بازدید 29476
«رستم قاسمی» در پاسخ به سوال «تابناک»

اسمم را ابتدا فراموش کردند در لیست اصولگرایان بگذارند!/ تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم/ به‌ نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم/ شهردار نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیداری نداشته‌ام

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: واقعیت این است که امروز در ایستگاه خطرناک اقتصادی قرار داریم و شرایط موجود مطلوب نیست و به فقر رسیده ایم. این شرایط اصلا مطلوب کشور ما نیست و ما جزو کشور‌های ثروتمند دنیا هستیم و نباید مردم در رنج باشند. کار سختی است که شرایط را بهبود داد، اما این کار شدنی است...
کد خبر: ۱۰۴۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 20 April 2021

اسمم را ابتدا فراموش کردند در لیست اصولگرایان بگذارند!/ تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم/ به‌نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم/ شهردار نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیداری نداشته‌ام

وزیر نفت احمدی نژاد و کاندیدای انتخابات ریاست در مورد چرایی قرار نگرفتن نامش در لیست ابتدایی شورای وحدت اصولگرایان عنوان کرد: نامش در لیست از ابتدا هم وجود داشته است، اما فراموش شده که اعلام شود. او همچنین گفته، در صورت کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حاضر نخواهد بود به نفع کسی کنار برود.

به گزارش خبرنگار «تابناک»؛ «رستم قاسمی» وزیر سابق نفت و نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا ابتدا، جزو لیست اصولگرایان قرار نداشت و سپس اسمش اضافه شد، اظهار کرد: در همان نشستی که آقای متکی حضور داشتند و صحبت‌هایی را مطرح کردند، اسم بنده فراموششان شده بود که بعدا تصحیح شد.

وی با بیان اینکه نام من از ابتدا در لیست اصولگرایان قرار داشت افزود: بنده دارای یک کارنامه و رویکرد مشخص هستم و کارنامه کاری من به بعد از جنگ اختصاص دارد.

قاسمی تصریح کرد: پس از جنگ بازسازی و سازندگی، جزو اصلی‌ترین اقدامات کاری من بوده است، به گونه‌ای که من جزو موسسین قرارگاه خاتم الانبیا بودم و خوشبختانه کار‌های زیادی در این قرارگاه انجام دادیم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه زمانی که سد کرخه را ساختیم صد‌ها سد دیگر ساخته شد و حرف اینکه ما نمی‌توانیم را شکستیم، خاطرنشان کرد: ما آبرسانی به شهر تهران را انجام دادیم، در صورتی که در همان زمان خیلی‌ها معتقد بودند، ما توان این کار را نداریم، اما این کار را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» به توانستن تبدیل شده است، تاکید کرد: زمانی که تحریم‌های فلج کننده علیه ایران شروع شد، ۳ تحریم همزمان داشتیم و گفتند اگر نفت ایران را تحریم کنیم قطعا اقتصاد ایران فلج می‌شود و در همان زمان احمدی نژاد به من گفت به وزارت نفت بروم. نامه‌ای به رهبر نوشتم و از دلایل مخالفتم گفتم، اما سرانجام به وزارت نفت رفتم و روز‌های سختی را پشت سر گذاشتم . در آن روز‌ها خیلی‌ها نگران وضعیت درآمد کشور بودند، اما علی‌رغم میل دشمنان، توسعه در صنعت نفت کشور رخ داد و بدون هیچ ادعایی توضیح خواهم داد که در اوج تحریم‌ها به شدت صنعت نفت ایران توسعه یافت.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بالاترین پیشرفت را در سال‌های تحریم و در حوزه نفتی کشور داشتیم گفت: اوباما ابتدا گفت تحریم‌ها ایران را فلج می‌کند، اما بعد از آن گفت تحریم‌ها هیچ اثری بر ایران ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم، اظهار کرد: قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی، به عنوان معاون اقتصادی وی در کنارش کار کردم؛ از این روی، به صراحت می‌گویم در تمام زمینه‌های اقتصادی کار اجرایی و عملیاتی داشته ام و کشور و ظرفیت‌های کشور و دنیا را به خوبی می‌شناسم و بیشترین سفر‌های خارجی بعد از وزیر امور خارجه داشته ام و با سران کشور‌های زیادی ملاقات کرده ام.

وی با بیان اینکه تامین نیاز‌های اساسی کشور در همان زمان که وزیر نفت بودم، بر عهده بنده بود، افزود: امروز کشور ما نیاز به دولت عمل گرا دارد و با این دولت می‌توانیم از موقعیتی که هستیم جلو برویم و برنامه مشخصی هم در این راستا دارم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: واقعیت این است که امروز در ایستگاه خطرناک اقتصادی قرار داریم و شرایط موجود مطلوب نیست و به فقر رسیده ایم. این شرایط اصلا مطلوب کشور ما نیست و ما جزو کشور‌های ثروتمند دنیا هستیم و نباید مردم در رنج باشند. کار سختی است که شرایط را بهبود داد، اما این کار شدنی است.

قاسمی با بیان اینکه هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به جای کسی کنار نمی‌روم خاطرنشان کرد: برنامه اصلی من تغییر ریل گذاری در کشور است، اما برخی از زمینه‌ها در کشور نیز اصلا قابل اصلاح نیست، اما در خیلی از حوزه‌ها نیز به این نقطه تغییر ریل رسیده ایم.

وی درباره ادامه دادن مذاکرات برجام تاکید کرد: زمانی کشور و حاکمیت پذیرفت که نرمش قهرمانانه داشته باشیم، که خیلی‌ها در کشور و خارج از کشور به دنبال مذاکره بودند و رهبری این نرمش را اعلام و کشور وارد مذاکره و کشور وارد برجام شد؛ اما اشکالاتی در برجام وجود دارد و بد امضا شده، ولی الان زمان پرداختن به آن نیست. آمریکا برجام امضا شده را قبول و تصویب کرد و بالاخره سازمان ملل تصویب نمود و ایران به همه تعهدات برجام خود عمل کرد و آمریکا بدون هیچ بهانه‌ای از برجام خارج شد. الان هم برداشتن تحریم‌ها اولویت اول و بی اثر کردن تحریم‌ها، اولویت دوم ماست، تا اقتصاد کشور مقتدر شود.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری همه افرادی را که امروز نامشان در عرصه انتخابات مطرح است، افراد شایسته‌ای خواند و گفت: نکته مهم و اساسی این است که بستگی دارد مردم چه کسی را انتخاب کنند.

قاسمی در پاسخ به سوالی درباره استخراج رمز ارز اظهار کرد: اگر در کشور رمز ارز به عنوان شریان مالی باشد، نیازمند قوانین خاصی است و باید اول بستر آن ایجاد و بعد اجرایی شود، چرا که نبود بستر، شرایطی شبیه بورس را ایجاد می‌کند.

وی درباره تحرکات این روز‌های محمود احمدی نژاد افزود: احمدی نژاد همیشه متحرک و فعال بوده و برداشت خیلی‌ها از افراد درباره فعالیت‌های این روز‌های وی، این است که قصد حضور در انتخابات را دارد که بنده، چون اخیرا تماسی با وی نداشتم، نمی‌دانم در انتخابات آینده شرکت می‌کند یا خیر!

این دواطلب انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه در دوره مسئولیتم در کنار سردار سلیمانی ملاقات‌های بسیار مهمی داشته‌ام، تصریح کرد: اعتقاد دارم که می‌توانیم ارتباط خوبی با همسایگان و با تمام دنیا داشته باشیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تمام تولید داخل را تامین کنیم، می‌توانیم در زمینه صادرات با کشور‌های دیگر وارد ارتباط شویم، اما اول باید معیشت و اقتصاد مردم را حل کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک درباره مهم‌ترین رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: چون آرایش سیاسی کشور هنوز کامل شکل نگرفته است، انتخابات پیش‌بینی نشده‌ای در پیش داریم و از این روی، می‌توان این پیش بینی را برای پس از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان اعلام کرد.

وزیر سابق نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه می‌خواهد به شهرداری برود یا خیر، بیان کرد: من برنامه‌ای برای حضور در شهرداری ندارم.

قاسمی در مورد برنامه‌های خود تاکید کرد: کشور در حال رکود است و این اتفاقات به خانواده‌ها هم ضرر می‌رساند. بازار ۸۰ میلیونی داریم که می‌تواند به اقتصاد کمک کند که نگاه بنده بر این بازار‌ها متمرکز خواهد بود.

وی در پاسخ به این که آیا با آمدن رئیسی از انتخابات کنار می‌رود یا خیر گفت: در مورد فرض و مساله‌ای که هنوز اتفاق نیفتاده، صحبت نمی‌کنم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۳
رستم خان برو خونه بنشین.
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
واله بلا تلا


اگر بنده تو انتخابات شرکت کنم از شما بیشتر رای میارم



با اینکه هموطنانان عزیزم هنوز شناخت کافی از بنده
ندارند


البته بزودی برنامه های رابردی کشور رو در سطح کلان .اعلام خواهم نمود


اولین کاری که بنده در صورت انتخابم انجام خواهم داد حل مشکل عمر افراد بالای صد سال کشور در هفته اول انتخابم خواهد بود.که حتما از اونا سئوال خواهم پرسید که با چه روحیه و دلخوشی در این دوره زمونه تونستن بالای صد سال عمر کنند.

با احترام به همه افراد بالای صد سال



و احترام ویژه هم نثار پرسنل زحمتکش سایت تابناک
مردمی
ناشناس
| Romania |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
فقط اسمت رستمه
علی آبادی هم رییس اپک شده بود
افتخار نیست
تازه باعث آبروریزی هم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
به فارسي را با الفباي انگليسي نوشتن اصطلاحا مي گوييم فينگيليش

به انگليسي را با الفباي فارسي نوشتن چي مي گن؟

شما هموني نيستي كه انگليسي را با الفباي فارسي نوشتي و بعنوان متن سخنراني در اپيك خوندي؟

ما ملت حافظه تاريخي ضعيفي داريم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
رستم خان توی وزن کشی اول شد
و شد ، رئیس اوپک !!!؟
البته ظاهر زیبا و فریبنده و نازشون هم بی تاثیر نبود!!؟
آقای قاسمی اولا" شما فقط یکسال و اندی وزیر بودی
ضمنا" در زمان وزارت شمابرنفت دکل نفتی روی دریا گم شد جواب ندادی
برج تیتانیوم یکی از پتروشیمی ها روی دریا با یک برج ازجنس معولی تعویض شد
درآمد نفت بشکه ای 120 تا 141 دلار زمان شما در تاریخ صنعت نفت سابقه نداشت ولی معلوم نشد این همه سرمایه کجا رفت
در زمان شما قرار دادهائی بسته شد که حتی 10%کارشناسی نشده بود.
درزمان شما کلیه پروژه های د حال اجرای نفتی با زد ئ بند ئ استفاد از تجهیزات غیر استاندارد جمع شد که هنوز کارکنان مشغول رفع نواقص آن هستند.
جناب قاسمی پس وزارت کردن شما هم آنقدرکه فکر می کنی دست پاک نبود.
یک کارمند ساده وزارت نفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
همین که وزیر منتخب احمدی نژاد بودید
کافی است که صلاحیت ندارید
از پرونده اتهامات تون هم بفرمائید
و از فروش نفت خام در بازار آزاد هم بگوئید
البته اگر پاسخگو هستید ؟
وقتی مطمئن باشی که اکثریت رای نمیدن و اونایی که رای میدن، سیستماتیک به این جماعت رای میدن، ناز میکنی و خودت رو لوس میکنی.

مثل مجلس، رییس جمهور بعدی منتخب ملت نیست‌
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بگم بگم؟


واله بلا تلا میگم


چه گوارا تو رو گاز بگیره
چیزی برای گفتن نیست
نه شما و نه هیچکس دیگری نمی تواند ایران‌ را از وضعیت فعلی نجات دهد. تنها راه مذاکره با امریکا و توقف موشک پرانی... است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
غصه نخور درست می شه. مذاکره دوست داری عمویی باشه
چرا اینقدر اصرار به پستی داریدبا این سیستم موجود در کشور کارایی چندانی ندارد جز یک عنوان دهن پرکن است وضربه گیر برای پست بالاتراست اگر خدمت به این کشور ومردم ودین انها داشته علاقه داشته باشید با همفکری هم سیستم برای قوه مجریه پیاده کنید که معمول ومتداول در دنیا ومنجر به یکپارچگی در کشور میشود
چرا اینقدر اصرار به پستی داریدبا این سیستم موجود در کشور کارایی چندانی ندارد جز یک عنوان دهن پرکن است وضربه گیر برای پست بالاتراست اگر خدمت به این کشور ومردم ودین انها داشته علاقه داشته باشید با همفکری هم سیستم برای قوه مجریه پیاده کنید که معمول ومتداول در دنیا ومنجر به یکپارچگی در کشور میشود
پاسخ ها
نادری پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
درود به شرفت، کاش همه مردم مثل تو می فهمیدند.
صدا و سیمای میلی تا دیروز یقه آمریکا رو ول نمیکرد حالا که نصف امریکا رو واکسن زدن رفته گیر داده به اوکراین که واکسن پیدا نمیکنه بعدشم لابد میره اخبار جیبوتی و جزایر لانگرهانس رو پوشش بده
چه تره ای برا خودش خورد میکنه و چه اعتماد بنفسی داره
چه زیبا از خودش گوید فراوان
که گوئی نیست در او یک شبستان
به قدر خویش می داند چه کرده ست
دکل ها رفته از دستان ایشان
پاسخ ها
SINA
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
احسند:-)
#رای_نمیدهیم
با ادعای ایشان برای ریاست جمهوری ، تنزل این مملکت را می توانیم از همه لحاظ درک کنیم
شمردن هم بلد نیستم!
در خانه می مانیم
رای بی رای

چهار دهه برای آزمون و خطا کافی بوده

وقت و پول و عمرمان را هدر دادید
سعید محمو جوان مدیر بینن اللملی
خداییش ما ملت خیلی بدبختی هستیم. علتش رو میشه در تیتر اخبار تابناک ‌پیدا کرد
رای بی رای! همون سبد رای خودتون رو سرش بجنگید . انشاالله بسلامتی!
ایشون مطمئن هستن تایید صلاحیت میشن که به نفع کسی کنار نرن؟ بعد پس وحدت چی میشه؟ دوباره قراره یک احمدی نژاد دیگه بیاد؟!؟!
حتما هم می آورید
همه وزیر های احمدی نژاد برائت از او می کنند نمی دونم چه کار کرده است
بنده خدا حق داره کاندیدا بشه. میگه وقتی روحانی و احمدی نژاد رئیس جمهور میسن چرا من نشم.
برای مردم ایران چه کردی ؟
اینکه رئیس اوپک شدی منافع اش مال خودته

برای مردم چه کردی ؟؟؟ گرانی بنزین فقر و فلاکت و . . .

به هیچکس رای نمی دهیم . خودتون مثل همیشه یکی رو بکارید تو پاستور
#رای نمیدهم
اصلا تو خوبی
قبل انقلاب وزیر نفت بوده که رئیس اوپک شده، بنابراین ایشان اولین وزیر نفت ایران نیست که رئیس اوپک شده
ولی قیافت کمی ترسناکه
به درد هر جایی نمی خوره
ظاهراًٌ خود شیفته هم هستی عین محمودحسن
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
دوست عزیز

درسته که تابناک لطف میکنه نظرات مان رو با هر سلیقه و..........به ثبت میرسونه


ولی یادمون باشه که انسانها اشرف مخلوقات هستند


وظیفه نداریم به قیافه و ....... همنوعه خودمان توهین و بی احترامی نمائیم


موفق و سربلند باشید
رستم خوان پوپولیست بازی را کنار بگذار به یک پرسش جواب بده فرض کنیم رییس جمهور شدی توان داری اصلا ۲۷ قانون اساسی را اجرا کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین یک مورد را اگر با مردم صادق هستی جواب بده بقیه پیش کش دیگه این حناها رنگی نداره و مردم فهمیدن مشکلات کشور از کجا ریشه داره و این رییس جمهورهای رنگارنگ فقط برای نمایش هستند.

#رای بی رای
#این شرایط انتخاب من نیست
هنوز نیومده که شفاف نیستی. واقعا مگه میشه توو یک لیست با چند تا اسم اون هم چنین لیست به این مهمی اسم کسی از قلم بیوفته.
از تو بزرگتر ها هیچ کاری از دست شان بر نیامد شما بهتر برید زندگی است را اداره کنی می تونی از کارنامه کاریت برای مردم بنویسید
خوانده شد
خوانده شد
خوانده شد
یادمه تو اولین جلسه اوپک ، چون انگلیسی بلد نبودی ، هاج و واج بقیه رو نگاه میکردی.
پاسخ ها
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
دوست عزیز مهدی . برابر پروتکل های بین المللی مسولان در جلسات رسمی موظفند به زبان خودشان سخنرانی کنند همزمان مترجم ها آنرا به زبانهای مختلف ترجمه و در اختیار مدعوین قرار میگیرد.اگر دقت کنید روحانی نیز در سازمان ملل فارسی صحبت کردند
به‌ نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم
اره افرین کنار نرو بذار اون صد هزار دویست هزار تا رای که از ارای باطله هم کمتره هم از اصولگراها گرفته بشه و دوباره اصلاح طلبها هشت سال دیگه زمام امور رو دست بگیرن و بقیه کاراشونو انجام بدن و شمام به ثواب اعمالت برسی
هم شما و امثال شما ایران را به این روز انداختند . ما که رای نمی دهیم . هرکسی را خواستید رییس جمهور کنید
جناب وزیر سابق . اطلاعاتت اشتباه هست . قبل از شما هم رییس اوپک داشته ایم . اولین رییس اوپک دکتر فواد روحانی ایرانی بوده و هست
از همین حالا ملت رو درازگوش فرض کرده ! لااقل زمان انتخابات یه چیزی بگو مردم خوششون بیاد ، بعدا بزن زیرش !

آخه واسه اردوی مدرسه یا تیم گل کوچیک محل که یارکشی نمی کردن که اسمت یادشون رفته باشه !
یعنی از اول هم گزینه نبودی ، به زور اومدی و باید ببینی کی میری کنار !
واضح در مورد برجام صحبت کنید
جناب قاسمی راجب. بابک زنجانی هم صحبتی می کردند که بدانیم آیا در آن دوره وزارت ایشان افتخار همکاری با بابک. را داشته اند ؟
خاطرات دکل (گمشده) محال یادم بره
تنها دبیر کل ایرانی اوپک از تاریخ تشکیل آن زنده یاد فؤاد روحانی است که طی سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۴ در این سمت از منافع ایران دفاع می کرد. سردار قاسمی دقیقاً چه زمانی رئیس اوپک بودند، آن طور که ادعا می کنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
ریاست اوپک پست تشریفاتی هست. سمت اصلی دبیرکل هست که فقط یکبار قبل از انقلاب بر عهده ایران بوده است.
اقای رستم خان یکسال در وزارت نفت بودید به اندازه 5 سال درامد نفت ضرر به صنعت نفت زدید از دکل نفت بگیر تا فروش نفت توسط رییس شهربانی و وو....هنوز پولش را دریافت نکردند انقدر اختلاس و دزدی در سطح وسیع شد اگر این ها خدمات است اره خیلی خدمت به خرابکاران کردید صنعت نفت را به زمین زدید هنوز دارند همکاران مشکلات بعمل امده شما را اصلاح میکنند باقی کارهایتان بماند
رای بی رای
700 ميليارد در دوره دولت شما خورده شد وضع مردم بمراتب بدتر بود و تفاوت چنداني با الان نبود. منتهاي دزديهاي کلان از بانکها و قرض الحسنه ها و اموال عمومي فروشي ها.
تازه امروز دولت نه تنها خورد بلکه مردم را در بازارهاي بورس و ارز و طلا فريب داد و کلاه گشاده اي گذاشت ديگر به هيچ کس اعتمادي نيست. بايد بدانيد 60 ميليون بورسي بايد احمق باشند در انتخابات کذايي و بي ثمر شرکت کنند.
حتما رای خواهم داد اونم به تو هر ده تا انگشت رو مهر میزنم برات جون دل!!!!!برگرفته ازکتاب سنار بده آش .
رییس اوپک شدنت واقعا بخاطر لیاقت و شایستگی ات بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
کلاً ریاست اوپک به شکل دوره ای بین وزرای نفت کشورهای عضو می چرخد و این موضوع ربطی به شخص ایشان یا دیگران ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
فقط زنگنه مرد بزرگی که به تنهایی کلی خسارت میلیارد دلاری زد
حالا که فهمیدن مردم در این نمایش نقش سیاهی لشگر را بازی نمی کنند همه می گن چرا ما در این لاتاری برنده نشویم. این لاتاری هر چهار سال یک بار دودمان و خاندان عده ای را از فرش به عرش می رساند هر چند به بهای فشار بیشتر بر مردم و عقب ماندگی بیشتر کشور باشد برایشان مهم نیست همه مدعی هستند فقط نمی دانم در این ۴۲ سال که این افراد همه هم ماشالا پست و مقام داشته اند و نه استعفا می دهند نه برکنار می شوند نه بازنشسته می شوند و حتی بازخواست هم نمی شوند و اینقدر هم نبوغ در سیاست و اقتصاد و مدیریت و ... دارند چرا کشور به این فلاکت افتاده است؟
من و خانواده ام رای نمیدیم
من و خانواده ام رای نمیدیم
اقا جان رای نمیاری ضایع میشوی
به من رای دهید، من آدم خوبی هستم. برنامه خوبی برای شما دارم.بخشی از برنامه های من در آینده: همه جوان ها را بیکار می کنم و درعوض بازنشسته های کشوری و لشکری را با حقوق های مکفی بکار میگیرم تا جوانان عزیز با فراغ خاطر به تحصیلات و کسب علم بپردازند. سگ های ولگرد را ساماندهی می کنم.به تمام افراد بی خانمان یک عدد کارتن بزرگ و تمیز برای خوابیدن می دهم.هفته ای یک بار برای مردم پیامک های امیدوار کننده ارسال می کنم.تحصیلات کلاس های اول تا سوم ابتدایی را رایگان اعلام می کنم.به یارانه هرنفر پانصد تومان و یا شاید هزار تومان اضافه می کنم و هزاران برنامه عمرانی دیگر که در اینجا نمی توان نام برد. به من رای دهید.
عمراً راي بدم.
مدرک دانشگاهی از کجا گرفتید ؟
دوستانی که دکلو عنوان می کنن توجه کنین با نگاه هزینه و سود نگاه کنید ایشون درست یه دکل نفتی چند میلیون دلاری ضرر زد ولی زنگنه چند میلیارد دلار فقط سر قراردادای مسخره و تعلل و جزیمه و ... متحمل ایران کرد. ایشون هزار بار بهتر از مسئول دولت فعلی در وزارت خودش کار کرده و اونم صادرات در دل تحریما و بدون برجام و تمام مشکلات بود که همون موقع بیشتر از الان صادرات می کرد.
شاه هم رییس اوپک بودولی همه کاره اوپک هم بود!آخه توکه حتی انگلیسی هم بلدنیستی! تاامثال شماهاصدرکارباشنداوپک که هیچ همه دنیاکیف میکنندحق ایران رامثل آب خوردن بخورند!!
دقت کنید معاون اقتصادی سپاه بعد وزیر امورخارجه بیشترین سفر خارجی را داشته
این همون چیزی هستش که ما داریم سالهاست فریاد می زنیم.
قبای ریاست جمهوری برات خیلی خیلی گشاده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر