بازدید 32552
آخرین تحولات خاورمیانه

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان/ حمله گسترده سایبری به شرکت‌های اسرائیلی/ واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان/ حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان، حمله گسترده سایبری به شرکت‌های اسرائیلی، واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان، حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد و درخواست رییس موساد از بایدن برای عدم بازگشت به برجام از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 03 May 2021

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان/ حمله گسترده سایبری به شرکت های اسرائیلی/ واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان/ حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

بین الملل تابناک/تحولات خاورمیانه: واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان، حمله گسترده سایبری به شرکت‌های اسرائیلی، واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان، حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد و درخواست رییس موساد از بایدن برای عدم بازگشت به برجام از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هرگونه دستیابی به توافق با ایران درباره تبادل زندانیان را رد کرد.

پرایس اضافه کرد: «گزارش‌ها در این باره که توافق تبادل زندانیان (با ایران) حاصل شده، صحیح نیست. همانطور که گفتیم، ما همیشه موضوع زندانیان بازداشتی با مفقود شده در ایران را مطرح می‌کنیم. تا زمانی که آنها را به خانواده‌هایشان برسانیم، توقف نخواهیم کرد.»

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان/ حمله گسترده سایبری به شرکت های اسرائیلی/ واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان/ حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

ساعتی پیش بود که منابع آگاه ایرانی به شبکه المیادین گفتند که طی توافقات اخیر با آمریکا، این کشور قصد دارد به زودی ضمن پرداخت هفت میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران، چهار شهروند ایرانی زندانی در خاک خود را نیز آزاد کند.

این منابع، بدون اشاره به نام و هویت این چهار شهروند ایرانی گفتند که آن‌ها به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا در خاک این کشور زندانی هستند. در مقابل نیز ایران قرار است چهار زندانی آمریکایی که به جرم جاسوسی برای سازمان‌های اطلاعاتی غربی در زندان به سر می‌برند را آزاد کند.

المیادین به نقل از این منابع نوشت، دولت جو بایدن تلاش می‌کرد تا مانع پرداخت هرگونه مبلغی از اموال مصادره شده ایران در مذاکرات میان تهران و اروپایی‌ها شود، اما موفق نشد و طرف ایرانی به ضرورت آزادی بخشی از اموال بلوکه شده خود اصرار ورزید.

شبکه المیادین همچنین به نقل از منابع ایرانی خبر داد که مذاکرات امنیتی میان ایران و انگلیس انجام گرفته و دولت لندن به زودی ۴۰۰ میلیون پوند از دارایی‌های مصادره ایران را آزاد خواهد کرد و در مقابل نیز «نازنین زاغری» که به علت جاسوسی برای سازمان اطلاعات انگلیس مجرم شناخته شده است، آزاد خواهد شد.

همچنین «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا نیز گفت که هنوز با ایران در وین به توافق نرسیدیم و مسافتی وجود دارد که باید طی شود تا از موانع عبور کنیم. وی همچنین گفت: «دیپلمات‌های ما در هفته‌های آینده برای بازگشت متقابل توافق به کار خود ادامه می دهند.»

حمله گسترده سایبری به شرکت های اسرائیلی

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه از حملات سایبری گسترده به شرکت‌های صهیونیستی در روزهای گذشته خبر دادند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، یک گروه هکری با پست کردن لوگوی شرکت اسرائیلی «اچ اند ام» از هک شدن این شرکت خبر داد. این گروه هکری نام خود را «نت ورم» اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت لجسیتکی «وریتاس» نیز از سوی این گروه هک شده است. این گروه مدعی شده که ۱۱۰ گیگابایت اطلاعات گروه اچ اند ام و ۹ گیگابایت اطلاعات شرکت وریتاس را منتشر خواهد کرد. یک شرکت اسرائیلی فعال در امور رایانه ادعا کرده که هکرهای ایرانی پشت این عملیات هستند.

«شای پینسکر» از شرکت دفاع سایبری او ام در فلسطین اشغالی در این زمینه گفت: «اعتقاد داریم این یک مهاجم ایرانی است، اما وانمود می‌کند یک روسی است.»

برخی شرکت‌های صهیونیستی دیگر نیز از حملات سایبری و از کار افتادن رایانه‌های خود در ۴۸ ساعت گذشته خبر دادند.

پینسکر افزود که این گروه پیشتر نیز حملاتی را متوجه زیر ساخت‌های رایانه‌ای شرکت‌های اسرائیلی انجام داده بود، اما اینک نام خود را تغییر داده است. این حملات از ۱۸ آوریل آغاز شد و به نظر می‌رسد بیشتر انگیزه سیاسی داشته باشد.

هاآرتص نوشت، اسرائیل در بحبوحه موج جدیدی از حملات سایبری قرار گرفته و از حدود شش ماه گذشته تاکنون، بیش از ۸۰ شرکت هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند. دست کم چهار شرکت در روزهای گذشته مورد حمله قرار گرفته‌اند و ممکن است یک سازمان غیر انتفاعی نیز آماج قرار گرفته باشد. این حملات ممکن است حمله جدید گروه هکری ایرانی باشد که در هک‌های قبلی نیز نقش داشته است.

در ماه‌های گذشته نیز منابع خبری از حمله سایبری به شرکت‌های صهیونیستی خبر دادند. وبگاه «تایمز اسرائیل» اخیرا گزارش داد که مقام‌های «دانشگاه بن گوریون» در «نگب» واقع در فلسطین اشغالی هدف یک حمله سایبری قرار گرفت.

واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد خبر توافق برای آزادی متقابل زندانیان بین ایران و آمریکا را تایید نکرد.

 مجید تخت‌روانچی روز یکشنبه در واکنش به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر توافق ایران و آمریکا برای آزادی متقابل هشت زندانی و آزادسازی هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران، گفت: این خبر تایید نمی‌شود.

وی افزود: ایران همواره بر تبادل جامع زندانیان دو کشور تاکید کرده است.

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان/ حمله گسترده سایبری به شرکت های اسرائیلی/ واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان/ حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

جمهوری اسلامی ایران بارها طرح مبادله زندانیان دو طرف را مطرح کرده؛ اما طرف آمریکایی با بهانه‌های واهی از آن طفره رفته است.

برخی از ایرانی‌ها تنها به اتهام نادیده گرفتن تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه ایران در زندان‌های این کشور به سر می‌برند.

این روزها و در پی مذاکرات وین برای بازگشت آمریکا به برجام، گمانه‌زنی و خبرهای ضد و نقیض از منابع آگاه منتشر می‌شود که در پاره‌ای از آنها با هدف تحریک مخالفان برجام در دو طرف ارزیابی می‌شود.

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در پایگاه نظامی ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.

یک منبع عراقی نیز به شبکه خبری العربیه گفت که پایگاه نظامیان خارجی در نزدیکی فرودگاه با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار گرفته شده است.

پایگاه «صابرین نیوز» نیز در پایگاه خود خبر داد که یکی از راکت‌ها به نقطه بازرسی وابسته به شرکت 4GS انگلیسی بیرون از پایگاه نظامی ویکتوریا برخورد کرده است.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، سه راکت 107 میلی متری نیز به پایگاه نظامی ویکتوریا آمریکا برخورد کرده است.

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان/ حمله گسترده سایبری به شرکت های اسرائیلی/ واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان/ حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

العربیه نیز گزارش داد که دست کم 5 راکت به سوی پایگاه نظامی ویکتوریا شلیک شده و سامانه‌های دفاع هوایی با این راکت‌ها مقابله کرده‌اند.

چند روز پیش نیز 3 راکت به پایگاه ویکتوریا، محل استقرار نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد شلیک شده بود.

درخواست رییس موساد از بایدن برای عدم بازگشت به برجام

یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی موساد در ادامه کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در دیدار با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا بازگشت به برجام را یک اشتباه خواند و از بایدن خواست تا به این توافق بازنگردد.

به گزارش پایگاه صهیونیستی والا، کوهن روز شنبه در جریان دیدار با بایدن موضع تل آویو نسبت به توافق هسته‌ای با ایران را تکرار کرد و گفت که اسرائیل معتقد است بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بدون تغییر در آن یک اشتباه است.

یک منبع صهیونیستی مطلع از جزییات این دیدار مدعی شد که بایدن به کوهن گفته از شنیدن موضع تل آویو در مورد این موضوع خوشحال است، اما تاکید کرده که همچنان راه بسیاری برای توافق با ایران وجود دارد.

واکنش آمریکا به توافق با تهران درباره تبادل زندانیان/ حمله گسترده سایبری به شرکت های اسرائیلی/ واکنش تخت‌روانچی به خبر توافق برای آزادی زندانیان/ حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد

به گزارش پایگاه والا، این جلسه که یک ساعت به طول انجامید، فقط با حضور کوهن از جانب تل آویو و بایدن، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و ویلیام برنز رییس سازمان سیا از طرف واشنگتن برگزار شد.

پیش از این، کوهن با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در مورد برنامه هسته‌ای ایران گفت وگو کرده بود.

هراس در سرزمین اشغالی از پیشرفت مذاکرات وین باعث شده که این رژیم از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن به مذاکرات و توافق احتمالی برآید. حملات مکرر به کشتی های ایران و نیز عملیات خرابکارانه در تاسیسات هسته ای نطنز آخرین موارد از دسیسه های سران تل آویو بود.

از هفته گذشته که در جریان نشست مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی، آنها بر ثمربخش بودن مذاکرات و بازگشت بایدن به برجام اعتراف کردند، آخرین تلاش های خود را در راستای ناکامی مذاکرات و منصرف ساختن رییس جمهوری آمریکا از الحاق به برجام به کار بسته اند. به تازگی بیش از دو هزار مقام عالی نظامی بازنشسته اسراییل به دولت بایدن در مورد توافق هسته‌ای با ایران هشدار داده و تاکید کرده اند که دستپاچگی برای مذاکره با تهران مستقیم منافع اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

بر خلاف آنچه این پایگاه صهیونیستی مطرح کرده، یک سخنگوی مشاور امنیت ملی کاخ سفید امشب اعلام کرد، کوهن در یک جلسه در کاخ سفید با سالیوان و دیگر مقامات امنیتی آمریکا در مورد مسائل امنیتی در خاورمیانه گفتگو کرده است.

به گفته این سخنگو، بایدن برای ابراز همدردی در مورد حادثه در منطقه جبل الجرمق که منجر به کشته شدن بیش از ۴۰ یهودی شد، مدت کوتاهی در این جلسه حضور پیدا کرد.

یک مقام ارشد صهیونیستی ادعا کرد، این دیدار بین رییس موساد و بایدن به اندازه‌ای که کاخ سفید می‌گوید غیر رسمی نبوده بلکه از پیش برنامه ریزی شده بود. وی اضافه کرد که این دیدار بعد از تماس تلفنی صبح جمعه (به وقت واشنگتن) بایدن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۵
چاره کار فقط مقاومت و قوی شدن است بر دنیا قانون جنگل حاکم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
حالا مطمئنی قوی شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
انشاءالله رهبر حکیم انقلاب روز قدس پاسخ جوسازی و دوگانه سازی سیاستگذار_مجری در بحث برجام را خواهند داد
مردم بی صبرانه منتظرند

واقعامجری ، سیاستها را بد اجرا کرد
شروط نظام و رهبری را رعایت نکرد
لذا طرفهای غربی هم براحتی زدند زیر برجام.
و وضعیت این شد که می بینیم
عذرخواهی هم نمیکنند طلبکار هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
با مردم گرسنه نمیشه قوی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دیپلماسی بدون قدرت نظامی معنی نمیده. اگه ایران قدرت نظامی نداشت کسی تو دنیا برا ظریف تره خورد نمیکرد. دلیل محکم تر از این که بعد از محدود شدن هسته‌ای دست آمریکا و اروپا برای تحریم و سر دووندن ایران بیشتر باز شد و تحریمها از ۷۰۰ تا به ۱۵۰۰ تا رسید؟ تا زمانیکه از تبدبل شدن ایران به قدرت هسته‌ای واهمه داشتند اینقدر دستشون باز نبود. اونایی که میگند موشک به چه دردی میخوره یا احمقند یا خائن و وطنفروش
ناشناس
| Canada |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ناشناس ۱۱۴۲ میشه بفرمائید مردم بی صبرانه منتظر چه هستند؟متوجه نشدی مجری فقط کاری رو میکنه که ازش خواستن؟متوجه نیستی که اراده ای از خودش نداشته؟
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ناشناس 14:33
مثل اینکه هنوز متوجه قواعد و قوانین دستگاه دیپلماسی نشدی. طبق قوانین همه کشورها وزارت خارجه هر کشوری مجری تصمیمات حاکمیت نظام است نه مجری تصمیمات داخلی یا حزبی وزارت. تصمیمات نظام هم طبق قانون در شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی و... گرفته میشود. پس صرف رای آوردن دلیل بر انجام دادن سلیقه ای و حزبی در وزارت خارجه کشوری نمیشود. لطفا بیشتر تفکر کنید و منصف باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
سیاست خارجی در هیچ جای دنیا در وزارت خارجه تعیین نمی‌شود/ مراقب دشمن‌‌شاد کردن باشیم/ کاندیداها باید یک برنامه واقعی ارائه دهند/ نیروی
قدس زمینه ساز تحقق سیاست عزتمندانه است
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
در پاسخ به 1433 .... دوست عزیز فقط و فقط قدرت نظامی نیست! ژاپن و المان رو نگاه کن. اونا بعد از جنگ جهانی دوم تقریبا نابود شدن و حتی اجازه تشکیل یه ارتش مستقل رو هم نداشتن اما الان از نظر اقتصادی به جای رسیدن که نه امریکا و نه هیچ کشور دیگه جرات نمیکنه با اونا بد حرف بزنه چه برسه به اینکه تحریم کنه. پس فقط زور به تنهایی کافی نیست. شوروی هم در اوج اقتدار نظامی بود اما از داخل پکید
در جنگ جهانی اول و دوم کشورهای غربی به جان هم افتادن در سازمان ملل تصمیم گرفتن با هم صلح کنند و به جان کشورهای شرقی بی افتن.
پاسخ ها
کاوشگر
| Germany |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
در مدرسه تاریخدانی شما خیلی ضغیف بوده است.
جنگ جهانی دوم طبق قرارداد مونیخ برای از بین بردن شوروی بود بهمین خاطر بود که پس از شکست هیتلر در استالین گر اد در آخرین لحظه که ارتش شوروی به آلمان رسیده بود، غرب جبهه دوم را افتتاح کرد و تازه تمام ارتش تسلیم شده آلمان را زیر اسلحه خود در بلژیک آماده نگاه داشته بودند تا برلین را دوباره آزاد کنند!
به اسناد دادگاه نورنبرگ که هالیوود فیلمی از آن تهیه کرد رجوع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دادگاه نمایشی نورنبرگ یا به قول خودشون کانگورو کورت دوزار ارزش استناد نداره. دادگاهی که قوانینش اجازه قبول شهادت دروغ خلاف اسناد علمی و شواهد رو میده و اعترافهای تحت تهدیدی و شکنجه رو مبنا قرار داده و قتل عام جنگل کاتین رو که شوروی سابق انجام داده رو گردن آلمانیها انداخت چه ارزشی داره که تازه یه فیلم هالیوودی که خودش موضوع رو تخیلی تر میکنه به عنوان حقیقت قبول کنیم. تو این دنیا شاید هیچ چیز از فیلمهای خالیوودی از حقیقت دورتر نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
ناشناس ۱۴:۳۳
نمونه بارز قدرت دیپلماسی عمان بوده و هست.ثبات سیاسی این کشور در دنیا بی نظیره.بدون نیروی نظامی خاص ملجا و مامن تمامی گروه ها و گرایشات سیاسی خاورمیانه اس.
هر چقدر از نظامیان ما را بکشید ما دست از خاورمیانه برنمی داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
تو برا خودت نسخه بپیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دوست عزیز یعنی چی دست از خاور میانه بر نمیداریم ؟؟ خب ما بخشی از خاورمیانه ایم
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دست از سر خاورمیانه بردار تا دست از سرت بردارن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
شما آمریکا هستید ؟
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
احسنت برادر با ایمان
"" اعتقاد داریم این یک مهاجم ایرانی است، اما وانمود می‌کند یک روسی است».
خوب شاید هم یک مهاجم روسی است که وانمود می کند ایرانی است !!!!!
همیشه باید همین روش را با اینها داشت ، زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن . وگرنه مثل عراق و افغانستان و فلسطین و عربستان ما را هم می کنند مستعمره خودشون . هر وقت اسرائیل و امریکا و اروپا با همدیگه برای توطئه علیه مسلمانان و ایران و خاورمیانه و روسیه و چین رایزنی می کنند انگار هیچ اشکالی نداره و این حق اونا هستش که علیه ما جلسه و تبانی کنند . ولی وقتی عربستان و ایران برای رفع اختلافات همسایگی خودشون اقدامی کنند انگار گناه کبیره اتفاق افتاده است .
هر وقت امیدواریهایی ایجادمیشود، اتفاقهایی میافتد که دوباره ناامیدی هایی ایجاد میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
...وقت هوا کردن موشک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مگر امیدی هم هست وقتی تحریم را بر میدارن وبعد بدترش تحریم می کنند؟!!!!
منتشر کن
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
تا امثال تو نگاهش به بیگانه باشه امیدت نا امید خواهد شد.
یک معما با توجه به همین صفحه تابناک:
1- «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هرگونه دستیابی به توافق با ایران درباره تبادل زندانیان را رد کرد.
2- نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد خبر توافق برای آزادی متقابل زندانیان بین ایران و آمریکا را تایید نکرد.

مجید تخت‌روانچی روز یکشنبه در واکنش به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر توافق ایران و آمریکا برای آزادی متقابل هشت زندانی و آزادسازی هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران، گفت: این خبر تایید نمی‌شود.

پس این مبادله چطور صورت گرفته است؟
این همان تعریف سیاست است.
خلاصه اینکه کاسبان تحریم به هر دری زده اند و میزنند و خواهند زد تا تحریمها و کی شرایط موجود پابرجا بماند تا آنها بتوانند به منافع میلیارد میلیاردی خود برسند و ملت هم هرچه فقیر تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
اولا آیندگان خوب قضاوت می کنند در مورد بتن ریزی در دانش بومی دوم هم این که کاسبان برجام دنبال چی هستند؟ ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
کاسب تحریم آمریکاست. اگه کل کشور رو هم مفت بدی آمریکا تحریمها رو برنمیداره. کسی که تا حالا موضوع به این سادگی رو نفهمیده و بعد از برجام و پیمانشکنی آمریکا هنوز ساده لوحانه در انتظار لبخند آمریکاست هر بلایی تو این دنیای وحشی سرش بیاد حقشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
فعلا که هر بلائی سر ما میاد از صدقه سر همین تفکر شماست ناشناس ۱۴۴۳
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ناشناس ۱۴۲۲ متوجه هستی که برجام در مجامع بالاسری تصویب و به نتیجه رسید. یا کلا اخبار نمیبینی ؟
رژیم صهیونیستی باید خیلی خوشحال با شد که آمریکا با ایران در مورد برجام به توافق برسند. از این به بعد اسرائیل هر خطای انجام بدهد. در جواب ضربات سنگینی دریافت خواهد کرد. اگر قرار است که ایران تحریم باشد امنیت اسرائیل هم به خطر می افتد. دیگر زمان سابق نیست ایران بنا به مصالحی ساکت بنشیند لذا سران رژیم صهیونیستی با خیال خام خود کنار گود نشسته به آمریکا میگوید لنگش کنید.در ضمن این مورد هم یک حقیقت محض است که اگر آمریکا بر علیه ایران هر خطای انجام دهد.صهیونیستها نمیتواند جان سالم بدر ببرند این مورد راسران رژیم صهیونیستی باید آویزه گوششان بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
از نطنز به شما سلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
الان چند ساله که میگید هر خطایی سر بزند فلان میکنیم و بیسار میکنیم پس کو ؟دیگه منتظری چیکار کنه که نکرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
فیلم زیاد میبینی؟
ناشتاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
برادر ی ذره یواش
آمریکا از منطقه باید خارج شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
اطاعت میشود
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
سفارش دیگه ای نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
منفی ها دیگه کی هستند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دو سیخ کوبیده هم بزارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
میخواد خارج شه اسراییل نمیزاره. آمریکا تو منطقه نباشه اسراییل یک ماه دوام نمیاره. آمریکا حکومت مستقلی نداره و لابی اسراییل و صهیونیستها سیاست خارجی و داخلی آمریکا رو دیکته می‌کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ناشناس ۱۴۴۷
بخدا اگه حتی معنی لابی رو بدونی
تجربه ثابت كرده است هيچكدام از سازمانهاي بين المللي ايي در خصوص اقدامات رژيم صهيونيستي كاري انجام نمي دهند.
هزاران قطعنامه هم مانع از خراب شدن حتي يك خانه فلسطيني نخواهد شد.
از سوي ديگر شكايات متعدد ايران و سوريه از اين رژيم، مصداق ضرب المثل فارسي است كه ميگويد:
"اشك كباب باعث طغيان آتش است".
بنظر بايد مويه كردن و ابراز عجز كردن را كنار گذاشت و اين رژيم وحشي را با ضربات محكمتر وادار به عقب نشيني كرد.
كما اينكه جنگ 33 روزه و قوي تر شدن محور مقاومت، در بيش از 60 سال گذشته كاركرد به مراتب بهتري از قطعنامه هاي شوراي امنيت و مجمع عمومي داشته است.
لابي صهيونيست ها در اين مجامع و سازمانهاي بين المللي آنقدر قوي است كه هر جنايتي را مشروع مي كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
اختلاف آمریکا و اسرائیل در خصوص برجام این است که اسرائیل می گوید توافق انجام نشود ولی آمریکا می گوید باید طوری وانمود کنیم که می خواهیم توافق کنیم و ایرانیها را معطل برجام کنیم تا در یک عملیات فرسایشی قرار بگیرند و این در حالی است که بر خلاف نظر برخی افراد نظر اسرائیل بیشتر به نفع ما است تا آمریکا اما متاسفانه عده ای در ایران و از مسئولین هستند که هنوز ساده لوح هستند و فکر می کنند برجام هنوز زنده است درحالی که برجام یک جسد بی روح است که بوی بد گرفته است و نباید به سمت آن رفت و نباید امیدی به زنده شدن آن داشت ما که چهل سال صبر کردیم 3 و 4 ماه دیگر هم صبر می کنیم و خواهیم دید که همین گونه است.
همه با هم بگیم مرگ بر چین جهانخوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
کد خدا پرست نگران شدین که استعمارگر دارد افول می کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مرگ بر آمریکای جهانخوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ناشناس ۱۴۲۴
جهانی که چین کدخداش باشه به مراتب جای ترسناکتری از جهانییه که آمریکا کدخداشه.از طرف ۵ میلیون مسلمان ایغور به تو سلام میکنم
تا وقتی که توافقی در برجام صورت نکیرد ما آنرا از چشم اسرائیل می بینیم و تا صبح روز توافق روزگار آنها را سیاه و آتش در زندگی آنها می اندازیم و نمی گذاریم آب خوش از گلویشان پایین برود این باید از سیاست های قطعی ما باشد و محکم روی آن بایستیم و این تنها راهی است که می شود به توافق نهایی رسید و گرنه با دیپلماسی و مذاکره توافقی صورت نخواهد پذیرفت و زبان غربی ها زبان میدان است نه زبان دیپلماسی و آمریکایی ها و غربی ها باید بفهمند که اینجا خاورمیانه است و صاحب دارد و صاحب آنها کشورهای منطقه هستند هرجند اگر با ما اختلاف نظر داشته باشند و بهتر است گورشان را گم کرده و به خانه های خود برگردند و بگذارند خاورمیانه نفس راحتی بکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
اسراییل از خداشه ایران برگرده به برجام. برجام برای ایران هیچی نداره و فقط محدودیت هسته‌ای ایجاد می‌کنه. جر و بحث زرگری بین آمریکا و اسراییل برای گول زدن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
ولی وقتی توافقی صورت نمیگیره ما از چشم موشک هوا کنا میبینیم
افرادی که چنین کامنت هایی را میزارند یا باسواد هستند یا بیسواد یا مطالعات تاریخی دارند یا ندارند یا از وضعیت کنونی دنیا اطلاع دارند یا ندارند آیا این ها هیچ وقت در زندگی خود تاریخ را مطالعه کرده اند؟؟ هرکس در این دنیا زور بیشتری داشته باشد سعی می کند با توسل به زور کشورهای دیگر را زیر سلطه خود در آورد مگه غیر این است که قانون نانوشته شدا دنیا قانون زور است؟چه فرقی میکند که ابرقدرت ها زور بگویند یا مسئولین داخلی ؟ قانون زور زور است‌و چنین قانونی هیچ فرقی با قانون جنگل ندارد . .مردم خودمان به کدام از خواسته خود تاحالا رسیده اند ؟ فاجعه آبان ۹۸ را به همین زودی فراموش کردید ؟؟چه چیز موجب گردید مردم‌ معترض به خیابان ها بیایند چون دیدند دولت‌ دلرد زور می گوید ایا توانستند به خواسته خود برسند مسلما خیر چون‌ قانون قانون زور است ؟ زندگی فلاکت بار بازنشستگان ،کارمند ان و کارگرآن را و یا کاسبان کسب وکار .را که بخاطر ویروس کرونا شغل خودرا از دست داده و بیکار شده اند.و بخاطرعدم همکاری لازم دولت خیلی ها یا دست به خودکشی زده اند ویا سراز بیمارستان های روانی سر درآورده ویا‌در نهایت درنهایت بدبختی و فلاکت دارند بسر می برند شما همه اینها رافراموش کرده واز روی شکم سیری شروع نمودید به پرت وپلا سخن گفتن؟؟ شما اگر ادمای دلسوزی بودید اول نگاه به وضعیت مردم خودمان می کردید بعد میرفتید سراغ مردم لبنان و فلسطین و برایشان دلسوزی می کردید بدانید دنیا دنیا زور است حال چه ابرقدرت ها بر کشورهای خاورمیانه زور بگویند چه مسئولان کشور به مردم زور بگویند شمامشکلات مردم‌ کشور خودمان‌را رها کرده گرفتید یقه آمریکا و اسرائیل را واقعا که ؟؟.بنازم به این همه غیرت ؟؟
دنیا ازقدیم الایام قانونش قانون‌ جنگل بوده شما اگر خیلی ناراحت هستید اول بیاییدعدالت را در کشور خودمان پیاده کنید و اگر دوست دارید کامنت بزارید برای رفع مشکلات خودمان کامنت بزارید نه اینکه مشکلات داخلی را فراموش کرده و بروید سراغ کشورهایی که درکل ربطی به ما ندارد ازقدیم گفته اند کل اگر طبیب بودی سر خود دوا می کردی هر وقت احساس کردیدمسئولان توانستند عدالت را در کشور برقرار نمایند هروقت دیدید مسئولان نرخ تورم را از ۴۰۰ درصد به ۳ درصد رساندند هروقت دیدید دولت قیمت بنزین را بجای سه برابر کردن لیتری ۵۰۰ تومان نمود و با برداشتن ارزش افزوده قیمت کالاها را پایین آورده هروقت مشاهده کردید دولت هزینه آ ب و برق و گاز را پایین آورده تا مردم بتوانند نفس راحت بکشند هروقت دیدید قیمت‌ مصالح ساختمانی پایین آمده و سارمان مهندسی که که فقط پول مفت از بابت هر خانه می گیرد و درنهایت موجب گران شدن خانه میگردد منحل شده هروقت دیدید فاصله بین طیف ثروتمند و فقیر و متوسط جامعه کم شده آنوقت تا دوست دارید در جهت حمایت از مردم فلسطین کامنت بزارید . یادش بخیر قیمت یک خانه که درسال ۶۰ سیصد هزار تومان بود خیلی توانستند صاحب خانه گردند حال دولت ها و عوامل پشت پرده آنچنان بلائی سر کشور آوردند که تا هزار سال آینده کسی امید ندارد اوضاع درست شود چه تحصیلکرده ها چه مغزهای را که این ها فراری ندادندد حال دلواپسان اعراب بخاطر نزدیک شدن روز قدس همه مشکلات کشور را رها کرده و رفتتد‌ سراغ مردم فلسطین و لبنان و دورادور هی اشک میریزند هی نگرانند نگران تنها چیزی که نیستند نگران تورم ‌ تحصیلکرده های بیکار جوانان پیر شده قیمت


چون این طیف هرچه را در زندگی می خواستند به لطف از ما بهتران بدست آوردن از زمین های مجانی گرفته تا حقوق های نجومی .. به هرحال دوست عزیز هر وقت دیدی عدالت درکشور برقرار شد آنوقت هرقدر دوست داشتی کامنت بزار وبه آمریکا و اسرائیل ناسزا بگو
نگو برجام بگوحقه ماشه برجام که جان ندارد اینها همش بازی های آمریکاییهاست چون برجامی دردست نیست علی برگت الله
بهترین کار دوستی و رفاقت با جامعه بین‌الملل است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی