بازدید 17609

قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰/ نرخ رسمی انواع ارز چقدر شد؟

آخرین روز هفته برای فعالان بازار ارز با ثبات نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور همراه شده است.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 29 April 2021

قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰/ نرخ رسمی انواع ارز چقدر شد؟

آخرین روز هفته برای فعالان بازار ارز با ثبات نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور همراه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه 1400) بازار ارز، شاهد ثبات شاخص ارزی هستیم. به گونه ای که هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور به نرخ 22777 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 23237 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که این نرخ نسبت به روز قبل، تغییری ندارد. 

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 27423 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 27977 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که همانند دلار نسبت به روز چهارشنبه، بدون تغییر است.

نرخ رسمی 46 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۰ ارز کاهش و ۲۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) بدون تغییر نسبت به روز گذشته به مبلغ ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۸ هزار و ۴۵۹ ریال و هر یورو نیز به قیمت ۵۰ هزار و ۸۲۷ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۴۴ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۲۳ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۱۰۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۳۶ ریال، روپیه هند ۵۶۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۴۳۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۲۵۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۰۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و  ۹۹۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۴۲۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۴۳ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۱۰۹ ریال، روبل روسیه ۵۶۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۲۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۹۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۵ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۱۵۵ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۷۹ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۹۸ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۳۸۴  ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۸۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۸۴۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۳۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۷۵۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۸۹ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۱۷۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۹۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۴۱۳  ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و۶۵۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۶۸۴ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۱۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر