بازدید 8478

چرا چند مهره کلیدی پرسپولیس برای تمدید غیب شدند؟

کد خبر: ۱۰۴۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 01 May 2021

قرارداد بعضی از بازیکنان در پایان فصل به اتمام می رسد و برای ادامه همکاری با پرسپولیس این بازیکنان باید قراردادشان را تمدید کرده یا تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی شیری و محمدحسین کنعانی زادگان از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل با پرسپولیس تمام می‌شود و با توجه به این که هنوز برای تمدید قرارداد مذاکره ای با باشگاه نداشته اند، حضورشان در جمع سرخ‌پوشان برای فصل آینده در‌ هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بر همین اساس یک ماه قبل از سفر به هند، مدیران باشگاه ابتدا به صورت شفاهی و سپس به صورت کتبی در درخواست های جداگانه به بازیکنان تمدیدی پیشنهاد مذاکره و تمدید قرارداد ارایه کردند و از آن ها خواستند برای مذاکره در ساختمان باشگاه حضور پیدا کنند و برخی بازیکنان نیز اعلام کردند پیش از سفر پرسپولیس به هند به باشگاه می‌روند تا در مورد تمدید قراردادشان مذاکره کنند، اتفاقی که البته رخ نداد و بازیکنان به دلایلی نامعلوم برای تمدید قرارداد به مدیران باشگاه چراغ سبز نشان ندادند البته به جز وحید امیری که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پس از لیگ قهرمانان درباره تمدید قراردادش صحبت می‌کند و حداقل زمانی را برای مذاکره مشخص کرد.

خودداری بازیکنان از حضور در باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد، نگرانی های زیادی را به صورت گسترده بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. به ویژه این که فقط در فضای مجازی شاهد پیشنهاد برخی تیم ها به تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله نوراللهی و کنعانی زادگان هستیم. فقط در فضای مجازی از این جهت که گل محمدی هم در مصاحبه شب گذشته اش تاکید کرد هنوز به صورت رسمی در جریان این پیشنهادها قرار نگرفته است.

اما آخرین شایعه ای که در این مورد و در فضای مجازی منتشر شده حاکی از آن است که چند مدیر برنامه و ایجنت برای این که بتوانند مبلغ بیشتری را برای بازیکنان دریافت کنند، از بازیکنان خواسته اند تا اطلاع ثانوی دعوت باشگاه برای مذاکره درباره تمدید قرارداد را نادیده گرفته و سعی کنند این پروسه را تا پایان فصل ادامه دهند تا باشگاه به خاطر فشار هواداران مجبور شود رقم بیشتری را برای تمدید به آن ها پیشنهاد کند.

باشگاه نیز با آگاهی از این موضوع قصد دارد به بازیکنان تاکید کند حداکثر طی دو یا سه هفته آینده در مورد تمدید قرارداد تصمیم گیری کرده و با باشگاه وارد مذاکره شوند.

در این میان البته برخی شنیده ها نیز حاکی از آن است که نفراتی چون سیدجلال حسینی که البته هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در انتظار هستند تا از تصمیم نهایی یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد مطلع شوند و پس از این که اطمینان حاصل کردند کادر فنی برای فصل آینده نیز به آن ها اعتماد و اعتقاد دارد قرارداد خود را تمدید کنند تا در ادامه راه سرنوشتی مشابه نادری و انصاری را تجربه نکنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان