بازدید 8146
۱

پشت‌پرده انتصاب عجیب؛ خورشیدی مربی بدنساز عزیزی خادم بود!

کد خبر: ۱۰۴۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵ 10 April 2021

عجیب ترین اتفاق ورزش ایران در هفته ای که گذشت، انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان بود. خبری که خیلی ها تصور کردند دروغ سیزده است و با چند رو تاخیر از سایت فدراسیون منتشر شده اما در حالی که اهالی فوتبال منتظر بودند روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کند ما با شما شوخی کردیم و چنین انتصابی در کار نیست، علی جوادی در اعتراض به این انتصاب از سرپرستی روابط عمومی و سخنگویی فدراسیون فوتبال کنار کشید تا معلوم شود تصمیمی رییس فدراسیون جدی است و می خواهد سرپرستی تیم ملی را به مجتبی خورشیدی بسپارد.

خورشیدی؛ مربی بدنساز یا معاون باشگاه؟

 در شرایطی که رسانه ها از این انتخاب شگفت زده بودند، مجتبی خورشیدی شروع به رزومه سازی برای خودش در زمینه مدیریت فوتبال کرد و مدعی شد زمان اولیایی معاون باشگاه استقلال(!) بوده و اهالی رسانه ها تنها چیزی که به یاد آوردند همکاری او با کاظم اولیایی در پاس همدان بود. البته مجتبی خورشیدی که با نام پیمان خورشیدی شناخته می شود، در مربیگری صاحب رزومه است. او به عنوان مربی بدنساز و مربی و دوره کوتاهی هم سرمربی فعالیت کرده و در آنالیز فوتبال هم تجربه دارد. مجتبی خورشیدی این بار در رادیو ادعا کرد سال 1375 معاون باشگاه راه آهن بوده است، این در حالی است که راه آهنی ها او را به عنوان بدنساز به یاد می آورند.

انتقادها از فدراسیون نیست، از خودِ خودِ خورشیدی است!

هرچند امروز شهاب عزیزی خادم با حضور در برنامه ورزش و مردم و با بیان این جمله که خورشیدی فقط سرپرست تیم ملی است و یک مدیر بالاتر از او در چارت تیم ملی قرار می گیرد و خورشیدی فقط وظایف سرپرستی را انجام می دهد، تلاش کرد از فشار انتقادها به فدارسیون کم کند اما همچنان خورشیدی مورد هجوم کارشناسان و اهالی رسانه است. خودش تصور می کند رسانه ها می خواهند فدراسیون را بزنند و او را بهانه می کنند اما حقیقت این است که رسانه ها تا قبل از انتخاب و معرفی او به عنوان سرپرست تیم ملی، زاویه آشکاری با فدراسیون فوتبال نداشتند و بیشتر منتظر بودند نتیجه عملکرد شهاب عزیزی خادم و همکارانش را ببینند. مشکل رسانه ها و کارشناسان با انتصاب خورشیدی است و معتقدند سرپرستی تیم ملی به یک چهره ملی نیاز دارد.

 

خورشیدی در راه آهن طبیبی بدنساز بود، عزیزی خادم دفاع راست ذخیره!

اما آدرس اشتباهی که مجتبی خورشیدی در مورد راه آهن میانه دهه 70 داد، طرفداری را به کشف تازه ای رساند. مجتبی خورشیدی در میانه دهه 70 بدنساز تیم راه آهن تهران بود. همان سال ها که قاسم طبیبی سرمربی لرستانی هدایت تیم راه آهن تهران را برعهده داشت و سیروس و بهروز تابانی با او همکاری می کردند (یکی از برادران تابانی، سرمربی امیدهای راه آهن بود و دیگری دستیار اول طبیبی در کادرفنی بزرگسالان) علی گیوه ای مربی دروازه بانی راه آهن بود و مجتبی خورشیدی هم مربی بدنساز این تیم. آن سال ها بازیکنان بزرگی چون رحمان رضایی، ناصر قصاب، ناصر حسینی، رضا مرتضی زاده، حسین احمدی و ... در تیم راه آهن توپ می زدند و شهاب عزیزی خادم هم دفاع راست ذخیره این تیم بود. آشنایی پیمان (مجتبی) خورشیدی با شهاب عزیزی خادم به همان راه آهن سال های 75 تا 77 برمی گردد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فقط دروغ به هر قیمتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها