بازدید 53684
دو هزار و چهارصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معاون وزیر کشور درباره حوادث آبان ۱۳۹۸: در مسیر مقابله با اراذل و اوباش، تعدادی از هموطنانمان هم مجروح یا شهید شدند/جزئیات جدید از مرگ آزاده نامداری به روایت پلیس/واکنش اعرافی به شایعه انتصابش به ریاست دستگاه قضا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند کمالوندی: رآکتور اراک آماده تست سرد است/وضعیت نگران‌کننده نادر دست‌نشان/حکم اعدام ۳ ایرانی در اندونزی با جوخه آتش و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 08 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


علم‌الهدی: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص کرونا داشته است
امام جمعه مشهد گفت: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص ویروس منحوس کرونا انجام داده و امید است عزیزان مسئول ما نیز در اجرای مدیریت خودشان حداکثر توجه را داشته باشند. وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه اعتکاف است و در مساجدی که پیش از این اعتکاف می‌شده و به‌خاطر این ویروس منحوس اعتکاف‌ها تعطیل شد، اگر این بیماری موج پیدا نکند، ممکن است امسال برقرار باشد. وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های بهداشتی و تنظیف مساجد با امکانات بهداشتی، جزو تطهیر مساجد است که ان‌شاءالله همه مؤمنین رعایت می‌کنند؛ ضمن این که خودشان رعایت می‌کنند و هم ماسک می‌زنند و هم با فاصله اجتماعی در مساجد حاضر می‌شوند و شیوه نامه های بهداشتی را در مساجد طی ایام ماه مبارک رمضان رعایت می کنند.


معاون وزیر کشور درباره حوادث آبان ۱۳۹۸: در مسیر مقابله با اراذل و اوباش، تعدادی از هموطنانمان هم مجروح یا شهید شدند
در پی اظهارات علیرضا بیگی نماینده تبریز در خصوص حوادث آبان ماه ۹۸ و انتخابات ۱۴۰۰، معاون پارلمانی وزیر کشور گفت: این ادعاهای گزاف و نسبت‌های خلاف واقع، در حالی از تریبون مجلس مطرح می‌شود که در جریان حوادث مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و از جمله در روند مدیریت بحران‌های مختلف طبیعی مثل زلزله، بازسازی نوسازی مناطق سیلزده و مقابله با موضوع کرونا و برگزاری موفق چندین دوره انتخابات، ورود وزیر کشور، ورود بسیار موفقی بوده است. کولیوند با بیان اینکه خود آقای بیگی متوجه این واقعیت است که در جریان حوادث آبان ماه چه جریاناتی اراذل و اوباش را ساماندهی و در اعتراضات مردمی وارد کردند و افراد را در مسیر جریان انحراف خارج از کشور قرار دادند، گفت: باید اذعان کرد در روند تحقق نظم و امنیت کشور، صیانت از امنیت مردم، حرف اول را برای وزارت کشور و شخص وزیر می‌زند و برخوردهای جدی با اراذل و اوباش در جهت حفظ امنیت پایدار کشور انجام می‌شود. وی اضافه کرد: در مسیر مقابله با جریان اراذل و اوباش، متاسفانه تعدادی از هموطنانمان و همچنین عزیزانمان در نیروهای انتظامی و امنیتی، بسیج و مدافعین امنیت هم مجروح شدند یا به شهادت رسیدند. کولیوند خاطرنشان کرد: با پیگیری وزارت کشور شکواییه‌ای علیه آقای بیگی ارائه می‌شود و دستگاه قضایی، مسیر قانونی را دنبال و متخلف از قانون را به مجازات قانونی می‌رساند.

جزئیات جدید از مرگ آزاده نامداری به روایت پلیس
سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین جزئیات پرونده آزاده نامداری را تشریح کرد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح نمود: از لحظه‌ای که پلیس به پرونده آزاده نامداری ورود پیدا کرد، هیچ ‌اثری مبنی بر ورود اجباری به منزل یا آثار بدنی یا سرقت به دست نیاورد. وی گفت: کارشناسان تشخیص هویت، پلیس جنایی و مبارزه با سرقت هیچ اثری پیدا نکرده اند و بررسی های اولیه پزشکی قانونی نیز هیچ اثری مبنی بر قتل و کشتن وی به دست نیاورد. سردار لطفی بابیان اینکه نتیجه نهایی را باید سم‌شناسی اعلام کند، گفت: پلیس سوالاتی را از آدم‌های مختلفی پرسید اما هیچ نشانه‌ای از تعرض یا اینکه کسی بخواهد وی را بکشد، نبوده است. وی افزود: بررسی‌های پلیس و اظهارات خانواده هم نشان داد که هیچ تهدید و مزاحمتی در کار نبوده است. سردار لطفی با بیان این که کار پزشکی سم شناسی، کار پیچیده‌ای در تمام دنیاست اعلام کرد: خانواده‌ نامداری از کسی شاکی نبودند‌ و‌ ‌هیچ ‌سرقت و جنایت متوجه این پرونده نبود. رئیس پلیس آگاهی پایتخت در خصوص دست نوشته‌هایی که در ‌صحنه به دست آمد گفت: دست نوشته هایی در منزل وجود داشت اما اینکه مضمون دست نوشته مرتبط با ‌این‌ جمله باشد‌ «که بخواهم به زندگیم خاتمه دهم » موجود نبوده است و پلیس در بررسی‌های خود به چنین دست نوشته‌ای دست نیافت.

واکنش اعرافی به شایعه انتصابش به ریاست دستگاه قضا
مدیرحوزه‌های علمیه شایعات موجود در فضای مجازی و منتسب به خود را تکذیب کرد. آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون شایعات منتسب به خود در فضای مجازی گفت: این مطالب، «کاملاً تکذیب می شود.» امروز در فضای مجازی برخی کانال ها شایعه کرده بودند که با استعفای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه، آیت الله اعرافی رئیس جدید دستگاه قضا خواهد شد که آیت الله اعرافی هرگونه گمانه زنی در این زمینه نسبت به خود را نادرست و آن را شایعه دانست.

حسام نواب صفوی به دلیل ابتلا به کرونا در آی سی یو بستری شد
حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به کرونا مبتلا شد. در حال حاضر این بازیگر در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. نواب صفوی در صفحه اینستاگرامش نوشت: متاسفانه به رغم رعایت تمام پروتکل ها خیلی غیرمنتظره و ناگهانی دچار کرونا شدم، باورکردنی نبود که حال خوب و بدم تنها چند ساعت فاصله داشت، ممنونم از دکتر هاشمیان عزیرم که از همان اولین دقایقی که متوجه شدم دلسوزانه من رو همراهی کرد.

وضعیت نگران‌کننده نادر دست‌نشان
سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد «نادر دست‌نشان» حال خوشی ندارد و وضعیت وی، بسیار نگران کننده اعلام شده است.رحیم دست‌نشان شایعات مطرح درباره نوسان ضربان قلب و به کما رفتن برادرش را تکذیب کرد و گفت: واقعیت این است که آخرین وضعیت جسمی نادر را نه می‌توان خوب توصیف کرد و نه بد، اما خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر نوسان شدید قلب و وخیم شدن حال او درست نیست. این پیشکسوت فوتبال افزود: در حال حاضر به گفته کادر درمان هم کلیه‌های نادر خوب کار می‌کند و هم قلب او بدون مشکل در حال کار کردن است، اما با توجه به درگیری ریه برای این که بدن فعالیت کمتری داشته باشد و به ریه نیز فشار کمتری وارد شود به تشخیص پزشکان نادر در وضعیت خواب مصنوعی قرار گرفت و به گفته پزشکان پس از بهتر شدن وضعیت درگیری ریه از خواب مصنوعی خارج می‌شود. برادر دست نشان درباره آخرین میزان درگیری ریوی برادرش هم توضیح داد : با توجه به انتقال نادر به بخش مراقبت‌های ویژه و ممکن نبودن انجام سی‌تی‌اسکن، فعلا همان ۳۵ درصدی که پیش‌تر در سی‌تی‌اسکن مشخص شده بود اعلام شده است؛ اما با توجه به این که کرونا قابل پیش‌بینی نیست، ممکن است این درگیری بیشتر شده باشد.

حکم اعدام سه ایرانی در اندونزی با جوخه آتش
دادستانی اندونزی می‌گوید دادگاهی در استان جاوه غربی، برای بیش از ده عضو یک باند قاچاق مواد مخدر از جمله یک زوج ایرانی حکم اعدام صادر کرده است. به گفته مقام‌های دادستانی اندونزی، در این پرونده برای ۱۳ نفر شامل سه ایرانی، یک پاکستانی و ۹ تبعه اندونزی حکم اعدام با جوخه آتش صادر شده است. این افراد متهم به قاچاق ۴۰۰ کیلوگرم مت‌آمفتامین بودند. بامبنگ یونیانتو دادستان سوکابومی گفت حسین سالاری رشید، تبعه ایران، سردسته این گروه بوده است: "چهار خارجی در این گروه هستند و در میان آنها رشید طراح اصلی این عملیات قاچاق بود. او و همسرش هر دو به اعدام محکوم شده‌اند.” به گزارش خبرگزاری فرانسه، حکم این افراد عصر روز سه‌شنبه ششم آوریل (۱۷ فروردین) در دادگاهی در شهر سوکابومی و در یک جلسه مجازی صادر شده است. اعضای این باند ژوئن سال پیش دستگیر شده بودند.

پاسخ سخنگوی وزارت کشور به شایعات: همه تورهای ترکیه لغو شده است
معاون هماهنگی وزارت کشور در واکنش به ادامه جوسازی های رسانه ای در مورد تردد مسافری ترکیه، با یادآوری لغو کل تورهای ترکیه بر اساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا که از سوی وزیر کشور به رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا پیشنهاد شد و با دستور صریح رئیس جمهوری محترم مورد موافقت قرار گرفت، تداوم فضاسازی و جوسازی رسانه ای و هجمه به دستگاه های مسئول به این بهانه را نمونه بارز بی اخلاقی رسانه ای برشمرد. سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این مطلب گفت: همچنان که پیش از این توضیح داده شد، با وصول رسمی و اداری نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص لغو تردد مسافری با ترکیه، موضوع به کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع شد و جمع بندی اعضای کمیته مبتنی بر نظریه تخصصی دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه، به رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا گزارش گردید.

کمالوندی: رآکتور اراک آماده تست سرد است
بهروز کمالوندی: بحمدالله پروژه اراک پیشرفت خوبی داشته است. طراحی و ساخت تجهیزات آن توسط متخصصان ایرانی انجام می‌شود؛ هرچند قرار بود در این زمینه به ما کمک کنند و کمک آنها در حد بازبینی اولیه بیشتر نبود. در این پروژه در حوزه سوخت و دیگر حوزه‌ها مثل ماشین سوخت‌گذار، پمپ‌های خنک‌کننده، اتاق فرمان و خیلی موارد دیگر پیشرفت‌های خوبی داشتیم. این رآکتور آماده تست سرد است. ان‌شاءالله در نیمه اول امسال، تست سرد را انجام می‌دهیم. معمولا یک‌سال پس از تست سرد، رآکتور راه‌اندازی می‌شود. امیدواریم بتوانیم آن را بوقع به مرحله تست سرد و راه‌اندازی برسانیم.

پلیس فتا: عامل انتشار کلیپ حمله به مرغداری نیکشهر دستگیر شد
رییس پلیس فتا انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد. سرهنگ حسن کیخا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه در پی افزایش قیمت مرغ و کمبود آن تعدادی از شهروندان در شهرستان نیکشهر به یک مرغداری هجوم بردند، اظهار داشت: با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضائی با دادستان شهرستان نیکشهر شناسایی و دستگیری عامل انتشار این کلیپ در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که فرد مورد نظر دستگیر و به اتهام تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی معرفی شد. وی افزود: یکی از اولویت های پلیس، ارتقای امنیت روانی جامعه است؛ لذا افرادی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطره بیندازند، قطعا با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان به گفته ها و اظهارات صاحب مرغداری در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ماجرای شلوغی اصلا ارتباطی به سرقت مرغ نداشته و افراد با پرداخت وجه اقدام به خریداری مرغ از مرغداری یاد شده کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۹
یک نماینده واقعی بین این مجلس انقلابی پیدا شد. رحمانی فضلی باید پاسخ گو باشد
اقای علم الهدی ......چشم نخوریدشما ......ماشالله به شما ........
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
نه تنها در کره زمین که در همه کهکشانها شما بهترین هستید
خسته نشدید اینقدر تهدید می کنید، نماینده مجلس رو تهدید میکنید حساب کار دست مردم بیاد
چقدر شبیه خس و خاشاک احمدی نژاده.
اقای علم الهدی واکسن فایزرشو زده خیالش راحته
ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص کرونا داشته است!
با این خوش باوری است که شهرهای قرمز از 8 تا به 257 مورد افزایش یافته و متوفیان از 64 نفر با 186 نفر در یک شبانه روز!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
الان کرونا فقط توی ایرانه
البته که آقای علم الهدا از فعل معکوس استفاده می کنند
اگه غارت مرغداری توی نیکشهر صحت نداشت چرا صاحب مرغداری هی داد می زد درو ببندین!؟ ولی خداروشکر که باز صورت مسئله در اقدامی جهادی پاک شد
قبلا دلواپسان اصول گرا می گفتند در برجام همه چیز را داه ایم و هسته ای نمانده. ولی گویا نادرست است!
آقای علم الهی گفتند کرونا را مدیریت کردیم ..ایشان چند ترم پزشکی یا مدیریت را گذرانده اند
تا کی قراره آقای علم الهدی به شعور ملت توهین کنند
و دوم اینکه افشاکننده ها دستگیر شوند؟
در کلیپ کاملا واضح است یک هجوم هست و نظمی وجود ندارد'. چطور پول گرفته شده بعد مردم ریختن تو تا مرغشان را بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
تا هر وقت که تریبون دستشه و بابت حرفهایی که میزنه کسی بازخواستش نمی کنه
کشته های آبان مردم بودند نه اراذل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
در کشور ما اراذل و در کشورهای دیگر چون بحربن ملت حق طلب عنوان می شوند .....
چشممان روشن بعد از خس و خاشاک حالا مردم ایران اراذل و اوباش هم شدند چقدر بدبختیم ما
این هم نظری است بر اسسا مطالعاتم، الان خضور ذهن ندارم و اما این نظراتم در کتب تاریخی و مقالات مختلف افراد دیگر آمده، بر فرض نیامده باشد، شما منطق یاداشت کوتاه من را بنگرید:
حمله مغولها در تواریخ مکرر آمده، اما بزرگنمایی و غلو و برخی اتهامات ناروا به این قوم مغول زده اند.
1- بر اساس تواریخ متعدد، مغولها شاخه ای از مردمان آلتایی-ترک زبان بودند یعنی مغول و ترک زبانان قدیم از یک گروه قوی-زبانی بزرگ و مشترک هستند. شباهت زبانهای قدیمی ترکی و مغولی همان قدر است که مثلا فارسی با کردی.، قطعا حملات مغول ها بوده حتی قبل چنگیزخان، مثلا شاخه ای از انها تحت هون به اروپا تا حدود ایتالیا پیشروی کردند، و چند قرن روسیه وشرق اروپا تحت هیمنه و جور خود داشتند! اما از اوایل قرن 13 میلادی تیموچین ملغلب به چنگیزخان و سپس فرزندان و نوادگان.
2- امپراتوری مغول، با سلطنت بر شمال چین با دویست میلیون جمعیت این امکان داد مغولان لشکرهای بزرگ تهیه کنند، بدون سربازان و مزدوران چینی و ترکها و حتی اقوام هندواروپایی زبان محال ممکن بود، شاخه مغول-ترکهای هون در حملاتشان بخصوص تحت حاکمیت اتیلا، همکارن آلانی (قوم ایرانی)، آوار، مجار، اسلاو، ترکان آسیایی و قفقازی داشتند. این حقایق کمتر کسی میگوید و انگاری تمام کشتارها فقط این اقلیت کوچک مغول انجام داده است. اگر چه رهبری با مغولها بود، همانطور لشکرشی امریکا را متحدانش همراهی کردندو اما به اسم امریکا تمام شد، البته برعکس امریکایی ها بیشتر توان نیور در حمله عراق و افغنستان داشتند، مغولها اساس تعدادشان کمتر بود و شاید ده درصد از لشکرشان!
3- روش مغول، خیلی شبیه روش داعشی ها یا امریکایی ها بمب اتم زن بود، راهبرد ضد بشری ارعاب و ترس از کشتار جمعمی موجب اغلب تسلیم یا فرار نیروهای مقابلشان شد، گاهی مغول-همکارانشان با اسب در عرض چند هفته دهها شهر در می نوردیند ویران و غارت میکردند. از دلایل غارت این بود مغول و همکارنشان سبک حرکت میکردند و چندان آذوغه حمل نمیکردند، شهرها و آبادی ها حکم منبع تغذیه انها را داشت، برای همین مردم برای اینکه پیشروی مغولان کند کنند، سیاست زمین زمین سوخته اجرا و قبل مغولان مزارع و انبارها آتش میزدند! برخلاف تصور بعضی بشیرای از آتش سوزیها توسط مغلوبین برای کند کردن پیشروی مغولان بود.
این حقایق را کمتر میگویند.
مرغدار نيكشهري چه سرعت عملي در فروش مرغ و دريافت پول داشته!
آقای علم الهدی، حالتون خوبه؟؟؟؟خوش میگذره؟؟؟؟
ما تو این مملکت چیزی که دقیقا نمی‌بینیم همون مدیریتها. اگر مدیریتی بود حال ما مردم این نبود
وزیر کشور.
درود
مردمی که گفتند گرسنه هستند پول بنزین ندارند ...الان تو صف مرغ و روغن و نداری هستند
علی برکت الله
کل کره زمین یعنی در محدوده مغز من
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
ایشان خودشان کل دنیا هستند
من یک سوال داشتم. آیا رئیس قوه قصائیه در ایزان حتما باید روحانی باشد یا غیر روحانی هم می تواند بشود؟
در مبارزه با اعتراضات مردمی تعدای ارازل و اوباش هم قاطی شدند و کشته و مجروح شدند ؟
در مبارزه با اراذل و اوباش عده ای از مردم هم مجروح یا شهید شدند؟
باید در مورد این مطلب بیشتر اندیشید.
بازم علم الهدی
مدیریت جهانی؟!!!
احتمالا مثل مدیریت احمدی نژاد جونتون
خخخ
دروغه
وقتی رای ندادیم حساب کار دستت می یاد
علم الهدا داناترین در کائنات !!!
جناب الم الهدا . ایران دقیقا چیکار کرد؟ واکسیناسیون گسترده؟ قرنطینه ی جدی؟ مرگ و میر پایین؟ کمک معیشتی؟؟ کدام مدیریت؟
پس مرغ زنده رفتن خریدن که در هر صورت این موضوع عادی نیست. شما بجای گردن زدن سر مسگر بروید آهنگر بلخ رو پیدا کنید. امیدواریم پلیس که اینقدر نگران امنیت روانی جامعه هست سریعا عامل گرانی های اخیر رو هم به دست قانون بسپارد.
۱۵۰۰ نفر ارازل بودن ؟؟؟ تو جمعیت چطوری تشخیص دادید کی ارازله کی نیست ؟
بهترین مدیریت جامعه در تمام دنیا البته تا وقتی که شما امام حمعه ی یکی از شهرهای مهمش هستی. اگه نبودی چی؟ اگه یک شهروند عادی مثل ما بودی چی؟ باز هم همین حرفو می زدی؟ دوربینت رو بچرخون از ورای لنزی که ما اوضاع رو می بینیم نگاه کن جناب!
یعنی این طبیعیه که وقتی افراد برای خرید مرغ وجه پرداخت می کنند برای تحویل گرفتن آن به مرغداری هجوم ببرند ؟!!
ارازل و اوباش = مغز نخودي
مثلا فرض کنید که آزاده نامداری از زندگیش ناراضی بوده و می خواسته طلاق بگیره . اگر من بجای پلیس بودم اولین کسی رو که مورد بازجویی قرار می دادم همسرش بود چرا که تنها کسی بوده که می تونسته بدون بجا گذاشتن رد پا وارد خونه بشه .در آخرین پستی که از سفره هفت سینش گذاشته خودش و دخترش تنها دیده می شوند و شوهرش در این لحظات حساس که معمولا خانواده دور هم جمع هستن دیده نمی شه و در صورت پیش آمدن کار ضروری برای مرد خونه ، برای جلوگیری از سو تفاهم مخاطبان ، خانم خونه علت عدم حضور شوهر در کنار خانواده در هنگام تحویل سال رو توصیح می ده . به هرحال خدا پلیس را به کشف حقیقت راهنمایی کنه ولی به نظر نمیرسه که روابط خانوادگیش در این اواخر گرم بوده باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
حالا این موضوع برای کی اهمیت داره که اینقدر پیگیری می شه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
سرک کشیدن تو زندگی خصوصی افراد خوبه؟؟؟؟
تابناک عزیز من سالهاست که خواننده پروپاقرص شماهستم اگه این مطلب رو سانسور کنی واقعا ازت ناامید میشم :
من اصولا به برنامه های صداوسیما نگاه نمیکنم ولی امروز برای یک لحظه رفتم روی شبکه خبردیدم داره نمودار ۱۰ کشوراول رکورد دار ابتلا و مرگ ومیر کرونا رانشان میده والبته قصد تهیه کننده این نمودارها این بود که ایران که جزواین ۱۰ کشور نیست ونتیجه گیری میشود که مدیریت کرونا در ایران بهتراز امریکا وکشورهای بزرگ صنعتی هست !!!!! اقای صداوسیما اگه راست میگی نمودارکشورهای برتر در تزریق واکسن رانشان بده وجایگاه ایران راهم باانها مقایسه کن !!!!
شمارابه خدا باتهیه اینگونه برنامه های و جوردیگر جلوه دادن حقایق به شعوربینندگانتان توهین نکنید !
علاوه بر سر به پا هم شلیک شده!
خود بزرگ بینی داریم.بهترین مدیدیریت در کل کره زمین خوب الان که هفته های سخت و پر مرگی در پیش داریم چطور بهترین مدیریت رو در کل جهان داشتیم.
ما هم قبول داریم آنها که تخریب می کردند اراذل و اوباش بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
درزمان اانقلاب چی انهاییکه بانک اتوبوس واحد سینما و..... رااتیش میزدند اوباش بودند یاانقلابی؟ چطور انزمان به این افراد میگفتید انقلابی وقتی به شمارسید شدن اوباش؟
اقای اعلم خودش هم انسان شوخ طبعی هستند دارند به مسولین مزه می اندازند
رای بی رای
مردمی که فقط درانتخابات محترم هستند بعدا یا خس خاشاک هستند یا اراذل اوباش
"ماجرای شلوغی اصلا ارتباطی به سرقت مرغ نداشته و افراد با پرداخت وجه اقدام به خریداری مرغ از مرغداری یاد شده کرده‌اند"
کسی که این بلا را بر سر مردم اورده راست راست در مملکلت می چرخه
اونوقت یک نفر که واقیت را منتر کرده باید محاکمه شود
آخه چقدر باید دروغ گفته شود دیگر بست است و شرم و حیا خوب چیزی است
در حال حاضر چه برخورد اصولی با اراذل و اوباش صورت میگیرد .کدام دادگاه انها علنی است . کدام شان مجازات شدند .چند نفر را دستشون را قطع کردید .....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر