بازدید 6793

اعلام شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر

با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت بیشتر مراکز استانها از جمله تهران، مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن تشریح وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: فاز بعدی اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر پس از عبور از موج چهارم کرونا و تثبیت شرایط انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 12 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا،‌ مهندس محمدرضا باقری در خصوص نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: اسکان دانشجویان در شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت فازی صورت می‌گیرد که هر فاز بطور متوسط ۴۵ روز است.

وی افزود: برای کاهش تراکم در خوابگاه‌ها و امکان استفاده گروه‌های مختلف، در هر فاز گروه‌های مشمول براساس شرایط آموزشی تعیین می شوند.

مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در حال حاضر، فاز ششم اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه در جریان است که پیش از ابتدای اسفند ۹۹ شروع شد و تا ۳۱ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

باقری خاطرنشان کرد: تمام دانشجویان واجد شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شهرهای غیربومی هستند.

وی گفت: از ۱۹ فروردین ماه ورود دانشجویان جدید از شهرستان به خوابگاه‌های دانشگاه ممنوع شده که علت این تصمیم کاهش تردد بین ‌شهری و همچنین کاهش مخاطرات خوابگاه در وضعیت قرمز شهر تهران است.

مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: پیش از این برگ تاییدیه بهداشت جهت غربالگری دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه توسط مرکز بهداشت دانشگاه صادر می‌شد و البته برخی دانشجویان از مراکز درمانی و بیمارستانی معتبر نیز برگ تاییدیه اخذ می‌کردند ولی با توجه به ممنوعیت پذیرش در شرایط فعلی، برگه تاییدیه بهداشتی صادر نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی تصریح کرد: خوابگاه‌های این دانشگاه همچنان باز هستند و امکان سکونت برای دانشجویانی که پیش از ۱۹ فروردین در خوابگاه‌ها ساکن بودند، همچنان فراهم است.

مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: فاز بعدی اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه پس از عبور موج چهارم کرونا و تثبیت شرایط، اجرایی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر