بازدید 5340

کمیته المپیک نصف بودجه فدراسیون‌ها را واریز کرد

کد خبر: ۱۰۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 18 April 2021

کمیته ملی المپیک در جلسات هیئت اجرایی بودجه فدراسیون‌ها را برای سال جاری، حدود 50 میلیارد تومان به عنوان کمک مالی مستقیم در نظر گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، المپیک توکیو مهم‌ترین و اولین رویداد پیش‌روی ورزش ایران در سال 1400 است که از اول مرداد ماه آغاز می‌شود و مسئولین کمیته ملی المپیک در تلاشند تا بخش زیادی از بودجه فدراسیون‌ها را تا قبل المپیک واریز کنند. علاوه بر المپیک، بازی‌های کشورهای اسلامی نیز شهریور ماه در قونیه ترکیه برگزار می‌شود. بازی‌های آسیایی و زمستانی جوانان چین و المپیک زمستانی 2022 پکن چین نیز از دیگر رویدادهای پیش روی ورزش کشور در سال 1400 است. بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی در تایلند نیز قرار بود اوایل امسال برگزار شود ولی به اواخر سال موکول شد. بازی‌های ساحلی نیز فعلا به تعویق افتاده است.

با توجه به اهمیت آمادگی فدراسیون‌های ورزشی پیش از المپیک، کمیته ملی المپیک روز گذشته 50درصد بودجه مصوب فدراسیون‌ها معادل 25 میلیارد تومان را به حساب فدراسیون‌ها واریز کرد. فدراسیون کشتی بیشترین میزان دریافت را در این بخش داشت. بودجه مصوب فدراسیون کشتی با داشتن هزار امتیاز 4 میلیارد تومان است.

این برای نخستین بار است که فدراسیون‌های ورزشی این بخش از بودجه (50درصد) سال خود را تا قبل از پایان فروردین ماه دریافت می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر