بازدید 17797
به مناسبت روز ارتش انجام شد؛

دیدار صمیمانه دکتر رضایی و امیر دادبین

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آستانه روز ارتش، با حضور در منزل امیر سرتیپ احمد دادبین، با این امیر سرافراز و پیشکسوت دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 17 April 2021

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آستانه روز ارتش، با حضور در منزل امیر سرتیپ احمد دادبین، با این امیر سرافراز و پیشکسوت دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

دیدار صمیمانه دکتر رضایی و امیر دادبین

به گزارش rezaee.ir، دکتر رضایی، بعدازظهر شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ با حضور در منزل امیر سرتیپ احمد دادبین با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، روز ارتش را به فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این دیدار صمیمانه که همسر امیر دادبین نیز حضور داشت، دکتر رضایی با تجلیل از حماسه آفرینی های رادمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با رشادت و فداکاری شهدای والامقامی چون سپهبد شهید صیاد شیرازی، شهید کلاهدوز و مجاهدت مردان استواری مانند امیر دادبین به کلمه طیبه ای ارتقا یافت که مقام معظم رهبری، آن را ارتش حزب الله نامیدند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همکاری برادرانه امیر دادبین و سردار شهید احمد کاظمی در دفاع از مرزهای شمال غربی کشورمان اشاره کرد و گفت: همراهی ارتش و سپاه و بسیج مردمی، توان دفاعی و امنیت ایران را اعتباری بخشیده که با وجود تحریم های تسلیحاتی، بهترین جایگاه دفاعی را در منطقه داریم و این دستاوردها جز با هدایت داهیانه فرمانده معظّم کل قوا، ایمان و ابتکار نیروهای مسلح و مجاهدت دانشمندان ایرانی در مسیر خودکفایی دفاعی، امکان پذیر نبود.

دکتر رضایی در این دیدار به نابسامانی اقتصاد کشور و لزوم توجه به معیشت اقشار مختلف جامعه از جمله نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: سربازان این مرز و بوم با قناعت و ایثار، حفاظت و حراست از سرزمین و ملت ایران را برعهده دارند و انتظار دارند دولتمردان و مدیران کشور، از اعتبار پول ملی و سفره هموطنان، پاسداری کنند.

در این دیدار، امیر دادبین از دکتر رضایی به واسطه توجه به خانواده شهدا، جانبازان و کهنه سربازان و پیشکسوتان دفاع مقدس قدردانی کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر