بازدید 12300

واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به اظهارات جهانگیری

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت کارآمدی روی کار بود و امور کشور را در دست داشت، حتما می‌شد بودجه‌ای ضد فساد مصوب کرد، اما متاسفانه این دولت توان چندانی ندارد و بیم آن بود که حتی اصلاحات خوب بودجه‌ای را هم در اجرا به تهدید تبدیل کند.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 01 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، «احمد امیرآبادی‌فراهانی» در واکنش به اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در فضای مجازی مبنی بر اینکه دیدید مجلس چه بر سر بودجه آورد و آن را رد کرد، گرانی‌های ناشی از مصوبات مجلس بسیار است و مانده‌ایم چگونه این مصوبات را اجرا کنیم، گفت: مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ پر از فساد و تبعیض را تحویل گرفت و تا حدی که توان دولت اجازه می‌داد از آسیب‌های آن کاست و تبعیض‌ها را کاهش داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر آقای جهانگیری توان اجرای همین بودجه را هم ندارد، پس چرا در دولت هنوز مانده و می‌خواهد حتی رئیس جمهور بشود.
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: اگر دولت کارآمدی روی کار بود و امور کشور را در دست داشت، حتما می‌شد بودجه‌ای ضد فساد مصوب کرد، اما متاسفانه این دولت توان چندانی ندارد و بیم آن بود که حتی اصلاحات خوب بودجه‌ای را هم در اجرا به تهدید تبدیل کند.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: بودجه تصویب شده اصلا در حد انتظارات نمایندگان مجلس نیست، اما بودجه ۱۴۰۰ متناسب با توان این دولت بی‌ثمر است و اگر آقای جهانگیری توان اجرای همین بودجه را هم ندارد، پس چرا در دولت هنوز مانده و می‌خواهد حتی رئیس جمهور بشود؛ بنابراین این دلیل محکمی است که مردم در ۲۸خرداد امسال انتخاب متفاوتی برای تعیین دولت کارآمد داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰
شما هم اگه مجلس خوب و کارآمدی بودید تو این یکسالی که اومدید کمی تغییر در زندگی و وضع مردم میدادید ولی در عوض همش دارید دیگران رو متهم میکنید!!
این دولت از عمد آمد که کشور را از ریشه خراب کند
این بودجه رو این دولت حدود 4 ماه اجرا میکنه فکر بعدش رو بکنید
خخخخه بودجه 99 که این مجلس در کار نبود که تایید یا رد کند و بالاترین تورم بعد انقلاب را زد!
فعلا باید جلوی فساد ناشی از دست کاری جداول بودجه در مجلس را گرفت که اولین فساد مرتبط با بودجه 1400 است. اول خودتون رو اصلاح کنید بجای متهم کردن دیگران. همش حرف و شعار!!!
چه شیر توشیریه
خدا کنه که سیاه بازی نباشه که. هست
این دولت اگر 10 باشد دولت بعد 20 درجه زیر صفر است خیلی نگران کشور اقتصاد هستم خداوند را به خیر بگذرد برای اقتصادکشور
به خاطر همین قیمت ارز را اجازه ندادید بیاد پایین؟؟؟؟ چرا همیشه به نفع جیب خودتون غش میکنید. یک بار هم که شده به دروغ هاتون عمل کنید و به نفع مردم کار کنید. میمیرید؟
بر حال مردم شریف (قم) شرمندگی و خسران است از اینکه (به اصطلاح) نماینده این شهر مقدس سخنی و کلامی نیست که در این 8 سال گفته باشد و جز ناسزا و طعنه و کنایه و تحقیر و توهین به دولت و اعضای دولت دکتر روحانی در گفته هایش نباشد. از این جناب به اصطلاح نماینده (قم) می پرسیم چه خدمتی به عنوان به اصطلاح نماینده(قم) به مردم قم و ملت ایران تا این ساعت کرده ای!!!!!
سواد و تخصصت چی بود که اینقد (نظر کارشناسی) ارایه میدی!!! اقتصاد دانی؟؟ سیاستمداری؟؟؟ دانشمندی؟؟؟ پروفسوری؟؟؟ ریاضی دانی؟؟ فیزیک دانی؟؟
آخه چرا اینقد ژست کارشناسی به خودت میگیری و بد دهنی میکنی؟؟؟
اقای امیرخان به چه جهت اقای قالیباف به بودجه دستبرد زد وبرای سازمان صداوسیما وسارمانها ونهادهای خاص وحوزه علمیه راچندبرابر کرددددددددددددددددددددددد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا پاسخ بده ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل