بازدید 8680

اجرای قانون بیمه اجباری ساختمان‌های مسکونی

معاون وزیر کشور با اشاره به اجرای قانون بیمه اجباری ساختمان‌های مسکونی کشور در سال جاری، گفت: هزینه بیمه اجباری برای افراد عالی به صورت پلکانی است و سقف آن حدود ۱۲۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 21 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرستان آمل، اسماعیل نجار عصر امروز در حاشیه بازدید از سد مخزنی هراز در جمع خبرنگاران در مورد بیمه اجباری ساختمان‌ها، اظهار کرد: اواخر سال گذشته قانون پس از سالیان زیاد در چرخش مجلس خوشبختانه تصویب شد و کار مهم و حائز اهمیت بوده است.

وی گفت: به سرعت هیأت امنا به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی تشکیل جلسه داد، اساس‌نامه این کار به تصویب رسید و به صورت آئین نامه در حال تأیید و انجام است تا از ابتدای امسال مقرر بود از افرادی که فیش برق دارند بتوانیم در سطح کشور ساختمان‌های مسکونی آن‌ها را بیمه اجباری کنیم البته کار در حال انجام است، ولی از لحاظ مالی به دلیل قانون بودجه آنچه مدنظر بود به تصویب نرسید.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم با اصلاح مشکلات قانون مالی یا به صورت متمم این امر را نهایی کنیم و اعلام رسمی دقیق داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای اجرای این کار مهم و بزرگ در کشور اقدامات اساسی برداشته شد، خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم از ابتدای امسال با حل شدن مشکلات مالی این بیمه اجباری محقق شود همچنین به طور کلی در قانون آمده هزینه برای افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی و افراد مسن در نوبت تحت پوشش قرار گرفتن این دو نهاد حمایتی رو دولت کامل پرداخت کند.

نجار با اشاره به اینکه هزینه بیمه اجباری برای افراد عالی به صورت پلکانی است و سقف آن حدود ۱۲۰ هزار تومان است، بیان کرد: این اقدام کار بزرگی در سطح کشور است که نیاز به حمایت و تلاش زیادی دارد تا با نهایی شدن آن بسیاری از مشکلات مردم و دولت کم شود و توجه به ساخت و ساز و کیفیت ارتقای ایمنی را شامل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر