بازدید 16085
۷

آغاز دریافت کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت یا یارانه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب کاربری توئیتر خود از صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه بدون نیاز به مراجعه به بانک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 08 April 2021

به گزارش تابناک، «محمد شریعتمداری» شامگاه دیشب در حساب کاربری توئیتر خود متنی را منتشر کرد.

در این متن آمده است: «به ابتکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برای نخستین بار تامین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تولید از طریق صدور کارت اعتباری خرید با هدف افزایش قدرت خرید مردم و با توثیق سهام عدالت یا یارانه، بدون نیاز به مراجعه به بانک آغاز شد»

این توییت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هشتگ یک گام جلوتر منتشر شده است. به پشتوانه سهام عدالت کارت اعتباری در اختیار مردم قرار می‌گیرد که تمام مراحل آن بدون نیاز به مراجعه به بانک به صورت الکترونیکی انجام می شود.

دریافت کارت اعتباری با وثیقه عدالت یا یارانه آغاز شد

این کارت برای سهام عدالت یک میلیونی اعتبار ۱۴ میلیون تومانی دارد و سهامداران ۵۰۰ هزار تومانی می توانند از اعتبار هفت میلیون تومانی بهره مند شوند.

روز گذشته حسن روحانی رییس دولت دوازدهم در این خصوص گفت: این یک اقدام رفاهی برای مردم و کمک به تولید است. ما هزینه‌های تولید را هم با این اقدام کم می‌کنیم بنابراین این اقدام برای مردم توضیح داده شود.

وی با بیان اینکه پشتوانه این کارت، اعتباری خواهد بود، گفت: البته مورادی مثل یارانه و اوراق دیگر هم می‌تواند پشتوانه باشد اما یکی از پشتوانه‌ها که بیش از ۴۰ میلیون نفر به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند، سهام عدالت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
این حاتم بخشی آیا به خاطر تولید است ویا مانند بورس پر کردن جیب یکعده و خالی کردن جیب مردم.
چرا فقط بانک تجارات و ملی؟
سودش چند درصد ومدت بازپرداخت چند ساله ؟ همش گنگ وناقص
ما که سهام عدالت نداریم و حقوق نگهبانی یک میلیون تومان میگیریم نباید ما را هم دولت دریابد صاحب کار من با 12واحد تجاری که اجاره داده سهام عدالت دارد ومن کارگر این آقا با یک میلیون در ماه که بهم میدد سهام ندارم این است عدالت جمهوری اسلامی تورا خدا رسیدگی کنید امثال من خیلی زیادن تو را به اون خدایی که می‌پرستید ما را هم دریابید از بس جلوی 2بچههام فقط گفتم حالا بعد میگیرم براتون دیگر خجالت میکشم خداوکیلی ما را هم نگاه کنید که در هفت آسمان یک ستارهم نداریم فقط تا حالا گفتیم خدایا خودت شاهد و ناظر باش
یعنی وامه
علی برکته الله... ☺️
مهندسی انتخابات
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان