بازدید 6658
۱

مرگ مادر باردار در تصادف خونین آمبولانس با پژو

کد خبر: ۱۰۴۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ 10 April 2021

تصادف آمبولانس با پژو در جاده کرمان، جان مادر باردار را گرفت.

به گزارش خراسان، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی جیرفت دراین باره گفت: مادر باردار ۳۵ ساله ای از بیمارستان کاشانی جیرفت به دستور پزشک معالج اش برای ادامه روند درمان به بیمارستان فاطمة الزهرا (س) کرمان اعزام می‌شود.

محمدی با بیان این که سن بارداری این مادر، ۳۴ هفته ذکر شده است ،افزود: قربانی این حادثه بچه سوم را باردار بوده است که در پنج کیلومتری و در ورودی شهر کرمان بر اثر برخورد آمبولانس با پژو، او و جنین، جان خود را ازدست می‌دهند. وی ادامه داد : دراین حادثه راننده آمبولانس، همراه بیمار و مامایی که همراه اعزام شده بود ،جان سالم به در می برند.

وی درباره علت اعزام بیمار گفت: او در دوران بارداری تحت درمان پزشک مغز و اعصاب بوده و پزشک معالج پیشنهاد ام آر آی از مغز بیمار را داده است که با توجه به این که وزن بیمار بالا بوده و دستگاه ام آر آی جیرفت قابلیت گرفتن ام آر آی از بیماران سنگین وزن را نداشته، این مادر به دستور پزشک معالج برای گرفتن ام آر آی به کرمان اعزام می‌شود که این حادثه رخ می دهد.

دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم با بیان این که جیرفت اورژانس هوایی ندارد، افزود: مجوز اورژانس هوایی داده شده اما هنوز عملی نشده است.

این در حالی است که جیرفت تا مرکز استان ۲۲۷ کیلومتر فاصله دارد. وی نداشتن چرخ بال را از مهم ترین مشکلات فعلی اورژانس هوایی جیرفت دانست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چقد دردناک

چقد سهل انگاری

و چقدهای دیگه........که متاسفانه کسی پاسخگو نیست

روحش شاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر