بازدید 8047

پیام رئیس ستاد اجرایی درپی شهادت سردار حجازی

محمد مخبر در پیامی شهادت سردار سرافراز ، جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 19 April 2021

به گزارش «تابناک»، متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
درود خدا بر دلاور مردانی كه در طول زندگی خويش مجاهدت ، استقامت ، استواری و پايداری را در پرونده زرين‌شان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی كشور اسلامی و عظمت ملت ايران لحظه‌ای نياسودند.

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرماندهی سپاه قدس از زمره مجاهدانی بود كه سال‌های جوانی خويش را به مجاهدت خالصانه و مبارزه در صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ايران در مناصب مختلف چون فرماندهی نیروی مقاومت بسیج ، معاونت هماهنگی و جانشینی فرماندهی در سپاه پاسداران و نیز معاونت آماد ستاد کل نیروهای مسلح سپری کرد و همچنین همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام بود و مفتخر به مدال جانبازی گردید .

شهید گرانقدر سردار حجازی در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت وخدمات ارزنده‌ای از خود به یادگارگذاشت و ستاره‌ی درخشان محور مقاومت بود.

اينجانب شهادت سردار رشيد اسلام و سرباز وفادار ولايت را به محضر فرماندهی معظم كل قوا (مدظله العالی) ، ملت شهیدپرور ایران اسلامی ، اعضای خانواده معزز و نیز همرزمان و دوستداران ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج تبریک و تسليت عرض می‌نمايم.

حضرت حق روح پرفتوح ایشان را در نعيم الهی مقيم و در جوار امام شهيدان و همرزمان شهيدش محشور و به عموم بازماندگان محترم، صبر و شكيبايی توأم با عزت و سعادت عنايت فرمايد.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر