بازدید 5465
مدیر عامل ایران دو چرخ:

فروش اینترنتی چهار محصول به‌زودی آغاز می‌شود

مدیر عامل ایران دوچرخ گفت: امسال در کنار ایجاد تنوع در سبد محصولات ایران دو چرخ، برنامه تولید 7500 دستگاه از محصولات متفاوت، افتتاح یک نمایشگاه و یک تعمیرگاه مجهز و در شان مشتریان را در برنامه داریم.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 27 April 2021

فروش اینترنتی چهار محصول به‌زودی آغاز می‌شود

آرمان موسوی مدیر عامل شرکت ایران دوچرخ در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه این شرکت قدیمی ترین سازنده موتورسیکلت در کشور است، گفت: در سال‌های اخیر بازار فروش شرکت از موتورسیکلت‌های کار به سمت موتورسیکلت‌های برقی و الکتریکی سوق داده‌ شده است. امسال محصولات جدیدی در حوزه موتور و سه چرخه برقی، موتور تریل و چهار چرخ در دست تولید است و ضمن افزایش تنوع محصولات، قصد تولید 7500 دستگاه از محصولات متفاوت را داریم.
وی در خصوص تولید موتورهای برقی توضیح داد: یک تیم متخصص برای محصولات جدید مشغول به فعالیت هستند و به دلیل وجود مشکلات در زیرساخت ها و مباحث قیمتی و اقتصادی ناشی از قیمت بالای باتری ها، تا کنون جایگاهی پیدا نکرده است.
موسوی با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما و همه شرکت‌ها تحریم‌ها است، گفت: بسیاری از مشکلات را مرتفع ساختیم اما همچنان به دلیل تحریم ها، در انتخاب محصولات به‌روز و و ورود به بازارهای صادراتی مشکل ‌داریم. نوسان بالای نرخ ارز و تورم بالا هم یکی دیگر از چالش‌های جدی شرکت است و امیدواریم سیستم بانکی در این زمینه کمک کند.
به گفته مدیرعامل ایران دوچرخ نمایشگاه این شرکت تا پایان اردیبهشت‌ ماه در یکی از مناطق تجاری تهران افتتاح و همچنین یک تعمیرگاه خوب و مجهز و در شان مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی می شود.
موسوی با اشاره به اینکه فروش اینترنتی چهار محصول این شرکت به دلیل ویروس کرونا به‌زودی آغاز می شود، اظهار کرد: این پلتفرم که به‌زودی رونمایی خواهد شد به علت محدودیت‌های موجود در حوزه پلاک گذاری موتورسیکلت در فاز نخست در تهران آغاز به کار می‌کند و در آینده نزدیک ارائه سرویس به تمام کشور نیز انجام می‌شود.
مدیر عامل ایران دوچرخ درباره برنامه‌های صادراتی این شرکت نیز گفت: محدودیت‌های زیادی در حوزه صادرات موتورسیلکت وجود دارد اما مزیت‌های صادراتی آن بسیار است و این روال را مطابق قبل ادامه می دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار