بازدید 4914

بارش‌ها تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارند

کد خبر: ۱۰۴۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 13 April 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور به جزء جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان و همچنین جزایر شمال خلیج فارس ابر‌های همرفتی را داریم و در این مناطق بارش همراه با رعد‌وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا به تدریج بارش‌ها در نوار غربی کشور کاهش پیدا می‌کند، افزود: پنجشنبه برای استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی اظهار کرد: جمعه دریای خزر بارش پراکنده دارد و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد‌وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها همچنان تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارند، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان پایتخت امروز صاف تا قسمتی نیمه ابری است و در بعضی ساعات برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای آن به به ۲۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار