04 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از میزان - «جان کربی»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در نشست خبری روزانه در پنتاگون حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش «اردو پوینت»، کربی در پاسخ به سوالی درباره تقابل اخیر بین شناور‌های نظامی ایران و آمریکا در خلیج فارس گفت «ما از طریق کانال‌های دیپلماتیک، نگرانی خود را از فعالیت‌های نیروی دریایی ایران که امنیت منطقه خلیج فارس را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اعلام کردیم».


سخنگوی پنتاگون در ادامه مدعی شد «ما با نیروی دریایی ایران ارتباط مستقیم داریم، اما آن‌ها به اخطار‌ها توجه نمی‌کنند».


این مقام آمریکایی پیشتر نیز مدعی شده بود مقابله با تهدید‌های ایران از جمله در حوزه دریایی و موشک‌های بالستیک، یک ضرورت امنیت ملی آمریکا است.


کربی همچنین درخصوص عقب نشینی نظامیان آمریکا از افغانستان و عملیات شبه نظامیان علیه این نیرو‌ها گفت «آنچه در پایان هفته در افغانستان شاهد بودیم، تأثیری بر پایگاه و منابع ما در آنجا نگذاشت و آنچه اتفاق افتاد فعالیت‌های آزاردهنده محسوب می‌شود».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حال طرف ایرانی این نگرانی را بر پایه قدرت خود میداند و خوشحال است!! امریکا از بابت طالبان و داعش هم نگران هست، آیا قدرتمند هستند؟
خليج فارس نزديك آمريكاست؟
نگران باش و از این نگرانی بمیر، آمریکای جنایت کار
شما در خلیج فارس چه کاره اید؟ اینجا خانه ماست. شما مانند دزد وارد حریم این خانه شده اید انتظار دارید که حتی نگاهتان هم نکنیم. به خانه خود بروید و مطمئن باشید که دیگر هیچ ایرانی مزاحم شما نخواهد شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر