بازدید 19939
۵

واکنش پاتر به نیمکت‌نشینی جهانبخش: علی بازیکن تعویضی است نه اصلی

کد خبر: ۱۰۴۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ 25 April 2021

سرمربی تیم فوتبال برایتون انگلیس تاکید کرد علیرضا جهانبخش بازیکنی نیست که قرار باشد از ابتدا به میدان برود، نقش او حضور در زمین به عنوان بازیکن تعویضی است

به گزارش تابناک ورزشی، گراهام پاتر در مورد نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش مهاجم ملی پوش ایرانی برایتون توضیحاتی داد.

 گراهام پاتر، سرمربی برایتون در پاسخ به این پرسش که علیرضا جهانبخش فرصت زیادی برای بازی ندارد، گفت: جهانبخش همواره صبورانه منتظر بازی بوده و برای تیمش مبارزه کرده است. او خوب تمرین می‌ کند و در زمین می‌ جنگد.

واکنش پاتر به نیمکت‌نشینی جهانبخش: علی بازیکن تعویضی است نه اصلی

سرمربی تیم برایتون افزود: فکر می‌کنم جهانبخش نمایش خوبی از خود به جای گذاشته و زمانی وارد زمین می‌شود که انتظار داریم تغییری در بازی بدهد. این هم گاهی نقش شماست. شاید ناامید کننده باشد که از ابتدا در ترکیب اصلی نباشید اما آماده هستید که به محض فراخوانده شدن به تیم کمک کنید. فکر می‌ کنم جهانبخش با چنین ذهنیتی وارد زمین می‌ شود. به هر حال نقش او در برایتون یک بازیکن تعویضی است نه اصلی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
از برایتون برو و در یک لیگ دیگر بازی کن تا موفق باشی
در لیگ جزیره، اون جور که شایسته است از بازیکنان ایرانی استقبال نمیشه ، احتمال زیاد مساله جمعیت نسبتا ناچیز مهاجر ایرانی در جزیره است . بهرحال تیمها باید بلیط بفروشند و تماشاگر ایرانی زیادی جهت دیدن جهانبخش بلیط یا امتیاز پخش نمیخره.
بعضی از بازیکنان ایرانی حاضرند تن به هر خفت و خواری بدهند ولی فقط در تیمهای اروپائی باشند ...
بازیکن تعویضی ها ؟ الحق که اشغالی
سه چهار سال از بهترین سالهای عمر بازیت رو مفت از دست دادی علی جان ، آقای گل لیگ هلند با اون سروصدا و اون رقم جابه جا میشه و نتیجه نمیگیره ، باید تصمیم بگیری و این تصمیم به هیچ عنوان بازگشت به عقب نیست !! در مورد هر تیم و هر لیگ نه ولی به پیشنهادات خوبت فکر کن تا کاملا از دست نرفتی ، فقط و فقط احساس دوست داشتن و عشق ورزیدن به بازیت و ایرانی بودنت باعث میشه دخالت کنیم و شاید خوشایندت نباشه ولی حیف داری میشی پسر ، حیففففففففف .........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر