بازدید 6934

داوران سرشناس بازنشسته، سوپرلیگ اروپا را سوت می‌زنند

کد خبر: ۱۰۴۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 20 April 2021

 به نقل از رادیو مارکا، مبدا تاریخ فوتبال اروپا از شب گذشته در حال تغییر است؛ 12 تیم بزرگ از سراسر قاره اروپا دست به تشکیل یک تورنمنت جدید موسوم به سوپرلیگ زده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، انتظار می رود 3 تیم ثابت و 5 تیم متغیر هم به جمع آنها اضافه شوند؛ تقریبا به غیر از خود این تیم ها، بقیه نهاد های فوتبالی با این ایده به شدت مخالف اند. جنگی میان یوفا و این 12 تیم آغاز شده است؛ با توجه به موضعی که یوفا و فدراسیون ها اتخاذ کرده اند، بعید است که به داوران شان اجازه دهند در آن تورنمنت هم قضاوت کنند و همین، باعث شده سران سوپرلیگ به فکر راه حل جایگزین بیافتند.

داوران سرشناس بازنشسته، سوپرلیگ اروپا را سوت می‌زنند

استراتژی سوپرلیگ برای فراهم کردن داوران مورد نیاز این است که 1- داوران بازنشسته به دنیای قضاوت برگردند و همزمان با این ماجرا، داوران جوان هم پرورش دهند تا به مرور وارد سوپرلیگ شوند. راه حل دیگر و قابل پیش بینی سران سوپرلیگ این است که داوران کنونی را با ارائه پیشنهاداتی که نتوانند رد کنند، به استخدام در بیاورند. همچنین، سران سوپرلیگ می خواهند مانند آمریکایی ها، تریبون هایی در اختیار داوران قرار دهند تا تصمیمات شان را به صورت شفاف به هواداران توضیح بدهند. علاوه بر همه این ها، پای یک سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) جانشین نیز در میان است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر