بازدید 4718

فرستاده رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات دیدار کرد

فرستاده ویژه رژیم صهیونیستی به کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس با وزیر امور خارجه امارات عربی متحده دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ 21 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، فرستاده ویژه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس امروز با وزیر خارجه امارات دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی امارات (وام)، «زوی حفتس» و «عبدالله بن زاید آل نهیان» در این دیدار که در دفتر وزارت خارجه امارات در ابوظبی برگزار شد، درباره روابط دوجانبه میان دو طرف در سایه توافق صلح موسوم به توافق ابراهام میان امارات و رژیم صهیونیستی به بحث پرداختند.

دو طرف همچنین راه‌های تقویت همکاری مشترک میان امارات و رژیم صهیونیستی در زمینه‌های مختلف بهداشتی، اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، بن زاید و حفتس همچنین همکاری میان دو کشور در مقابله با کرونا و راه‌های حمایت از تلاش‌های جهانی برای اطمینان از رسیدن واکنش به همه کشور‌ها را مورد بحث و گفتگو قرار دادند و وزیر خارجه امارات همکاری میان دو طرف در زمینه مقابله با کرونا را ستود.

امارات عربی متحده و بحرین در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ به طور رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری قبلی آمریکا توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق آبراهام را امضا کردند که با خشم و انتقاد کشور‌های عربی و اسلامی و به خصوص فلسطینیان روبه‌رو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل