بازدید 6626

رایزنی نماینده ظریف با نماینده دبیرکل در امور سوریه

مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه براساس قانون اساسی کنونی برگزار خواهد شد و باید به قانون اساسی این کشور احترام گذاشته شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷ 15 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی امروز (چهارشنبه) با «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه درباره راهکار سیاسی بحران سوریه و استمرار گفتگو‌های کمیته قانون اساسی این کشور گفتگو کرد.

خاجی ضمن اشاره به گفتگو‌های اخیرش با هیأت روسیه درباره سوریه، تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه براساس قانون اساسی کنونی برگزار خواهد شد و باید به قانون اساسی این کشور احترام گذاشته شود.

به گزارش فارس، خاجی روز گذشته در تهران با «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه روسیه درباره اوضاع سوریه گفتگو کرد. دو طرف بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه تأکید کردند.

خاجی در گفتگو با پدرسون همچنین اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های پدرسون در خصوص استمرار گفتگو‌های قانون اساسی و برگزاری نشست آینده آن کمیته حمایت می‌کند.

پدرسون با ابراز خرسندی از حمایت‌های کشورمان در این باره، عنوان کرد که در حال گفتگو با طرف‌های سوری به منظور آماده سازی و برگزاری نشست ششم کمیته قانون اساسی سوریه است و به مشورت‌های خود با بازیگران مهم به ویژه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی