بازدید 20861

عکس کرونایی تکان‌دهنده در بیمارستان بابل

زوج بابلی که به دلیل ابتلا به کرونا در آی سی یو بستری بودند؛ مرد فوت کرد و زن برای زنده ماندن در جدال است
کد خبر: ۱۰۴۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 09 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقلا ز رکنا، روایت مدافع سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از یک اتفاق تلخ در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان روحانی بابل را می‌خوانید:

من را ببخشید از اینکه روایت‌گر یکی از تلخ‌ترین اتفاقات کرونایی بیمارستانِ‌مان هستم، اتفاقی که من و تمام همکارانم را تحت تاثیر قرار داده و باید بگویم که قلب مان از این همه غم به درد آمده است.

زن‌ و شوهری که به خاطر کرونا در بخش‌مان بستری بودند و به طور دائم حال همدیگر را از ما می پرسیدند حالا یکی از آن ها برای همیشه عمرش پایان یافت، هرچه کردیم تا نفس هایش قطع نشود، موفق نبودیم، هرچه داشتیم گذاشتیم، اما جز غم چیزی نصیب‌مان نشد.

اکنون جسم بی جان یکی از آن ها با ملحفه‌ای سفید، به طور اتفاقی برای چند لحظه کنار اتاق بستریِ همسرش قرار گرفته تا به سردخانه منتقل شود.

این عکس با تمام غمی که به همراه دارد، چیزهای زیادی به ما یاد می دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
نه اصلا از این چیز ها عادی هست این نویسنده مثل اینکه تازه قلم بدست گرفته بیچاره ؟؟؟؟؟؟؟
کرونا چیه عامو، بچه گول میزنی، ماسک با چه میمی مینویسن، شما به من بگو الان بهترین مارک ضد آفتاب و سفید کننده چیه، من هنوزم چندجام گوده باید ژل فرو کنم توش ، یه گربه نازنازی هم پیدا شه با گربه من جفتگیری کنه دیگه مشکلی ندارم.
تابناک عزیز من سالهاست که خواننده پروپاقرص شماهستم اگه این مطلب رو سانسور کنی واقعا ازت ناامید میشم :
من اصولا به برنامه های صداوسیما نگاه نمیکنم ولی امروز برای یک لحظه رفتم روی شبکه خبردیدم داره نمودار ۱۰ کشوراول رکورد دار ابتلا و مرگ ومیر کرونا رانشان میده والبته قصد تهیه کننده این نمودارها این بود که ایران که جزواین ۱۰ کشور نیست ونتیجه گیری میشود که مدیریت کرونا در ایران بهتراز امریکا وکشورهای بزرگ صنعتی هست !!!!! اقای صداوسیما اگه راست میگی وجرات داری نمودارکشورهای برتر در تزریق واکسن رانشان بده وجایگاه ایران راهم باانها مقایسه کن !!!!
شمارابه خدا باتهیه اینگونه برنامه های و جوردیگر جلوه دادن حقایق به شعوربینندگانتان توهین نکنید !
جمله آخر. فقط به ما چیزی یاد میده؟! به مسولان چیزی یاد نمیده؟! اون موقع که ناز کردید و واکسن نخریدید نتیجش میشه این .....
برسد بدست آنانیکه ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی را تحریم ، ممنوع،منع کردن
آره واقعا مردم هم رعایت نمیکنن.الان اینجا ما توی شهرک بعثت ماهشهر هستیم همسایه اامون هر هفته مهمون دارن و مسافرت رفتن.کاری نمیشه کرد این فرهنگ بد مردمه
لعنت خدا بر چین و حامیانش که ملت ایران را به این روز انداختند
آنان که بدون رعایت مصالح کشوری و بی توجه به در خطر افتادن جان مردم شریف و عزیز این مرز و بوم سفرهای استانی را اوج داده اند توجه کنند!!!
آیا چیزی با ارزش تر از حفظ جان انسان هست!!!
ریا را کنار بگذارید جان مردم عزیز است در حفظ آن بکوشید!!
مسئولیت این همه مرگ متوجه چه کسانی هست؟ایا مردم ایران که این همه حامی انقلاب وحامی روحانیان و هرچه اقایان می گفتند در جنگ در کمک به مملکت و.... همیشه حاضر در صحنه بودند ایا این حقشونه چقدر این مسولین از خوب بودن مردم سوئ استفاده کردند وثروت اندوزی کردند این حقشونه ...... ؟
یاد میدهد، اما برای کسانی که اهل یاد گرفتند باشند نه کسانی که تعطیلات عید را در سفر و خوشگذرانی بودند و به همین شمال رفتند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر