بازدید 5856

جزئیات لغو طرح ترافیک تهران اعلام شد

کد خبر: ۱۰۴۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 24 April 2021

محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ، از لغو اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش میزان، به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از فردا یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه هزار و چهارصد، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو می‌باشد.

حمیدی با تایید این خبر گفت: با مصوبه ستاد ملی کرونا اجرای طرح ترافیک در پایتخت از فردا به مدت یک هفته لغو می‌باشد و این مصوبات برای پلیس لازم الاجراست.

وی گفت: همچنین برابر این مصوبه، تردد خودرو‌های شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام گردیده بود، همچنان برقرار می‌باشد، ولی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد، تردد مجاز بوده و شهروندان می‌توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برابر این مصوبات تردد‌ها از فردا در محدوده‌ی طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز گردیده و در سه شب قدر نیز منع تردد‌های شبانه لغو گردیده است، ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می‌شود تردد‌های خود را مدیریت کرده و از سفر‌های غیر ضروری در سطح شهر بویژه هسته مرکزی شهر تهران، به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون و برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر