بازدید 5808
۲

اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز از اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی در مازندران خبر داد و گفت: وضعیت مازندران در حال حاضر مناسب نیست.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳ 11 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از مازندران، چهاردهمین ماه از شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با نوروز روز‌های پراسترس کرونایی را برای مردم مازندران رقم زد به‌طوری‌که آژیر قرمز کرونایی را در استان مازندران به صدا درآورد.

دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره آخرین وضعیت استان مازندران در گفتگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر همه شهر‌های استان به‌جز شهر‌های میاندورود، سیمرغ، عباس‌آباد و کلاردشت در وضعیت قرمز کرونایی و این چهار شهر در وضعیت نارنجی هستند.

وی با تاکید بر توجه دقیق و کامل به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است که باید به‌صورت کامل به آن توجه شود.

*اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی در مازندران

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز از اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی در مازندران خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و تبدیل تعداد زیادی از شهر‌های استان از وضعیت نارنجی به قرمز، محدودیت‌های مربوط به شهر‌های قرمز در مورد این شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت تمامی صنوف درجه ۲ تا ۴ تعطیل است، افزود: تنها اصناف و دستگاه‌هایی که خدمات ضروری و امدادی عرضه می‌کنند، می‌توانند فعالیت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه تردد‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد هم ممنوع است، اضافه کرد: رستوران‌ها نیز به‌صورت بیرون‌بر می‌توانند فعالیت کنند.

این مسؤول با بیان اینکه تمامی تالار‌ها در شرایط نارنجی و قرمز در سطح استان تعطیل شد، یادآور شد: ادارات استان نیز در این وضعیت با یک سوم پرسنل به ارائه خدمات می‌پردازند.

حسن‌نژاد با تاکید بر اینکه وضعیت مازندران در حال حاضر مناسب نیست، خاطرنشان کرد: باید با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
همه دروغه،دادگستری ها با 100 درصد نیرو فعالیت دارن.هیچ توجهی هم نمیکنن،میگن ما قوه مستقلیم و خودمون تصمیم میگیریم.
چرا دروغ می گیدتمام مغازها پاساژها رستوران ساندویجی همه بازه باز روزانه شلوغ تر از قبا از کرونا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان