بازدید 7308

بمب خبری اروپا: پیشنهاد ۳ساله پاری‌سن‌ژرمن به مسی

کد خبر: ۱۰۴۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 28 April 2021

پاری‌سن‌ژرمن که این روزها سخت در تلاش است تا قرارداد دو ستاره خود یعنی نیمار و کیلیان امباپه را تمدید کند، دو مهاجمی که قراردادشان در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان می‌رسد، حالا به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه قصد دارند ضلع سومی را به خط حمله تیم تحت‌هایت مائوریسیو پوچتینو اضافه کنند و آن لیونل مسی است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «تی‌اِن‌تی اسپورتس» آرژانتین؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده ارائه پیشنهادی سه ساله به لیونل مسی می‌کند. طبق این گزارش؛ این پیشنهاد دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم و با شرایطی بی‌نظیر است. در این گزارش اما به جزئیات بیشتری از پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن اشاره نشده است.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اخیراً درباره شایعه احتمال پیوستن مسی به بارسلونا گفته بود: ما (او و مسی) در جریان بازی دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم صحبت کردیم. جوردی آلبا، نیمار و رافینیا هم بودند. ما صحبت خوبی با یکدیگر داشتیم. اطمینان دارم به زودی متوجه خواهیم شد که برای مسی چه اتفاقی خواهد افتاد.

لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و تابستان گذشته هم قصد جدایی از این تیم را داشت، تاکنون 34 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

این مهاجم آرژانتینی که تاکنون در 773 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 667 گل به ثمر رسانده است، گفته می‌شود مورد منچسترسیتی هم قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان