بازدید 17712

آخرین آمار کرونا در ایران تا دهم اردیبهشت/ ۴۰۷ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند/ کاهش اندک «نرخ مرگ» در ایران

در ۲۴ ساعت اخیر شمار واکسن‌های تزریق شده از یک میلیون و ۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۹۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 30 April 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۸۵۸ هزار و ۲۹۶ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۰۹ هزار و ۸۲۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۶۸ هزار و ۱۲۳ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۲۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۲۰۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۰۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۱ هزار و ۷۵۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۹۵۴ هزار و ۳۲۱ تن بهبود یافته‌اند.

۵۳۹۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۲۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش به ۳.۵ درصد رسیده و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۶.۵ درصد افزایش یافته، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
حتی اگه 80 میلیون نفر از مردم ایران تلف شود ما واکسن وارد نمیکنیم . از 85 میلیون نفر ایران فقط 5 میلیون که شامل مسولین و خانواده انها و اقازاده ها مهم هستند که بیشترشان واکس امریکایی زده اند
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
وقتی واکسن برکت با بیش از 800 میلیارد تومان داره جواب میده و از ماه آینده وارد چرخه سلامت میشه هی اصرار به واکسن خریدن چیه؟
تعداد افراد واکسینه شده در جهان از یک میلیارد نفر عبور کرد و ایران فقط یک میلیون نفر. یعنی سهم واکسیناسیون در ایران یک هزارم جهان بوده، تازه فقص صدو پنجاه هزار نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند!!!!
واکسن بخرید برای همه .
خودم شاهدم که هر موقع صحبت از کاهش نرخ مرگ میشه، یه عده از مردم رعایت رو کنار میگذارن
لعنت بر چین
تابناک این تبلیغات تی ریدی مکس کلاه براداری هست یکم شان رسانه ای خودتان را حفظ کنید !!
تا خودمون آدم نشیم ورعایت نکنیم باواکسن هم درست نمیشه حالا سانسورکن
بی عرضگی
ما در کشوری زندگی میکنیم که مسولانش هیچی نداشته باشند اعتماد به نفس بالای دارند مثلا اقای نمکی ادعا دارند که به بهترین نحو کشور را در کرونا اداره کرده و بیشتر کشورهای اروپاثی از او کمک خواسته اند . ولی دقت کنید که تعداد فوتی های ایران بیش از دو برابر میانگین جهانی است و بیماری کرونا در هند را با تلفات ۳۰۰۰ نفر فاجعه میداند ولی حساب نمیکند که جمعیت هند ۱۵ برابر ایران است و تازه میخواهد به هند کمک کند
حالا اگه یه کشور دیگه بود تابناک طوماری از بی عرضگی مسولینش چیده بود تیتر اول میزاشتش
نمکی در نطق چند روز آینده
زیر سایه منویات رهبری آماده انتقال تجربیات پزشکی خود در زمینه کنترل بیماری به همه کشورهای دوست و منطقه هستیم.
یادم می یاد اون اوائل یک اقایی بود بنام استاد روا زاده می گفت من خودم ورود می کنم و دو سه روزه کرونا را ریشه کن می کنم. کسی خبر دارد کجا است این اقا و همینطور استاد بزرک تبریزی؟!
ما همیشه سپلسگذار مسولین بی لیاقت هستیم که با واردنکردن واکسن ما را از زندگی غمانگیز در ایران نجات و ما را به دیار باقی میفرستند ......
فقط به احمد خاتمی واکسن بزنید چون از ذخائر انقلاب است و حیفه که تلف بشه
وافعا مسولین تلاش خودشان را کرده اند که زیاد بشه مردم هستند که کوتاهی کردند و کم شده مرگ و میر
کرونا هم واسه بعضی ها از هدیه الهی بود ....
مسئولین ما خاطرجونشون وخانوادهاشون بیشتر میخوان بهمین خاطر اونها واکسنهای آمریکایی باکیفیت میزنند بعدبه مردم بدبخت واکسنهای چینی وایرانی ناکارآمد وبی کیفیت میزنن. اینها فقط شعارمیدن ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان