بازدید 8770
۱

دستگیری ۳ آدم ربا در اراک

در عملیات کارآگاهان پلیس استان مرکزی ۳ آدم ربا دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 15 April 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ رباینده نوجوان ۱۲ ساله در شهر اراک خبر داد و گفت: فرد ربوده شده، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه آدم ربایان این نوجوان را از کشور افغانستان ربوده بودند گفت: چند روز قبل، یک تبعه افغان با ارائه برگه مرجوعه‌ای از مرجع قضائی، شکایتی از آدم ربایی فرزند ۱۲ ساله اش را مطرح کرد.

او افزود: در تحقیقات انجام شده از فرد شاکی، مشخص شد که اسفندماه سال گذشته، افرادی ناشناس پسر بچه ۱۲ ساله اش را در یکی از ایالت‌های افغانستان ربوده و به کشور ایران آورده اند و برای آزادی او مبلغ ۵ میلیارد تومان درخواست کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با برآورد‌های انجام شده و احتمال حضور آدم ربایان در استان مرکزی، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او تصریح کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، آدم ربایان که از ورود پلیس به این موضوع مطلع شده بودند، بلافاصله پسربچه ربوده شده را آزاد کردند که با پیگیری پلیس، وی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

سردار مفخمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده با جدیت از سوی پلیس دنبال و سرانجام مشخص شد که آدم ربایان در یک کوره آجرپزی در اطراف شهرستان اراک مشغول به کارند.

او اظهار کرد: با شناسایی محل حضور این افراد، تیمی از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند و در عملیات غافلگیرانه، هر ۳ فرد آدم ربا دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در مراحل بازجویی‌های انجام شده، دستگیر شدگان به آدم ربایی با هدف دریافت پول از خانواده پسربچه اعتراف کردند که با تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و آدم ربایان نیز با دستور قضائی روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاید قضیه آدم ربایی نباشه و آن افغانی برای انجام مقاصد دیگری این تئاتر را به همراهی آن سه نفر آدم ربا ایجاد کرده تا همه چیز عادی جلوه کند...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار