بازدید 7707
۳
رفتار غیرحرفه‌ای رسول در نخستین تجربه آسیایی

خطیبی گل‌های خورده تراکتور را گردن بازیکنش انداخت

یکی از تصمیم هایم این بود که یکی از بازیکنان در منطقه خودش یکی از بازیکنان حریف را تحت فشار قرار بدهد، اما آن بازیکن ما غفلت کرد و اجازه بازیسازی و شوتزنی به بازیکن حریف داد. در جریان بازی دو گل شبیه بهم خوردیم.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵ 15 April 2021

مربیان حرفه ای کمتر یک بازیکن را مقصر نتیجه های ضعیف یا گلهای حریف در یک مسابقه معرفی می کنند اما امشب رسول خطیبی نشان داد هنوز اعتقادی به حفظ روحیه سربازانش ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول خطیبی بعد از تساوی ۳ بر ۳ مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: از این مسابقه اول گروه هر کسی بازی را دید لذت برد. ۴ آیتم را به بازیکنان گفته بودیم که در نیمه اول به خوبی رعایت کردند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم توانستیم به گل برسیم. یکی از تصمیم هایم این بود که یکی از بازیکنان در منطقه خودش یکی از بازیکنان حریف را تحت فشار قرار بدهد، اما آن بازیکن ما غفلت کرد و اجازه بازیسازی و شوتزنی به بازیکن حریف داد. در جریان بازی دو گل شبیه بهم خوردیم.

خطیبی تاکید کرد: زمانی که ۲ بر صفر پیش هستید و ۲ گل می‌خوردید شاکله تیم بهم می‌خورد. عقب افتادیم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم به بازی برگشتیم و بعد از آن توانستیم به گل برسیم، اما این را بگویم که پاختاکور تیم خوبی است و ۱۰-۱۱ ملی پوش دارد، اما بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند. قول داده بودند که بجنگند و این کار را کردند و آفرین می‌گویم به بازیکنان خودم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم ایراد‌هایی که داریم را برطرف کنیم و بهتر از این مسابقه بازی کنیم. فکر می‌کنیم یکی از زیباترین مسابقات کل گروه‌ها بود. از نظر تاکتیکی، گل، فیزیکی همه چیز داشت. فکر می‌کنم همه چیز این مسابقه داشت. مهم‌تر از همه کیفیت بود، فکر می‌کنم کیفیت ما در ۱۵ دقیقه بهتر از حریف بود.

سرمربی تیم تراکتور در مورد زدن ۶ گل در نیمه دوم مسابقه گفت: فکر می‌کنم باید برنده می‌شدیم غفلت یکی از بازیکنان ما که در نیمه هم به او گفته بودیم باعث شد گل بخوریم. اما همه بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و بازی زیبا و جوانمردانه‌ای انجام دادند. هم حریف از ما عقب افتاد و تلاش کرد و ما هم عقب افتادیم و گل مساوی را زدیم. بعد از اینکه ۲ بر صفر پیش افتادیم حریف تغییراتی داشت و ما هم تغییراتی انجام دادیم. یک غفلت بازیکن باعث شد که نتیجه عوض شود. نیمه دوم حریف ۳ موقعیت گلزنی داشتند که البته موقعیت نبود بلکه شوت زدند و به گل رسیدند، اما از نظر فوتبالی خیلی قویتر از حریف بودیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
گل سوم پاختاکور خطا بود بازیکن حریف میثم تیموریو زد زمین ولی داور سوت نزد.
مربی باید زرنگ باشه و دوبار از یه نقطه تیمش گل نخوره
خطیبی واقعیت رو گرفت. مربی زمانی می‌تونه نقاط ضعف تیمش رو پوشش بده که ابزار کافی رو داشته باشه. تراکتور در این فصل ضعیف بسته شده و واقعاً در صورت ضعف بازیکنان حاضر در میدان در هر پست، دست مربی روی نیمکت ذخیره کاملاً خالی است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی