بازدید 6436
نه درصد قرارداد و نه پاداش برد‌ها، بازیکنان را راضی نکرد

واریز پول به حساب پرسپولیسی‌ها حاشیه ساز شد!

یادمان نمی رود که مدیران کارگزار روابط بسیار خوبی با رسول پناه مدیر اخراجی پرسپولیس داشتند و این عدم همکاری در لحظات بحرانی ، می تواند نوعی کارشکنی علیه مدیر جدید باشد.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 26 April 2021

بخشی از رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آن‌ها واریز شد، اما مبلغ به اندازه‌ای نبوده که باعث رضایت سرخ پوشان شود.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب شان واریز شد تا سرخپوشان قبل از بازی با الوحده، شارژ روحی شوند اما به نظر می‌رسد مبلغ واریزی نه تنها باعث شارژ روحی بازیکنان نشده بلکه اسباب ناراحتی برخی از آن‌ها را نیز فراهم آورده است. این ادعای طرفداری است و فعلا موضعی رسمی از سوی باشگاه در مقابل این خبر بروز داده نشده ... 

داستان از این قرار است که جعفر سمیعی در آخرین تمرین سرخ پوشان پیش از رفتن به گوا، حضور پیدا کرد و به بازیکنان قول داد حدود ۳۰ درصد از قرارداد آن‌ها را در هند به حساب شان واریز خواهد کرد. اما این اتفاق رخ نداد و سمیعی که در تهران ماند و به گوا نرفت نتوانست مبلغ مورد نظر خود را به حساب بازیکنان واریز کرده و تنها بین ۵ تا ۱۰ درصد قرارداد‌ها را به آن‌ها پرداخت.

بازیکنان نیز که تصور می‌کردند ۳۰ درصد دریافتی خواهند داشت، از این مبلغ پرداختی دلخور هستند. این درحالی است که باشگاه در پرداخت پاداش‌ها نیز نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و برای هر برد با توجه به دقایق حضور بازیکنان در زمین، رقمی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار به آن‌ها پرداخت کرد که این مبلغ پاداش نیز باعث رضایت سرخ پوشان نشد.

در این میان باید بخشی از تقصیر را گردن اسپانسر باشگاه گذاشت که قبل از اعزام هم با ندانم کاری و انتشار مطلب علیه هندی ها در رسانه باشگاه، جنجالی بزرگ برای باشگاه ساخت که جبران مادی و معنوی ضربه اعتباری وارده، بسیار سخت است. حالا کارگزار باشگاه اصرار دارد که تعهداتش را تا اینجا انجام داده و حاضر به پرداخت پول بیشتر برای کمک به خروج باشگاه از بحران نیست.

یادمان نمی رود که مدیران کارگزار روابط بسیار خوبی با رسول پناه مدیر اخراجی پرسپولیس داشتند و این عدم همکاری در لحظات بحرانی ، می تواند نوعی کارشکنی علیه مدیر جدید باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل